Tehnika

Intenzivne obuke

Specijalista za organizaciju i upravljanje skladištem

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 18.06. i 25.06.2019. 10:00 –15:00 h
Mesto održavanja: Hotel Zira, Ruzveltova 35
Količina:

Program intenzivne obuke za sticanje sertifikata

    SPECIJALISTA ZA ORGANIZACIJU I UPRAVLJANJE SKLADIŠTEM

 

Želite smanjiti greške koje nastaju zbog loše organizacije skladišta? Želite skratiti lead time i u što kraćem roku odgovoriti na zahtev korisnika? Kako pratite i održavate nivo zaliha na optimalnoj vrednosti? Pripremili smo za Vas jedinstvenu obuku za unapređenje organizacije skladišta!

Na obuci ćete naučiti kako da unapredite organizaciju skladišta, i to od prijema robe, skladištenja, komisioniranja robe i otpreme iz skladišta. Pomoću realnih primera iz prakse definisaćete pravac unapređenja skladišta u Vašoj kompaniji i smanjiti propuštene rokove, postojeća kašnjenja i greške. Mnoge uspešne firme na srpskom tržištu pospešile su poslovanje i smanjile troškove bazirajući rezultate na analizi i unapređenju procesa koji se odvijaju upravo u skladištima.

Obuka ima interaktivan pristup i sve navedene teme će biti obogaćene praktičnim zadacima, koji će polaznicima olakšati razumevanje radi što brže primene u praksi.

3 MODULA:

2 CELODNEVNE RADIONICE

  1. Analiza trenutnog stanja i uočavanje rasipanja u sistemu skladišta
  2. Modeli za organizaciju skladišta i lean alati za smanjenje gubitaka u skladištu

1 PISANI MATERIJAL

Upotreba MS Excel-a za praćenje zaliha u skladištu

  • NAKON ZAVRŠENE OBUKE polaznici će:
  • Biti osposobljeni da unaprede procese u skladištu i smanje rasipanja u njima
  • Biti osposobljeni da poboljšaju organizaciju prostora i manipulaciju materijalima unutar skladišta
  • Naučiti da mapiraju proces i iz njega izdvoje aktivnosti koje je moguće eliminisati ili smanjiti pa samim tim i stvoriti proces efikasnijim
  • Unaprediti funkcije za manipulaciju velikim bazama podataka, ubrzati rad i poboljšati kvalitet dobijenih podataka
  • Naučiti kako da analiziraju različite kategorije materijala/proizvoda i kako da postupaju sa svakom od njih
  • Naučiti nekoliko sistema snabdevanja kako bi stečena znanja primenili na poslovanje njihove kompanije
  • Kroz edukativne primere i igre razumeti kako funkcioniše LEAN sistem i koliko je dobro organizovano skladište važno za poslovanje kompanije

 

 **SPECIJALNI BONUSI ZA POLAZNIKE:

  • Odgovori na pitanja i specifična rešenja za problematične situacije u Vašoj kompanijidetaljna pitanja nam pošaljite pre početka obuke, možete poslati pre početka obuke.
  • Sertifikat o pohađanju obuke Specijalista za upravljanje skladištem na srpskom i engleskom jeziku.
1.Modul: PRAKTIČNA RADIONICA Analiza trenutnog stanja i uočavanje gubitaka u sistemu skladišta 18.06.2019.

• Organizacija skladišta kroz prizmu Lean koncepta
• Metode za analizu procesa u skladištu i uočavanje najvećih rasipanja
• Prostorni raspored i upotreba spaghetti dijagrama za sagledavanje kretanja u skladištu
• Analiza principa ulaska robe u skladište i izlaska iz njega FIFO, LIFO I PPC
• Sistem upravljanja skladištem, unutrašnje uređenje i oprema skladišta

EDUKATIVNE IGRE, DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

2.Modul: Pisani materijal – Upotreba MS Excel-a za praćenje zaliha u skladištu 24.06.2019.

• Objašnjenje, upustva i način korišćenja funkcija MS Excela za manipulaciju velikim bazama podataka. Automatizacija funkcija kojom se dolazi do velikih ušteda u vremenu i kvalitetu dobijenih podataka.

3. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA Modeli za organizaciju skladišta i lean alati za smanjenje gubitaka u skladištu 25.06.2019.

• Tehnologije i načini komisioniranja robe u skladištu
• Tehnologije i upravljanje skladištem – WMS (Warehouse Management System)
• Upravljanje zalihama od strane dobavljača (VMI – Vendor Management Inventory)
• 5S metoda za organizaciju radnog prostora
• Kanban sistem za optimizaciju zaliha i pravovremeno snabdevanje
• ABC/XYZ metode za kategorizaciju zaliha i saveti za postupanje sa svakom od kategorija

EDUKATIVNE IGRE, DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

ZAKLJUČAK I KRAJ OBUKE SPECIJALISTA ZA ORGANIZACIJU I UPRAVLJANJE SKLADIŠTEM

•Test za proveru znanja dobijate na imejl adresu 28.06.2019. Potrebno je da nam test sa svojim odgovorima imejlom ili poštom dostavite najkasnije do 11.07.2019.
15.07.2019. prijem sertifikata Specijalista za organizaciju i upravljanje skladištem

 

NAČIN SPROVOĐENJA PROGRAMA INTENZIVNE EDUKACIJE I VAŠ BENEFIT

  • Program je zasnovan tako da na radionicama dobijete objašnjenja kroz predavanja, diskusiju, pitanja i odgovore u kreativnom okruženju i opuštenoj atmosferi. Naglasak je na praktičnom stručnom usavršavanju.
  • Obuka će biti održana u vidu dve intenzivne interaktivne radionice u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 5 sati (10:00 – 15:00). Sa svake radionice dobijate štampani materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije – rešenja.
  • Kao praktičan studijski materijal dobijate i imejl seminar u PDF formi, koji će biti poslat na Vašu adresu i koji možete koristiti sa svog mobilnog telefona, desktop ili laptop računara.
  • Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačima i priliku za razmenu iskustava sa kolegama iz struke, kroz radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
  • Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka u obliku komentara na predloženo rešenje.
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja. Test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom.
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.

Obuka je namenjena:

Direktorima skladišta, nabavke, logistike, proizvodnje, šefovima, poslovođama, neposrednim  izvršiocima, i svima koji žele da rade produktivnije, kvalitetnije i bolje.

Zira Hotel

Ruzveltova 35, Beograd 11000


Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Korisnicima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U tom slučaju se obustavlja dostup digitalnoj formi priručnika. U slučaju da se korisnik Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018