Specijalista za E-commerce

Intenzivna obuka

44,000,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Ako želite da od iskusnih praktičara naučite sve o e-commerce poslovanju na jednom mestu

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

URADITE VIŠE SA POSTOJEĆIM BROJEM ZAPOSLENIH I OPREMOM!

UNAPREDITE KVALITET PROIZVODA, SMANJITE TROŠKOVE I ROK ISPORUKE

 

Kurs produktivnosti donosi nove ideje za unapređenje rada, zadovoljenje korisnikovih zahteva u predviđenom roku i ostvarivanje vidljivih ušteda.

Omogućite svojim zaposlenima i celoj organizaciji da rade pametnije, a ne više!

Ovladajte metodama i alatima za praćenje ključnih performansi i unapređenje produktivnosti rada koji su dali konkretne rezultate u praksi i:

  • Umanjite troškove vremena po jedinici proizvoda kao i novčane troškove
  • Smanjite potrebno vreme za stvaranje proizvoda
  • Optimizujte angažovanje resursa
  • Angažujte resurse na pravi nači
  • Smanjite “prazan hod” ljudi i opreme

Sadržaj

– 10 ključnih stvari koje je potrebno da uradite PRE nego što pokrenete Internet prodavnicu

  • Izbor asortimana
  • Izbor poslovnog modela
  • Izbor platforme
  • Izbor modela (rada) magacina: Lager, Web magacin ili dropshipping
  • Izbor modela dostave
  • Načini plaćanja
  • Segmentacija
  • Korisnička podrška, reklamacije, zamene i refundacija
  • Plan i kanali komunikacije
  • Plan i kanali oglašavanja

PITANJA I ODGOVORI    

                             

– Kako da izaberete odgovarajuću e-com platformu po meri svog biznisa?

– Modeli dostave i kako da unapredite istu?

– Kako da pripremite prodavnicu za najatraktivniji period godine?

  • Dobrodošli u najatraktivniji deo godine – Q4
  • Važni datumi
  • Važnost Black Friday-a u (online) prodaji
  • Vodič kroz ključne tačke za pripremu kampanja Proizvodi – Stock – Cene – Sync
  • Oglašavanje, Lista čekanja, Dostava i Plaćanje
  • Korisnička I tehnička podrška
  • Kanali komunikacije
  • Strategija, plan i segmentacija

PITANJA I ODGOVORI    

 

– Segmentacija: Ne pucaj u prazno

  • Osnovi segmentacije kupaca
  • RFM metoda

– Kanali komunikacije                                     

  • Strategija i plan

PITANJA I ODGOVORI

  • Uvod u digitalni marketing
  • Strategija i planiranje
  • Email marketing
  • Performance marketing FB & GDN
  • Programamatic buying
  • Analitika

  • Modeli ecommerce prodaje – webshop, prodaja preko platforme, dropshipping
  • Zakonski uslovi za obavljanje elektronske trgovine
  • Sličnosti i razlike u obavljanju elektronske trgovine namenjene domaćem ili inostranom tržištu
  • Isticanje cena za proizvode koji se prodaju preko interneta
  • Deklarisanje robe u webshopu
  • Isprave koje prate robu u elektronskoj trgovini
  • Kep knjiga u elektronskog trgovini
  • Predugovorno informisanje i zaštita prava potrošača u internet kupovini
  • Izdavanje računa u elektronskoj trgovini
  • Načini plaćanja u elektronskoj trgovini
  • Značaj brze i efikasne isporuke u elektronskoj trgovini
  • Pravo potrošača na odustanak od internet kupovine i izuzeci od prava na odustanak
  • Prava i obaveze potrošača i trgovca u slučaju odustanka od kupovine
  • Reklamacije potrošača i pravilno (spro)vođenje reklamacione procedure i knjige reklamacija
  • Ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti
  • Ostvarivanje prava potrošača po osnovu ugovorene garancije
  • Reklamacije potrošača zbog oštećenog ili izgubljenog paketa
  • Uloga kurirske službe i značaj uredne dostave paketa potrošaču
  • Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
  • Pravilno sprovođenje prodajnih podsticaja (popusti/sniženja) u webshopu
  • Značaj primene programa lojalnosti
  • Slanje komercijalnih poruka potrošačima
  • Obavezni obrasci i akti koje je potrebno imati
  • Inspekciji nadzor u elektronskoj trgovini
  • Oblici obmanjujuće i nasrtljive poslovne prakse u elektronskoj trgovini
  • Prodaja preko društvenih mreža
  • Prikrivena kupovina (mystery shopper)
  • Prekršajni nalozi


 

Predavač

Igor Černiševski

Ivan Tanasković

Mihailo Ponjavić

Nevena Praizović

Opšti uslovi

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.