Tehnika

Intenzivne obuke

Specijalista za organizaciju i upravljanje skladištem

85,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Mnoge uspešne firme na srpskom tržištu pospešile su poslovanje i smanjile troškove bazirajući rezultate na analizi i unapređenju procesa koji se odvijaju upravo u skladištima. Želite i Vi da smanjite greške koje nastaju zbog loše organizacije skladišta, otklonite gubitke i optimizujete troškove? Želite da skratite lead time (vreme od porudžbine do isporuke) i u što kraćem roku odgovorite na zahtev korisnika? Kako da pratite i održavate nivo zaliha na optimalnoj vrednosti? Kako da kategorizujete zalihe? Pripremili smo za Vas jedinstvenu obuku za unapređenje organizacije skladišta na kojoj ćete dobiti odgovore na pitanja i rešiti probleme iz prakse.

 

Na obuci ćete naučiti kako da unapredite organizaciju skladišta, i to od prijema robe, skladištenja, komisioniranja robe i otpreme iz skladišta. Pomoću realnih primera iz prakse definisaćete pravac unapređenja skladišta u svojoj kompaniji i smanjiti propuštene rokove, postojeća kašnjenja i greške. Saznaćete kako da optimizujete zalihe i smanjite gubitke u procesima u skladištu!

 

Obuka ima interaktivan pristup i sve teme će biti obogaćene praktičnim zadacima, koji će polaznicima olakšati brže usvajanje materije i advekatnih rešenja iz prakse.

1. Modul: Analiza trenutnog stanja i uočavanje gubitaka u sistemu skladišta 10.09.2018.

Razumevanje Lean proizvodnje , razumevanje i izolovanje aktivnosti koje ne donose vrednost procesu

  • Organizacija skladišta kroz prizmu Lean koncepta
  • Value Added – VA, Non Value Added – NVA and Support Process activities – SP u skladištu
  • Metoda mapiranja procesa i uočavanje najviše zastupljenih rasipanja u skladištu
  • Izolovanje NVA aktivnosti u skladištu
  • Prostorni raspored i upotreba spaghetti dijagrama za sagledavanje kretanja u skladištu
  • Analiza principa ulaska robe u skladište i izlaska iz njega FIFO, LIFO I PPC

EDUKATIVNE VEŽBE, DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

 

2. Modul: Pisani materijal  – Upotreba MS Excel-a za praćenje zaliha u skladištu 11.09.2018.

  • Objašnjenje, upustva i način korišćenja funkcija MS Excela za manipulaciju velikim bazama podataka. Automatizacija funkcija kojom se dolazi do velikih ušteda u vremenu i kvalitetu dobijenih podataka.

 

3. Modul: Modeli za organizaciju skladišta i optimizaciju zaliha 12.09.2018.

  • Sistem upravljanja skladištem, unutrašnje uređenje i oprema skladišta
  • Tehnologije i načini komisioniranja robe u skladištu
  • ABC/XYZ metode za kategorizaciju zaliha i saveti za postupanje sa svakom od kategorija
  • Studija slučaja – Model za određivanje minimalnih troškova nabavke i skladištenja
  • Studija slučaja – MRP (materials requirements planing) metoda
  • Tehnologije i upravljanje skladištem – WMS (Warehouse Management System)
  • Upravljanje zalihama od strane dobavljača (VMI – Vendor Management Inventory)

EDUKATIVNE VEŽBE, DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

4. Modul: PISANI MATERIJAL – Optimizacija procesa u skladištima u praksi 13.09.2018. 

  • Optimizacija procesa u skladištima primenom lean alata u praksi
  • Rezultati koji su postignuti

5. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA Lean alati za smanjenje gubitaka u procesima skladištenja 14.09.2018.    

  • 5S metoda za organizaciju radnog prostora u skladištu
  • PULL vs, PUSH system
  • JIT (just in time) sistem snabdevanja
  • Kanban sistem za optimizaciju zaliha i pravovremeno snabdevanje
  • Mizusumashi – “vodeni pauk” za optimizovano kretanje materiala u kompaniji
  • Uvođenje i organizacija visokih rafova u skladištu radi bolje iskorišćenosti prostora

EDUKATIVNE VEŽBE, DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

 

ZAKLJUČAK I KRAJ OBUKE
SPECIJALISTA ZA ORGANIZACIJU I UPRAVLJANJE SKLADIŠTEM
  • Test za proveru znanja dobijate na imejl adresu 21. 09. 2018. Potrebno je da nam test sa svojim odgovorima imejlom ili poštom dostavite najkasnije do 01. 10. 2018.
  • 10. 10. 2018. slanje sertifikata putem direktne pošte.

 

NAČIN SPROVOĐENJA PROGRAMA INTENZIVNE EDUKACIJE I VAŠ BENEFIT
  • Program je zasnovan tako da na radionicama dobijete objašnjenja kroz predavanja, diskusiju, pitanja i odgovore u kreativnom okruženju i opuštenoj atmosferi. Naglasak je na praktičnom stručnom usavršavanju.
  • Radionice će biti održane u vidu tri intenzivne interaktivne radionice u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 5 sati (10:00 – 15:00).
  • Sa svake radionice dobijate štampani materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije – rešenja.
  • Kao praktičan studijski materijal dobijate i dva e-mail seminara u PDF formi, koji će biti poslati na na Vašu adresu i koje možete koristiti sa svog mobilnog telefona, desktop ili laptop računara.
  • Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačima i priliku za razmenu iskustava sa kolegama iz struke, kroz radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
  • Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka u obliku komentara na predloženo rešenje i smernice za pisanje projekta.
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja. Test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom.
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.
PROGRAM JE NAMENJEN:

Direktorima skladišta, nabavke, logistike, proizvodnje, šefovima, poslovođama, neposrednim izvršiocima, i svima koji žele da rade produktivnije, kvalitetnije i bolje.

 

Heritage Hotel

Mije Kovačevića 7, Beograd 11000


Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Korisnicima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U tom slučaju se obustavlja dostup digitalnoj formi priručnika. U slučaju da se korisnik Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018