Stručnjak za digitalni marketing

Intenzivna obuka

85,900,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Društvene mreže danas igraju ključnu ulogu u promociji brendova i prodaji proizvoda i usluga.

Vaši kupci nekada su gledali u bilborde, a danas u telefone i tablete. Idealna je prilika da im se približite, ponudite dobar sadržaj i pokrenete interakciju.

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Konkretna znanja i veštine za povećanje konverzija, prodaje i prihoda!

 

Društvene mreže danas igraju ključnu ulogu u promociji brendova i prodaji proizvoda i usluga.

Vaši kupci nekada su gledali u bilborde, a danas u telefone i tablete. Idealna je prilika da im se približite, ponudite dobar sadržaj i pokrenete interakciju.

  • Kako da tehnički postavite svoj Fejsbuk, Instagram i Linkedin?
  • Kako da proširite svest o brendu preko ovih mreža?
  • Kako da definišete svoju ciljnu grupu?
  • Kako da joj se obratite, u koje vreme i sa kojim sadržajem?
  • Koje vrste kampanja možete pokrenuti prema različitim ciljevima koje želite da postignete?
  • Kako definisati budžet i pokrenuti plaćanje?
  • Kako na kraju svega izmeriti i analizirati rezultat pokrenutih kampanja?

 

 Kao STRUČNJAK ZA DIGITALNI MARKETING:

  • Savladaćete kako tehnički tako i psihološki način funkcionisanja različitih društvenih mreža;
  • Jasno ćete definisati svoju ciljnu grupu i targetirati potencijalne kupce/klijente;
  • Naučićete kako primeniti content marketing na društvenim mrežama: tipovi sadržaja, prilagođavanje publici, copywriting;
  • Saznaćete kako da iskoristite sav potencijal koji pruža email marketing;
  • Razumećete razliku između native (organic) i paid (advertising) tehnika za privlačenje velikog broja vernih pratilaca i kako ih vešto možete pretvoriti u svoje buduće kupce/klijente (CTA tehnike, umetnost “skrivene” prodaje preko sadržaja);
  • Ovladaćete vođenjem online reputacije svoje kompanije i naučiti kako da podignete brand awareness;
  • Bićete osposobljeni da koristite sve pogodnosti precizne metrike, analize i izveštavanja na društvenim mrežama.

 ***SPECIJALNI BONUS ZA POLAZNIKE!

  • Konkretni odgovori na opšta i specifična pitanja – možete ih poslati i pre početka obuke.
  • Konsultacije sa vrhunskim stručnjacima na radionicama i stručni saveti iz prakse sa konkretnim primerima.
  • Sertifikat o pohađanju obuke Stručnjak za digitalni marketing na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje nemačka kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke.
  • Upoznavanje kolega iz struke, diskusije, primeri dobre prakse i razmena iskustava
  • NAPOMENA: program radionica se usklađuje i sa pitanjima polaznika sakupljenim pre početka obuke, ali i tokom obuke.

Sadržaj

Instagram

  • Način plasiranja različitog sadržaja i alati za preporuku
  • Kanali – vrste i mogućnosti plasmana proizvoda
  • Brend – indetitet, ton komunikacije, publika
  • Objave – relevantne teme, edukacija i interakcija
  • Mrežni efekat – zajednice, reacije i konverzije
  • Trendovi – inovacije i najave novih funkcionalnosti

 

Facebook

  • Planiranje i realizacija strategije na FB
  • Pravila komunikacije među korisnicima Facebook-a
  • Poželjan format konmunikacije sa poslovnim korisnicima
  • Oglašavanje na Facebook-u i osmišljavanje reklamne kampanje
  • Tipovi reklama i struktura kampanje
  • Website click reklama
  • Like ad, video ad
  • Određivanje ciljnih grupa u oglašavanju
  • Primeri dobre i loše komunikacije

LinkedIn

  • Alati i načini za plasiranje sadržaja
  • Važne razlike između privatnog i profila kompanije
  • Komuniciranje i oglašavanje
  • Vrste i mogućnosti plasiranja materijala, kao i načini okupljanja zajednica
  • Formati sadržaja i objava
  • Veća vidljivost na LinkedInu
  • Kako postići mrežni efekat?
  • Trendovi – inovacije i najave novih funkcionalnosti platforme
  • Jedinstveni kanali komuniciranja

Copywritting

  • Šta sve čini sadržaj (content) i zašto je toliko važan?
  • Kako se kreira – osnovna pravila i specifičnosti sadržaja
  • Kako komunikacija utiče na određivanje ciljne grupe
  • Content management: interakcija sa potencijalnim kupcima
  • Postovi koji prodaju: priča o sadržaju, copy-u i vizualu
  • Copywritting na društvenim mrežama: struktura sadržaja, AIDA model, specifičnosti nalsova na DM, Call to Action, Paretovo pravilo, aktivan vs. pasivan govor na društvenim mrežama, CAK model u kopirajtingu, ciljana publika i kontekst

 

Email marketing

  • Na kojim sve mestima možete doći do kontakata
  • Kako da izgradite svoju mejling listu
  • Načini segmentiranja
  • Open rate
  • Automatizacija i generisanje email poruke
  • Kreiranje newslettera
  • Preporuke

  • Određivanje i merenje ključnih pokazatelja uspeha kampanja (KPI)
  • Tumačenje rezultata i razlike u performansama shodno izboru tipa kampanja
  • Jedinstvene mogućnosti i preporuke za različite vrste oglasnih formata po društvenim mrežama
  • Međusobni uticaj različitih oglasnih formata i njihovo kombinovano delovanje
  • Kontinuirano praćenje rezultata, kreiranje izveštaja i alati koji nam u tome pomažu
  • Primeri najbolje domaće i svetske prakse po oglasnim formatima i ciljevima


 

Predavač

Milan Grujić

Snežana Marković

Opšti uslovi

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.