Stručnjak za IT bezbednost i zaštitu podataka

Online intenzivna obuka

44,000,00 rsd PDV nije uračunat u cenu (Važi do 8. 7. 2022)

Mesto održavanja:Online obuka - Zoom
Želite da znate svaki korak koji bi trebalo da preduzmete u slučaju incidenta, kao i korake koji su neophodni da do njega ne dođe

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Trodnevna interaktivna online obuka uživo za sticanje sertifikata 

iz oblasti IT bezbednosti i zaštite podataka

AKO:

 

  • Niste dobili jasne smernice za zaštitu poslovnih podataka i IT sistema a radite od kuće i u realnoj ste opasnosti od raznih vrsta napada i krađe poverljivih podataka
  • Želite da znate svaki korak koji bi trebalo da preduzmete u slučaju incidenta, kao i korake koji su neophodni da do njega ne dođe
  • Planirate da skenirate ranjivosti svog IT sistema sa ciljem da ih otklonite i pojačate bezbednost celokupne informacione imovine kompanije

 

Cilj trodnevne interaktivne online obuke je:

  • da saznate kako da se zaštitite od nedozvoljenog pristupa podacima i izbegnete curenje poverljivih podataka, kako da pravilno osigurate mrežu i uređaje na radu od kuće, kako da testirate sistem i odstranite greške
  • da kroz primere koji su se zaista dogodili povećate svoje razumevanje o IT (ne)bezbednosti i sprečite njihovo dešavanje

 

  Obuka je namenjena:

  • rukovodiocima i zaposlenima u IT službi,
  • odgovornim licima za zaštitu poslovnih informacija,
  • izvršiocima bankarskih i drugih operativnih poslova,
  • osiguravajućim društvima,
  • odgovornim licima za upravljanje bazama podataka,
  • rukovodiocima i zaposlenima u službi za bezbednost informacionog sistema,
  • odgovornim licima zaduženim za ICT infrastrukturu i arhitekturu,
  • osobama zaduženim za razvoj softvera, poslovnih i klijentskih aplikacija,
  • zaposlenima u organizacionim delovima koji se bave razvojem novihusluga zasnovanih na IT infrastrukturi kao i svima koji imaju potrebu zazaštitom pristupa kao i zaštitom samih informacija zbog visokogstepena odgovornosti i rizika u privrednim društvima

 


Način sprovođenja radionica:

  • Predavač će radionice voditi uživo online u vidu tri intenzivne interaktivne radionice, uz otvorenu diskusiju, a sa svake radionice dobijate materijal
  • Program je koncipiran tako da na online radionicama dobijete objašnjenja kroz predavanja, diskusiju, pitanja iodgovore. Obuka će biti održana u vidu tri intenzivne online radionice u malim grupama. Radionice su utrajanju od po 3 sata (10:00 – 13:00). Sa svake radionice dobijate materijal koji obuhvata celokupna predavanja,a kroz konkretne i svrsishodne diskusije – rešenja.
  • Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće, a svaki polaznik online obuke dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online radionica, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja radionica
  • Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka u obliku komentara na predloženo rešenje
  • Nakon uspešno završene obuke dobijate sertifikat Stručnjak za IT bezbednost i zaštitu podataka na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju

Sadržaj obuke:

  • Upravljanje informacionom bezbednošću u redovnim i kriznim situacijama
  • Upravljanje pravima pristupa
  • Rad sa udaljene lokacije
  • IT sredstva – hardver i softver
  • Privatni i poslovni uređaji
  • Digitalna i online bezbednost
  • Upravljanje lozinkama
  • Metode autentifikacija
  • Godišnja revizija prava pristupa aplikacijama i izveštavanje
  • Regulativa – Zakon o informacionoj bezbednosti, Zakon o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR)
  • Standardi i najbolja praksa
  • Aktuelna dešavanja i primeri iz prakse

 

  • Zaštita IT infrastrukture
  • Alarmni sistemi i video nadzor
  • Restriktivne zone
  • Definisanje i upravljanje pravima fizičkog pristupa
  • Godišnja revizija prava fizičkog pristupa i izveštavanje
  • Primeri iz prakse – na šta se često zaboravi

 

  • Osnove upravljanja IT katastrofama
  • Upravljanje kontinuitetom poslovanja
  • Kada se i kako testira upravljanje kontinuitetom poslovanja
  • Primeri dobrih i loših realizacija

  • Socijalni inženjering i phishing
  • Aktuelne pretnje i zloupotrebe
  • Vrste napada i pretnje
  • Kako se zaštititi?
  • Šta treba preduzeti kada posumnjate da ste napadnuti?
  • A šta kada pomislite da ste hakovani?
  • Primeri iz prakse – pokušaji napada i uspešni napadi

 

  • Definisanje bezbednosnih rizika
  • Klasifikacija i analiza bezbednosnih rizika
  • Preduzimanje mera za ublažavanje bezbednosnih rizika
  • Kada prihvatamo bezbednosne rizike?
  • Revizija i kontrola procesa
  • Primeri dobrog i lošeg upravljanja bezbednosnim rizicima

 

  • Definisanje procesa, uloga i odgovornosti
  • Skeniranje softverskih ranjivosti
  • Skeniranje mrežnih ranjivosti
  • Update i patch menadžment
  • Uloga eksternih partnera
  • Izveštavanje

  • Definisanje i upravljanje procesom
  • Uloge i odgovornosti
  • Način sprovođenja i veza sa Procesom za upravljanje izmenama (Change management)
  • Redovno i vanredno bezbednosno testiranje
  • Izveštavanje i preduzimanje mera za smanjenje rizika
  • IT projekti i bezbednosno testiranje
  • Primeri iz prakse – kako treba, a ko ne treba sprovoditi bezbednosno testiranje

 

  • Klasifikacija informacija
  • Privatnost podataka klijenata i zaposlenih
  • Upravljanje podacima o ličnosti
  • Informaciona imovina kompanije
  • Lična privatnost – šta uraditi i kako se zaštititi
  • Primeri iz prakse – aktuelna dešavanja


In house?

IN-HOUSE edukacija

Obuku za vaše zaposlene možemo da obezbedimo samo u sedištu vaše kompanije.
>> Dobijte ponudu

Opšti uslovi

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.