Tehnika

Seminar

KPI i automatizacija praćenja rezultata rada

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 23.11.2018
Mesto održavanja: Hotel Heritage, Mije Kovačevića 7, Beograd 11000
Količina:

Istraživanja pokazuju da preko 90% najuspešnijih kompanija u svetu imaju neki oblik primene ključnih indikatora poslovanja kroz različite koncepte i metodologije.

Ključni indikatori uspešnosti (ili neuspešnosti) ili KPI su merila radnog učinka koja podržavaju poslovnu strategiju i uspešno poslovanje preduzeća i odražavaju meru uspešnosti poslovanja i održivost poslovne strategije preduzeća!

Saznajte kako da povežete KPI i strateške ciljeve kompanije tako da KPI pokažu realizovani učinak  u poslovanju. Na taj način koristićete KPI za merenje uspešnosti preduzeća, ili jednog dela preduzeća (poslovne funkcije kao profit centra ili cost centar, pojedinačne aktivnost, pojedinačnog procesa ili pojedinčnog učinka zaposlenog). Definisaćete kompleksne KPI za potrebe strateškog upravljanja kroz strateške mape i matrice koje je neophodno  prilagoditi da budu razumljivi običnom radniku, odnosno izvršiocu.

Na seminaru ćete naučiti:

  • Metodologiju ispravnog uvođenja merenja radnog učinka u preduzeću – KPI
  • Kako identifikovati 1-3 KPI mere za svaki strateški cilj sa strateške mape preduzeća
  • Kako koristi KPI u cilju isporuke relevantnih i značajnih informacija
  • Kako podešavati i prilagođavati postojeće KPI
  • Razmena iskustva sa kolegama iz struke
  • Steći sertifikat nemačke kompanije Forum Media

TEME SEMINARA:

 

1. Metodologija za sagledavanje poslovnih procesa i identifikovanje ključnih poslovnih procesa u cilju uvodjenja merenja radnog učinka

2. KPI-ključni indikatori uspešnosti (neuspešnosti) poslovnih procesa, mera radnog učinka

  • Tok definisanja KPI kao mere radnog učinka
  • Vrste KPI (strateški, operativni, razvojni)
  • Aktivnosti koje prate definisanje KPI-automatizacija praćenja radnog učinka

 

3. Primeri iz kompanija sa kojima smo implementirali KPI sistem, merenje učinika rad

Heritage Hotel

Mije Kovačevića 7, Beograd 11000


Svim prijavljenim učesnicima seminara nudimo poseban popust od 20% za nabavku „Obaveze I odgovornosti direktora”.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018