ZŽS i upravljanje otpadom

Seminar

Priprema i dostavljanje izveštaja o otpadu i vođenje dnevne evidencije

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

    Novi Pravilnik o obrascu dnevne evidencije i godišnjeg izveštaja o otpadu sa uputstvom

za njegovo popunjavanje objavljen je u „Sl. glasniku RS“, br. 7 od 29.01.2020. i

njime su predviđene nove obaveze sakupljača i drugih vlasnika otpada!

31.marta ističe zakonski rok za predaju godišnjih izveštaja o otpadu!

U skladu sa članom 75. Zakona o upravljanju otpadom, firme koje su proizvođači otpada, operateri na deponiji otpada, operateri postrojenja za ponovno iskorišćenje otpada, izvoznici otpada, uvoznici otpada i komunalna preduzeća u obavezi su da Agenciji za zaštitu životne sredine u propisanom roku (NAJKASNIJE DO 31. MARTA) dostave godišnji izveštaj o otpadu.

Novim pravilnikom izmenjeni su obrasci GIO i DEO, a generatori/sakupljači/vlasnici otpada su dužni da svoje evidencije prilagode nastalim izmenama i da evidenciju vode u skladu sa novim pravilnikom.

Zakonom su predviđene milionske kazne u slučaju kršenja člana 75. Zakona o upravljanju otpadu, odnosno nevođenja, nedostavljanja i nečuvanja odgovarajućih podataka i izveštaja o otpadu!

Pozivamo Vas na interaktivni seminar na kome će biti pojašnjene izmene, kako i na koji način je potrebno ispravno voditi evidenciju.

Ovaj seminar Vam omogućava:

  • Razumevanje propisanih obaveza, odgovornosti i nadležnosti u vezi sa izveštavanjem o otpadu
  • Smernice za lakšu samostalnu izradu evidencija i izveštaja o otpadu
  • Uputstva za elektronsko popunjavanje izveštaja i smernice za izbegavanje najčešćih grešaka
  • Interaktivnost sa predavačem i odgovore na Vaše nedoumice na licu mesta
  1. Obaveze vođenja dnevnih evidencija i godišnjih izveštaja o otpadu
  2. Smernice i primeri za vođenje dnevne evidencije o otpadu i dostavljanje godišnjih izveštaja
  3. Smernice i primeri elektronskog popunjavanja godišnjeg izveštaja o otpadu
  4. Odgovori na pitanja

Svim prijavljenim učesnicima seminara nudimo poseban popust od 20% za nabavku priručnika „Upravljanje otpadom – zakon i praksa”.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Zadržavamo pravo promene lokacije održavanja seminara u slučaju manjeg broja prijava. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost  materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Falkensteiner Hotel Belgrade

Bulevar Mihajla Pupina 10k, Beograd 11000


Preporučujemo:


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018