Zbirka Excel obrazaca za HR – upravljanje ljudskim resursima
12,900,00 rsd PDV nije uračunat u cenu Dodaj u korpu

Zbirka Excel obrazaca za HR – upravljanje ljudskim resursima

Zbirka

12,900,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Razvoj postojećih kadrova, planiranje i selekcija novih radnika, uvođenje novozaposlenih u posao, postavljanje ciljeva i pojedinačna procena učinka svakog zaposlenog, razvoj zaposlenih, rešavanje problema i konflikata na radnom mestu su složeni i delikatni zadaci sa kojima se HR menadžeri svakodnevno suočavaju.

NE PROPUSTITE: 20% popusta za mikro preduzeća, fizička lica i udruženja! Koristite kod za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne može kombinovati sa ostalim popustima, osim popusta za više učesnika obuke. Koristite kod u korpi ili ga uplatite.

Više ne morate da trošite nepotrebno vreme da biste kreirali odgovarajuće šablone za upravljanje ljudskim resursima. U našoj zbirci namenjenoj rukovodiocima ljudskih resursa i zaposlenima u HR službama ćete na jednom mestu pronaći gotove i adaptibilne obrasce koje možete brzo i lako prilagođavati svojim konkretnim potrebama!

Svi obrasci se mogu ispuniti, prilagoditi, sačuvati i štampati! Iskoristite gotove Excel obrasce iz naše zbirke.

U ovoj zbirci i na CD-u ćete naći:

  • smernice za upotrebu Excel-a kao podrške HR procesima
  • gotove modele dokumenata u Excel formatu za različite HR aspekte
  • proverena rešenja iz dobre HR prakse

SADRŽAJ:

SADRŽAJ ZBIRKE

  • Organizaciona struktura: Analiza posla, Razvoj opisa posla, Analiza kompetencija, SWOT analiza ljudskih resursa organizacije, Testiranje organizacione spremnosti na izazove tržišta, Sprovođenje promena
  • Selekcija i regrutacija: Planiranje regrutacije i selekcije, Baza regrutacije, elementi i podaci od značaja za praćenje selekcije i čuvanja aktivne baze, Proces i ciljevi uvođenja novozaposlenih, Mernje uspešnosti selekcije
  • Upravljanje učinkom i razvoj talenata: Postavljanje ciljeva i indikatora učinka, Benchmarking, Sistem evaluacije učinka, Utvrđivanje razvojnih planova
  • Obuka i razvoj: Plan obuka, Praćenje rezultata obuke
  • Baza podataka o zaposlenima i izveštavanje: Mesečni izveštaji
  • Plate i beneficije: Parametri za planiranje personalnog budžeta, Obračun zarade, Dodaci na zaradu, Zakonske obaveze: prekovremeni rad, Bonusne politike i sporazumi, Alokacija troška zaposlenih
  • Korporativne procedure: Procedure i politike upravljanja ljudskim resursima, Godišnji odmor i plaćena odsustva, Politike i kontrole korišćenja kompanijskih resursa

 

SADRŽAJ CD-A

  • Matrica i pitanja za kreiranje mape nadležnosti i odgovornosti
  • Plan sprovođenja Promena
  • Dnevni/nedeljni raspored rada
  • Upitnik za razvoj opisa posla (za sistematizovanje novog radnog mesta, za pripremu za selekciju kandidata)
  • Format baze kandidata sa istaknutim referencama
  • KPI-evi selekcije i regrutacije (merenje uspešnosti)
  • Formular za evaluaciju učinka sa padajućim listama izbora ključnih kompetencija
  • Ček lista uvođenja novozaposlenih
  • Analiza procesa i alokacije vremena i resursa
  • Praćenje i poređenje učinka zaposlenih
  • Evidencija i izveštaji obuka
  • Plan razvoja talenata
  • Set mesečnih i periodičnih izveštaja: Flukutacija (dolasci, odlasci), Rotacije i promocije, Plan nasleđivanja, Evidencija plaćenog odsustva – indikatori, Statistike o zaposlenima, Evidencije o korišćenju beneficija
  • Kalkulator zarade neto, bruto 1, bruto 2
  • Kalkulator otpremnine (višak zaposlenih)
  • Paket za postavku personalnog budžeta: Master baza podataka, Plan zaposlenih po mesecima i alokacija po mestima troška (ključevi raspodela), Trošak zaposlenih po mesecima, Kontrola obračuna zarade, Analiza plan vs. realizacija kao kontrolni alat i izveštaj
  • Model kalkulatora varijabilne zarade
  • Bonusni sporazum u Excel tabeli (ciljevi, ostvarenje i kalkulator bonusa)
  • Mesečna evidencija prisustva
  • Lista zaduženja i razduženja opreme
  • Nalog za ugovor o radu
  • Primer ponude novom zaposlenom
  • Plan i evidencija godišnjih odmora
  • Obrazac izlaznog intervjua
  • Specijalni dodatak – Excel alati sa primerima iz praktične primene: Pivot tabele, Funkcije korisne za povezivanje podataka u HR izveštajima, Kondicionalno formatiranje – zadavanje formata ćelija radi vizuelnog isticanja rezultata koji odstupaju ili po nekom drugom kriterijumu treba da se istaknu

Autor

Vedrana Božić

Sadržaj

SADRŽAJ ZBIRKE

  • Organizaciona struktura: Analiza posla, Razvoj opisa posla, Analiza kompetencija, SWOT analiza ljudskih resursa organizacije, Testiranje organizacione spremnosti na izazove tržišta, Sprovođenje promena
  • Selekcija i regrutacija: Planiranje regrutacije i selekcije, Baza regrutacije, elementi i podaci od značaja za praćenje selekcije i čuvanja aktivne baze, Proces i ciljevi uvođenja novozaposlenih, Mernje uspešnosti selekcije
  • Upravljanje učinkom i razvoj talenata: Postavljanje ciljeva i indikatora učinka, Benchmarking, Sistem evaluacije učinka, Utvrđivanje razvojnih planova
  • Obuka i razvoj: Plan obuka, Praćenje rezultata obuke
  • Baza podataka o zaposlenima i izveštavanje: Mesečni izveštaji
  • Plate i beneficije: Parametri za planiranje personalnog budžeta, Obračun zarade, Dodaci na zaradu, Zakonske obaveze: prekovremeni rad, Bonusne politike i sporazumi, Alokacija troška zaposlenih
  • Korporativne procedure: Procedure i politike upravljanja ljudskim resursima, Godišnji odmor i plaćena odsustva, Politike i kontrole korišćenja kompanijskih resursa

 

SADRŽAJ CD-A

  • Matrica i pitanja za kreiranje mape nadležnosti i odgovornosti
  • Plan sprovođenja Promena
  • Dnevni/nedeljni raspored rada
  • Upitnik za razvoj opisa posla (za sistematizovanje novog radnog mesta, za pripremu za selekciju kandidata)
  • Format baze kandidata sa istaknutim referencama
  • KPI-evi selekcije i regrutacije (merenje uspešnosti)
  • Formular za evaluaciju učinka sa padajućim listama izbora ključnih kompetencija
  • Ček lista uvođenja novozaposlenih
  • Analiza procesa i alokacije vremena i resursa
  • Praćenje i poređenje učinka zaposlenih
  • Evidencija i izveštaji obuka
  • Plan razvoja talenata
  • Set mesečnih i periodičnih izveštaja: Flukutacija (dolasci, odlasci), Rotacije i promocije, Plan nasleđivanja, Evidencija plaćenog odsustva – indikatori, Statistike o zaposlenima, Evidencije o korišćenju beneficija
  • Kalkulator zarade neto, bruto 1, bruto 2
  • Kalkulator otpremnine (višak zaposlenih)
  • Paket za postavku personalnog budžeta: Master baza podataka, Plan zaposlenih po mesecima i alokacija po mestima troška (ključevi raspodela), Trošak zaposlenih po mesecima, Kontrola obračuna zarade, Analiza plan vs. realizacija kao kontrolni alat i izveštaj
  • Model kalkulatora varijabilne zarade
  • Bonusni sporazum u Excel tabeli (ciljevi, ostvarenje i kalkulator bonusa)
  • Mesečna evidencija prisustva
  • Lista zaduženja i razduženja opreme
  • Nalog za ugovor o radu
  • Primer ponude novom zaposlenom
  • Plan i evidencija godišnjih odmora
  • Obrazac izlaznog intervjua
  • Specijalni dodatak – Excel alati sa primerima iz praktične primene: Pivot tabele, Funkcije korisne za povezivanje podataka u HR izveštajima, Kondicionalno formatiranje – zadavanje formata ćelija radi vizuelnog isticanja rezultata koji odstupaju ili po nekom drugom kriterijumu treba da se istaknu

Opšti uslovi

Naručivanjem proizvoda, dobićete ažuriranje za svaku pravnu ili suštinsku promenu, čija cena zavisi od obima. Ako iz bilo kog razloga ne prihvatite ažuriranje, možete ga vratiti u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Čim nas pismeno obavestite, mi ćemo vas ukloniti sa liste primalaca ažuriranih proizvoda. U slučaju pismenog otkazivanja usluge ažuriranja, izdavač ne preuzima odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost sa zakonom.