Menadžment i administracija

Intezivna obuka

Office Manager – Poslovni asistent

85,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Učestvovanjem na intenzivnoj edukaciji dobićete kompletan „paket“ znanja i veština za uspešno obavljanje poslova Poslovnog asistenta!

 

Poslovni asistent je osoba koja po pravilu ostvaruje prvi kontakt kako sa internim, tako i sa eksternim klijentima i partnerima te je utisak koji ostavlja u takvim komunikacijama, često presudan za imidž kompanije.

 

Delokrug poslovnog asistenta je veoma širok, uključuje veliki broj zadataka i projekata, a ujedno je reč o osobi koja bi svojom profesionalnošću i nastupom trebala predstavljati kompaniju u najboljem svetlu.

S obzirom na sve navedeno, uz izvrsne komunikacijske veštine, poslovni asistent mora (o)vladati nizom poslovnih veština i znanja, kako bi bio delotvoran i uspešan.

 

Nakon ove trodnevne interaktivne obuke steći ćete neophodna znanja koja će Vam omogućiti da pravilno, tačno i kvalitetno obavljate svoje radne zadatke, a kao poseban benefit steći ćete i sertifikat na srpskom i engleskom jeziku.

Program je sastavljen od pet modula:

 

3 CELODNEVNE RADIONICE koje će biti održane 20.02, 25.02. i 28.02.2020. u prijatnom ambijentu hotela Moskva, Terazije 20.

  • Radionica 1: Veštine poslovne komunikacije,  poslovni bonton,  organizacija rada i poslovnih događaja
  • Radionica 2: Upoznavanje sa osnovama Zakona i drugih propisa koji su neophodni za rad Office Manager-a
  • Radionica 3: MS Office (Excel, Word i PPT)
  • STUDIJSKI MATERIJALI: kontrolna mapa „Veštine komunikacije u biznisu“ i e-mail seminar Poslovna korespondencija na engleskom jeziku

 Šta Vam omogućava pohađanje ovog programa?

  • Interakciju sa predavačima;
  • Razjašnjenja svih nedoumica u vezi sa normativnom regulativom, korišćenjem MS Office i organizacijom rada
  • Savete kako pravilno da postupite u različitim situacijama;
  • Detaljne odgovore na konkretna i specifična pitanja – možete ih poslati pre početka obuke, ali i postavljati na radionicama;
  • Sertifikat o pohađanju programa intenzivne obuke za Office Managera – Poslovnog asistenta, na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke;
  • Upoznavanje kolega iz struke, interaktivnu diskusiju, primere dobre prakse i razmenu iskustava;

Poseban benefit za polaznike obuke – 30 % popusta na personalne treninge u studiju za personalne treninge „A plus“, Mutapova 49, Beograd

  1. Modul: RADIONICA – Veštine poslovne komunikacije, poslovni bonton, organizacija rada i poslovnih događaja (20.02.2020, 10-15h) – predavač: Prof. dr Aleksandra Tošović-Stevanović      

 

  • Komunikacijske veštine i upravljanje komunikacijom
  • Unapređenje poslovne retorike – verbalne i neverbalne komunikacije
  • Poslovno komuniciranje i ponašanje u kompaniji
  • Poslovno komuniciranje i ponašanje sa klijentima
  • Prijem stranaka/klijenata
  • Pravila komunikacije (telefonska komunikacija i pisana komunikacija)
  • Organizacija poslovnih događaja, organizacija sastanaka
  • Izveštavanje nadređenih i podređenih
  • Poslovni bonton
  • Poslovni izgled i odevanje
  • Upravljanje ličnim imidžom i imidžom kompanije
  • Efikasnije savladavanje svih protokolarnih aktivnosti
  • Elementarni poslovni bonton u EU

    2.Modul: STUDIJSKI MATERIJAL: kontrolna mapa „Veštine komunikacije u biznisu“ + prateći CD

     (kontrolnu mapu dobijate na prvoj radionici 20.02.2020.)

 

      DEO SADRŽAJA KONTROLNE MAPE:

 

– Stilovi komunikacije u radnom okruženju

  • Agresivna komunikacija
  • Pasivna komunikacija
  • Pasivno agresivna komunikacija
  • Asertivna komunikacija

Kako da postanete asertivni?

Sklapanje dogovora sa zaposlenima?

  • Neverbalna komunikacija

– Upravljanje emocijama

  • Emocionalna i socijalna inteligencija
  • Razumevanje svojih emocija

Razumevanje tuđih emocija

  • Uspostavljanje saradnje
  • Tehnike kontole emocija
  • Samomotivacija
  • Samoodgovornost

– Veštine kritikovanja

  • Principi kritikovanja
  • Kako uputiti kritiku
  • Kako primiti kritiku

– Pohvaljivanje

  • Kako da iskažete pohvalu
  • Kako da primite pohvalu

 

  1. Modul: RADIONICA – Upoznavanje sa osnovama Zakona i drugih propisa – neophodni za rad Office Manager-a (25.02.2020, 10-15h) – predavači: Marija Cvjetićanin i Nenad Cvjetićanin
  • Osnovi radnog prava
  • Osnovi privrednog prava
  • Primena Zakona o zaštiti podataka o ličnosti

  4. Modul: STUDIJSKI MATERIJAL: e-mail seminar „Poslovna korespondencija na engleskom jeziku“

      (e–mail seminar dobijate na Vašu mejl adresu 26.02.2020.)

       Segment 1

  • Application for tenderSales letters
  • Letter of inquiry
  • Replying to an inquiry
  • Account terms and conditions

Request for informationAcknowledgment receipt of goodsAcknowledgment of merchandise returned for repair

Acknowledgment of application

Acknowledgment letter

  1. Modul: RADIONICA – MS Office (Excel, Word i PPT)

(28.02.2020, 10-15h) – predavač: Suzana R. Marković

Excel

  • Unos i manipulacija podacima
  • Osnovne funkcije
  • Primena formula
  • Vizualni prikaz podataka – Excel grafikoni
  • Uređivanje podataka i optimizacija radnog prostora
  • Priprema za štampu i štampanje
  • Veza Excel-a sa Powerpoint-om i Word-om.
  •           Word
    • efikasno formatiranje dokumenata korišćenjem stilova

     

              Power Point

    • brzo i efikasno kreiranje korporativnog šablona prezentacije

 

 

                                            

 

 

  • Obukaće biti održana u vidu triintenzivneinteraktivne radionice, uz otvorenu diskusiju u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 5 sati (10:00 – 15:00). Sa svake radionice dobijate štampani materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije – nova rešenja.
  • Pomoću pitanja, odgovora i dodatnih objašnjenja na radionicama Vaše znanje će se kristalizovati.
  • Kao praktičan studijski materijal dobijate kontrolnu mapu „Veštine komunikacije u biznisu“ i e-mail seminar „Poslovna korespodencija na engleskom jeziku“.
  • Načini sprovođenja programa i ilustrovanje primerima na radionicama biće prilagođeni strukturi i potrebama učesnika.
  • Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačima i jedinstvenu priliku za neprocenjivu razmenu iskustava i umrežavanje sa kolegama, kroz radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
  • Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka u obliku komentara na predložena rešenja za unapređivanje celokupnog poslovanja.
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja. Test sa odgovorima nam vraćate faksom, elektronskom ili redovnom poštom najkasnije do 16.03.2020.
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.
  • Poseban benefit za polaznike obuke – 30 % popusta na personalne treninge u studiju za personalne treninge „A plus“, Mutapova 49, Beograd

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Hotel Moskva

Terazije 20, 11000 Beograd



Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018