FMB

U mesecu septembru pripremili smo za Vas obuku sa predavačima iz Srbije i iz regiona:

Specijalista za prodaju i prodajni kontroling

Šta možete da očekujete na obuci?

  • Smernice u vezi sa vođenjem prodajnih timova, efikasnog i efektivnog rada sa klijentima, proizvodima/uslugama, zaposlenima
  • Prenošenje praktičnih iskustava u implementaciji najboljih sales modela u Srbiji i regionu
  • Case study, vođenje prodaje u virtuelnom B2B preduzeću pomoću online simulacije Coin&Fund
  • Hibridna Edukacija kroz edukaciju i interaktivne offline radionice, video lekcije i učenje pomoću savremenih online alata-virtualne kompanije

Program intenzivne obuke „ Specijalista za prodaju i prodajni kontroling“:

RADIONICA – Prodaja i prodajni kontroling

Prodaja i prodajni kontroling-dve strane iste medalje:

 

  • - Analitika i komunikacija, priprema i realizacija;
  • - Racio i soft veštine su na prvi pogled suprostavljene, međutim predstavljaju neodvojivu celinu;
  • - Zašto je važno baviti se prodajom kontinuirano?

Zašto je važno baviti se prodajom kontinuirano?

 

  • - Uspešna prodaja je rezultat kontinuiteta, ne trenutne aktivnosti;
  • - Kroz strukturano vođenja prodaje upoznaćete se sa značajem pitanja (koji je naš sledeći korak, kako grupisati aktivnosti sa strateškog stanovišta, s krivom kao podrškom kontinuitetu).

RADIONICA – Alati i modeli za uspešno vođenje prodaje

Zašto je važno planirati-prevođenje aktivnosti u brojeve?

 

  • Planiranje prodaje nije izolovano od ostatka poslovnog planiranja i sagledavamo plan kroz:
  • - DVE DIMENZIJE - kvalitativno i kvantitativno
  • - TRI NIVOA - strateški, implementacija i realizacija
  • - DVE VRSTE UPOTREBE – interno i eksterno

 

Alati i modeli za uspešno vođenje podaje (Plan prodaje, Izveštaji, KPI merenja, PL-proffit and Loss, MRA, MBO)

 

  • - Plan prodaje, izveštaji;
  • - KPI merenja, PL-proffit and Loss, MRA;
  • - MBO-su pojedinačni alati koji podržavaju struktuirano vodjenje prodaje ali kao set alata daju pune benefite. Upoznaćete se sa osnovnim modelima i modelima razvijenim u praksi.

Video lekcija + diskusija

imaćete priliku da kroz video lekcije čujete glavne poruke i savete predavača sa internacionalne online konferencije Prodaja i Prodajni kontroling na teme:

 

  • - interaktivna povezanost prodaje i kontrolinga;
  • - covid-19 kao crni labud;
  • - uticaj deviznog kursa na rezultate u ino trgovini;
  • - relevantnost tačnih podataka u prodaji, segmentaciji; digitalizaciji u prodaji; i
  • - upravljanju promenama.

 

Case study-Prodaja i prodajni kontroling u virtuelnom preduzeću-Coin&Fund

 

Prodaja i prodajni kontroling u virtualnom preduzeću-Coin&Fund, putem online virtualnog preduzeća u simulaciji Coin&Fund moći ćete da testirate sve alate koje ste usvojili tokom ove obuke.

 

Takođe, imaćete priliku da nastavite sa korišćenjem simulacije narednih mesec dana.

PRAKTIČNA ISKUSTVA (business cases) - Biljana Lazarević, senior konsultant u konsultantskoj kući Casa Forte i Milana Ceković, međunarodno sertifikovani CSP sertifikacione kuće Scrum Alliance

Priče iz prakse uspešnih – najbolja praksa i najzanimljiviji slučajevi iz prakse naših predavača

DODATNI MATERIJAL – Kontrolna mapa “Veštine komunikacije u biznisu”

Sadržaj kontrolne mape:

 

  • - Stilovi komunikacije u radnom okruženju;
  • - Upravljanje emocijama;
  • - Veštine kritikovanja;
  • - Pohvaljivanje;
  • - Upravljanje konfliktima;
  • - Kako se odbraniti od manipulacije?
  • - Medijacija u rešavanju sukoba.

Prilozi:

 

  • - Šematski prikaz modela krizne emocionalne reakcije za kontrolu emocija;
  • - Asertivna prava;
  • - Asertivna uverenja;
  • - Zlatna trijada pohvaljivanja i kritikovanja;
  • - Uobičajne prepreke i aktivan pristup rešavanja konflikta.

RADIONICE ĆE VODITI

Biljana Lazarević, Senior consultant u konsultantskoj kuća Casa Forte je na listi konsultanata Evropske banke za obnovu i razvoj za program ASB (Advice for Small Businesses) i internacionalni IP (International project)  i ima dugogodišnje radno iskustvo u privredi i bankarskom sektoru; u velikim multinacionalnim sistemima i kompanijama koje su pružale usluge uvelikim sistemima; Biljana je Predsednica Sekcije za preduzetništvo u Privrednoj komori Srbije.

Grand Hotel Tornik, Zlatibor

CENA KOTIZACIJE

 

 

REDOVNA CENA OBUKE: 85.900,00 RSD + PDV

 

Cena kotizacije obuhvata: predavanja, radni materijal sa predavanja, studijske materijale i sertifikat.

 

CENA SMEŠTAJA

Cena smeštaja u Grand Hotelu Tornik iznosi: 23.900 RSD + PDV

 

U cenu smeštaja u Hotelu Tornik je uključeno:
– Dva noćenja u izabranom tipu sobe
– Hladna zakuska dobrodošlice
– Pansionska ishrana u hotelu
– Korišćenje Spa&Wellness centra (unutrašnji bazeni sa mineralnom vodom, hidromasažna kada, finska sauna, parno kupatilo, topla soba, bio sauna, ruska banja, veseli tuševi i fitness centar)
– Neograničen Wi-fi internet

* prilikom rezervacije smeštaja naglasiti izabran tip sobe
* doplata za jednokrevetnu sobu je 13.850 RSD
* iskazana cena je po učesniku
* u cenu nije uračunata turistička taksa u iznosu od 240 RSD

060 329 29 63

011 329 29 63

prodaja@forum-media.rs

www.forum-media.rs

 

Forum Media D.O.O. Beograd

Part of FORUM MEDIA GROUP, Germany

Kralja Milutina 46-48

11000 Beograd