Stručnjak za nabavku

Intenzivna obuka
Predavač:Željko Dudić

44,000,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Obuku organizujemo za zaposlene u sektoru nabavke i one koji su im nadređeni, lidere u procesima transformacije, vlasnike firmi koji žele da podignu nivo nabavnog poslovanja

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Tri praktične online radionice

+

Dva dodatna materijala: e-mail seminari: „Poslovni excel“ i „Savremene tehnike komunikacije u pregovaračkim strategijama“

Obuku organizujemo za zaposlene u sektoru nabavke i one koji su im nadređeni, lidere u procesima transformacije, vlasnike firmi koji žele da podignu nivo nabavnog poslovanja, sve one koji su u svakodnevnom kontaktu sa nabavkom i žele da svoje veštine poboljšaju, zaposlene u javnim nabavka koji žele da prošire svoja znanja, odgovorna lica za izradu strategija na raznim nivoima, zaposlene koji imaju nameru da svoju karijeru nastave u okviru nabavne funkcije…

AKO:
  • Su Vam potrebni saveti i smernice od strane konsultanta sa velikim iskustvom u procesu nabavke
  • Inicirate nabavku, a niste sigurni na koji način je potrebno definisati nabavnu specifikaciju i zahtev za nabavkom
  • Niste sigurni da li zaključujete Ugovor o poverljivosti, kada sprovodite u celini post nabavni proces i kako postupate ukoliko dođe do reklamacija

Onda Vas pozivamo da učestvujete u trodnevnom programu obuke.

Šta Vam omogućava pohađanje ovog programa?

  • Interakciju sa predavačem i predloge rešenja za Vaše izazove u nabavci;
  • Razjašnjenja nedoumica u vezi sa nabavnim procesom;
  • Savete u vezi sa digitalnom transformacijom nabavke;
  • Detaljne odgovore na konkretna i specifična pitanja – možete ih poslati pre početka obuke, ali i postavljati na radionicama;
  • Sertifikat o pohađanju programa intenzivne obuke za Stručnjaka za nabavku na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke;
  • Nakon ovog programa moći ćete da samostalno sprovedete proces nabavke, da uspostavite novu organizaciju nabavke i da pokrenete proces transformacije nabavke.

Sadržaj

  • Kako nastaje potreba za nabavkom – šta inicira proces nabavke
  • Zahtev za nabavkom
  • Nabavna specifikacija
  • Upit za dobijanje ponude, informacije, predloga
  • Odabir dobavljača kojima se šalje upit
  • Ugovor o poverljivosti, GDPR, korporativna odgovoronost
  • Prijem ponuda i poređenje ponuda
  • Donošenje odluke o odabiru dobavljača
  • Izrada porudžbenice
  • Zaključivanje najboljih ugovora koji će proizaći iz Vaših veštih pregovora
  • Prijem materijala ili usluge
  • Povezivanje porudžbine, prijema i fakture
  • Plaćanje prema dobavljaču
  • Post nabavni proces, reklamacije

  • Organizacija nabavke
  • Upravljanje kategorijama nabavke
  • Radna mesta u nabavci
  • Kraljićeva matrica
  • Strateška nabavka
  • Taktička nabavka
  • Operativna nabavka
  • Centralizovana nabavka
  • Konzorciona nabavka
  • Pozicioniranje nabavke u kompaniji

  • Da li ući u proces digitalne transformacije
  • Elektronska nabavka
  • Digitalizacija strateške nabavke
  • Digitalizacija upravljanja rizicima u nabavci
  • E-sourcing
  • E-procurement
  • E-auction, tri vrste aukcija
  • E- portal kao zajednički resurs nabavke
  • Blockchain kao budućnost nabavke
  • Smart contracts


 

Predavač

Željko Dudić

Opšti uslovi

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.