Tehnika

Seminar

Produktivna kancelarija – LEAN office

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 26.01.2022, 10-14h
Mesto održavanja: Online
Količina:

PRODUKTIVNA KANCELARIJA

LEAN OFFICE

 

  • Da li znate koliko vremena prođe od prijema zahteva korisnika do realizacije usluge ili proizvoda?
  • Da li administrativni poslovi predstavljaju veliki udeo u ovom vremenu?
  • Na koji način organizujete administrativne poslove?
  • Da li pratite rasipanja vremena u administrativnim poslovima?
  • Koliko često dolazi do neusaglašenosti usluge/proizvoda zbog nedovoljno dobre organizacije i protoka informacija?

 

Seminar će Vam omogućiti znanja potrebna za samostalnu identifikaciju prostora za unapređenje administrativnih poslova i praktične lean metode koje Vam mogu pomoći za ostvarivanje dodatnih ušteda.

 

TEME ONLINE SEMINARA:

  • Lean i identifikacija vrednosti za korisnika: Šta predstavlja lean koncept i koje benefite možemo ostvariti u kancelarisjkim procesima. Kako na pravi način identifikovati zahteve internih i eksternih korisnika i zašto nam je to ključno za tok procesa…
  • Mapiranje procesa i optimizacija toka – Simulacija izvođenja praktične metode za analizu toka procesa i identifikaciju prostora za unapređenje i postizanje ušteda. Radimo pametnije, a ne više!
  • Postavljanje prioriteta u radu – Korišćenjem matrice HITNO-BITNO olakšavamo planiranje i postavljanje prioriteta. Praktične smernice za korišćenje ove matrice u radu omogućava različito ophođenje prema mnogobrojnim zadacima u toku dana…
  • Office 5S – Optimizacija radnog prostora primenom principa 5S metode vodi do unapređenja lične efikasnosti i manje rasipanja u procesima. Uspostavite održive promene kroz jednostavnih 5 koraka ove metode…
  • Metode za unapređenje lične produktivnosti: Personalni kanban, koncepti Zero inbox, Zero desktop i pomodoro tehika za bolju organizaciju i postizanje veće produktivnosti…

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







    Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018