Tehnika

Seminar

Primena zakonske regulative u oblasti oglašavanja i reklamiranja lekova, medicinskih sredstava i dijetetskih suplemenata

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 13.12.2018. 10-14h
Mesto održavanja: Hotel Falkensteiner, Beograd
Količina:

Primena zakonske regulative u oblasti

oglašavanja i reklamiranja

lekova, medicinskih sredstava i dijetetskih suplemenata.

 

Koje vrste oglašavanja i reklamiranja lekova podležu inspekcijskom nadzoru? Da li zakonska regulativa može da prati savremene marketinške koncepte u farmaceutskoj delatnosti? Koje su najčešće neusaglašenosti? Koji se postupak sprovodi da bi se promotivni materijal mogao koristiti? Šta reklamna poruka mora da sadrži? Ko može da vrši promociju leka stručnoj javnosti i uz koje obaveze?

U oblasti oglašavanja i reklamiranja farmaceutskih proizvoda morate primenjivati odredbe Zakona o oglašavanju, Pravilnika o načinu oglašavanja leka, odnosno medicinskog sredstva, Zakona o lekovima i medicinskim sredstvima, Novog zakona o medicinskim sredstvima, Pravilnika o zdravstvenoj ispravnosti dijetetskih proizvoda i dr.

Od kategorije farmaceutskog proizvoda zavisi koju ćete regulativu primeniti, jer su druga pravila za:

  • Lekove  ( Rx i OTC )
  • Medicinska sredstva
  • Dijetetske suplemente
  • Medicinsku kozmetiku
  • Biocide

Svedoci smo sve veće upotrebe online marketinga, pa smo često u dilemi da li zakonska regulativa može da uredi ovu oblast na adekvatan način. Naročito kada su u pitanju lekovi! Da li postoji redovan ispekcijski nadzor i koju su sankcije ukoliko dođe do kršenja važećih zakonskih propisa prilikom online reklamiranja?

Unapredite svoje znanje, uštedite vreme, dobijte odgovore na pitanja i saznajte mnoštvo korisnih saveta za kvalitetniji rad na našem interaktivnom seminaru.

 

Seminar je namenjen farmaceutskim kompanijama koje se bave prometom lekova, medicinskih sredstava, dijetetskih proizvoda:

  • Proizvođači
  • Distributeri
  • Predstavništva
  • Zastupništva

Rezervišite svoje mesto – prijavite se na vreme.

TEME SEMINARA:

  1. Izazovi nacionalne regulative u oblasti kategorizacije farmaceutskih proizvoda:
    • lekovi koji se izdaju u režimu lekarskog recepta,
    • lekovi van režima izdavanja na lekarski recept,
    • medicinska sredstva,
    • dijetetski proizvodi,
    • kozmetički proizvodi
  1. Zakonski propisi u vezi sa oglašavanjem i reklamiranjem različitih kategorija farmaceutskih proizvoda
  2. Inspekcijski nadzor u oblasti oglašavanja i reklamiranja farmaceutskih proizvoda
  3. Primena adekvatnih marketinških koncepata u odnosu na kategorije farmaceutskih proizvoda (studije slučaja i primeri iz prakse)

 

Falkensteiner Hotel Belgrade

Bulevar Mihajla Pupina 10k, Beograd 11000


Svim prijavljenim učesnicima seminara nudimo poseban popust od 20% za nabavku „Obaveze i odgovornosti direktora”.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018