URADITE VIŠE SA POSTOJEĆIM BROJEM ZAPOSLENIH I OPREMOM!
UNAPREDITE KVALITET PROIZVODA, SMANJITE TROŠKOVE I ROK ISPORUKE
Kurs produktivnosti donosi nove ideje za unapređenje rada, zadovoljenje korisnikovih zahteva u predviđenom roku i ostvarivanje vidljivih ušteda.
Omogućite svojim zaposlenima i celoj organizaciji da rade pametnije, a ne više!
Ovladajte metodama i alatima za praćenje ključnih performansi i unapređenje produktivnosti rada koji su dali konkretne rezultate u praksi i:
- Umanjite troškove vremena po jedinici proizvoda kao i novčane troškove
- Smanjite potrebno vreme za stvaranje proizvoda
- Optimizujte angažovanje resursa
- Angažujte resurse na pravi nači
- Smanjite “prazan hod” ljudi i opreme
Sadržaj
– 10 ključnih stvari koje je potrebno da uradite PRE nego što pokrenete Internet prodavnicu
- Izbor asortimana
- Izbor poslovnog modela
- Izbor platforme
- Izbor modela (rada) magacina: Lager, Web magacin ili dropshipping
- Izbor modela dostave
- Načini plaćanja
- Segmentacija
- Korisnička podrška, reklamacije, zamene i refundacija
- Plan i kanali komunikacije
- Plan i kanali oglašavanja
PITANJA I ODGOVORI
– Kako da izaberete odgovarajuću e-com platformu po meri svog biznisa?
– Modeli dostave i kako da unapredite istu?
– Kako da pripremite prodavnicu za najatraktivniji period godine?
- Dobrodošli u najatraktivniji deo godine – Q4
- Važni datumi
- Važnost Black Friday-a u (online) prodaji
- Vodič kroz ključne tačke za pripremu kampanja Proizvodi – Stock – Cene – Sync
- Oglašavanje, Lista čekanja, Dostava i Plaćanje
- Korisnička I tehnička podrška
- Kanali komunikacije
- Strategija, plan i segmentacija
PITANJA I ODGOVORI
– Segmentacija: Ne pucaj u prazno
- Osnovi segmentacije kupaca
- RFM metoda
– Kanali komunikacije
- Strategija i plan
PITANJA I ODGOVORI
- Uvod u digitalni marketing
- Strategija i planiranje
- Email marketing
- Performance marketing FB & GDN
- Programamatic buying
- Analitika
- Modeli ecommerce prodaje – webshop, prodaja preko platforme, dropshipping
- Zakonski uslovi za obavljanje elektronske trgovine
- Sličnosti i razlike u obavljanju elektronske trgovine namenjene domaćem ili inostranom tržištu
- Isticanje cena za proizvode koji se prodaju preko interneta
- Deklarisanje robe u webshopu
- Isprave koje prate robu u elektronskoj trgovini
- Kep knjiga u elektronskog trgovini
- Predugovorno informisanje i zaštita prava potrošača u internet kupovini
- Izdavanje računa u elektronskoj trgovini
- Načini plaćanja u elektronskoj trgovini
- Značaj brze i efikasne isporuke u elektronskoj trgovini
- Pravo potrošača na odustanak od internet kupovine i izuzeci od prava na odustanak
- Prava i obaveze potrošača i trgovca u slučaju odustanka od kupovine
- Reklamacije potrošača i pravilno (spro)vođenje reklamacione procedure i knjige reklamacija
- Ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti
- Ostvarivanje prava potrošača po osnovu ugovorene garancije
- Reklamacije potrošača zbog oštećenog ili izgubljenog paketa
- Uloga kurirske službe i značaj uredne dostave paketa potrošaču
- Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
- Pravilno sprovođenje prodajnih podsticaja (popusti/sniženja) u webshopu
- Značaj primene programa lojalnosti
- Slanje komercijalnih poruka potrošačima
- Obavezni obrasci i akti koje je potrebno imati
- Inspekciji nadzor u elektronskoj trgovini
- Oblici obmanjujuće i nasrtljive poslovne prakse u elektronskoj trgovini
- Prodaja preko društvenih mreža
- Prikrivena kupovina (mystery shopper)
- Prekršajni nalozi