Strukturno rešavanje problema u proizvodnji

Online seminar

15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Mesto održavanja:Online seminar - Zoom

Koliko često Vam se dešava da se problemi u poslovanju ponavljaju

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

STRUKTURNO REŠAVANJE PROBLEMA

U POSLOVANJU


Koliko često Vam se dešava da se problemi u poslovanju ponavljaju?

Koliko Vas koštaju problemi koji se ponavljaju i za koje nije tako jednostavno naći rešenje?

Poštovani,

Da li će problemi nestati ukoliko ih nazivamo “izazovima” ili “situacijama”? Verovatno je tako lakše da ih prihvatimom i uvidimo prostor za unapređenje u njima, međutim oni će biti prisutni sve dok se strukturno i sistemski ne pozabavimo njihovim rešavanjima. Da li su Vam poznati:

o Problemi sa kvalitetom proizvoda/usluge,

o Problemi sa reklamacijama korisnika,

o Problemi sa povredama na radu,

o Problemi sa zastojima u opremi,

o Problemi sa kašnjenjima i probijanjem rokova,

o Problemi sa odstupanjem od zahteva standarda,

o Problemi sa odstupanjem od planiranih rezultata i outputa…

U praksi se rešavanje problema često svodi na bavljenje posledicama koje se samo privremeno prikrivaju. Suština rešavanja problema je otklanjanje njegovog osnovnog (korena) uzroka problema kako bi se sprečio njegov ponovni nastanak.

Ova interaktivna radionica Vam omogućava da ovladate metodama za strukturno rešavanje problema na praktičnim primerima i da odmah nakon radionice budete osposobljeni da stečena znanja primenite u svom poslovanju. Ostvarite značajne uštede u novcu kontinuiranim rešavanjem problema koji nastaju u poslovanju i sačuvajte dragoceno vreme koje se sada troši na višestruko otklanjanje posledica i gašenje požara pred klijentom.

Primenom 8D ili A3 metoda za strukturno rešavanje problema sledite jednostavne korake koji će Vas dovesti do rešenja problema tako da se on nikada više ne ponovi. Struktuiran pristup kroz ponavljanje jednostavnih koraka kreira rutine kod zaposlenih, što dovodi do bržeg rešavanja problema i ostvarivanja većih ušteda.

Obuku odlikuje interaktivan pristup i aktivno učestvovanje polaznika kako bi se na realnim primerima uvidele prednosti primene metodologije i svih alata.

 


TEME SEMINARA:
  • Kaizen/lean pristup strukturnom rešavanju problema (8D i A3 metode)
  • Koji problemi su pogodni za strukturno rešavanje
  • Kako na pravilan način opisati problem i koji je značaj dobrog opisa
  • Primena dekompozicije za jednostavnije rešavanje kompleksnih problema
  • Definisanje SMART ciljeva u strukturnom rešavanju problema
  • Analiza i identifikacija osnovnog (korena) uzroka problema
  • Definisanje korektivnih mera za eliminaciju korena uzroka
  • Validacija efekata korektivnih mera kroz njihov uticaj na koren uzroka
  • Standardizacija i širenje dobrih parksi kroz celu kompaniju

Predavač

Uglješa Bogdanović

Uglješa Bogdanović, konsultant i profesionalni trener, QCDS Consulting, Master inženjer kvaliteta i standardizacije sa sedam godina iskustva u primeni kaizen/lean metodologije i preko 30 uspešnih projekata.

Sa prosečnim godišnjim angažovanjem od >150 dana na projektima, pripada redu kaizen konsultanata sa najvećim praktičnim iskustvom u Srbiji i regionu.

Industrije u kojima je stekao najveće konsultantsko iskustvo su metalska i mašinska, tekstilna, automobilska, štamparska, prehrambena, a neke od kompanija u kojima je do sada bio angažovan kao konsultant i trener su: Unipromet, Stax Technologies, HF Group, Siemens, Sever Subotica, Extreme Intimo, i-Novi tekstili, Soko Štark, Meggle, Knauf Insulation, Delmax, CNH Industrial, Falke, Adient Interiors, Zumtobel, Jovšić Printing Centar, Propulzija, Ehting, Adeco…

Sertifikovani je Scrum master i profesionalni trener, a sa više od 1000 učesnika obuka i radionica iz različitih grana privrede obradio je mnogobrojne lean/kaizen teme.

Urednik je srpskih izdanja knjiga “Kaizen – Ključ japanskog poslovnog uspeha” i “Gemba kaizen – Zdravorazumski pristup strategiji kontinuiranog poboljšanja” od autora Masaakija Imaija.

Opšti uslovi

Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre seminara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre održavanja seminara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju seminaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Ili mogu poslati drugog učesnika na seminar. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti. Pismenom prijavom za kurs prihvatate ove uslove i odredbe.