Organizujemo novi seminar Upravljanje zalihama u MS Excel-u
Da li vršite detaljnu analizu zaliha i koje modele najčešće koristite? U kojoj meri upotrebljavate MS Excel u upravljanju zalihama? Koliko vremena je neophodno da se dobiju odgovarajuće i tačne informacije iz velikih baza? Kako da automatizujete najveći deo posla koji se svakodnevno izvršava pomoću funkcija i jednostavnih pravila za njihovo korišćenje? Kako optimizovati nivoe zaliha i koje kriterijume koristiti?
Ovladajte mogućnostima koje pruža MS Excel, prepoznajte mogućnost unapređenja brzine Vašeg rada i tačnost informacija koje dobijate u svakodnevnom poslovanju. Naučite da upravljate zalihama pomoću jednostavnih modela i oslobodite zarobljeni kapital koji se krije u zalihama.
TEME SEMINARA
Seminar se izvodi kroz realne baze podataka i sve teme će biti obrađene kroz interaktivan rad svih učesnika u MS Excel-u.
Uvod: Prekomerne zalihe – jedan od sedam osnovnih gubitaka; Razlozi nastanka prekomernog/nedovoljnog nivoa zaliha; Uloga praćenja zaliha i pravila za kreiranje baze podataka kojom se može manipulisati; Funkcije u Excel-u koje unapređuju brzinu rada i kvalitet dobijenih informacija.
ABC analiza – model i funkcije koje se koriste pri izvođenju analize; Razmatranje dobijenih kategorija i smernice za postupanje sa svakom od njih u cilju optimizacije asortimana i nivoa zaliha.
Pivot – upotreba pivota za manipulaciju velikim brojem podataka; Dobijanje potrebnih informacija u “par koraka”; Prednosti pivota u praćenju, analizi i optimizaciji nivoa zaliha.
XYZ analiza – model i funkcije koje se koriste pri izvođenju analize; Diskusija o dobijenim rezultatima analize; Ukrštanje ABC i XYZ analize; Smernice za otimizaciju zaliha po dva kriterijuma dobijenim iz ABC/XYZ analize.
Zatvaranje seminara: Diskusija o pređenim oblastima, pitanja, razmena iskustava polaznika i saveti predavača.
Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!
Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana, do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 50% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti prosleđivani trećim licima