Specijalista za agilno poslovanje

Intenzivna obuka
Predavač:Milana Ceković

85,900,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

AGILE je način organizovanja poslovnog ekosistema koji se fokusira na fleksibilnost, a SCRUM način rada uz koji brže i lakše odgovaramo na promenu potreba klijenata i zainteresovanih strana.

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Specijalista za agilno poslovanje

 

Sve oko nas može biti izvesno, osim promena. U poslovanju je prilagođavanje promenama preko potrebno, radi opstanka na tržištu. AGILE je način organizovanja poslovnog ekosistema koji se fokusira na fleksibilnost, a SCRUM način rada uz koji brže i lakše odgovaramo na promenu potreba klijenata i zainteresovanih strana.

Već decenijama  za nama lideri teže stvaranju agilnih i fleksibilnih kompanija, kao odgovor na napore i takmičarski duh da uvek budu korak ispred konkurencije. Nova era poslovanja, pogotovo u eri pandemije i spominjane “nove realnosti”, zahteva nove pristupe i načine vođenja i upravljanja kompanijama i biznisima.

Sve veći broj zaposlenih odlučuje da se kvalifikuje ili prekvalifikuje za neke od agilnih poslova koji su postali prepoznatljivi kao “poslovi budućnosti”.


Sadržaj

  • Osnovni pojmovi u agilnom menadžmentu
  • Being vs doing agile
  • Kako razmišljati na agilan način
  • Tradicionalni vs agilni menadžment
  • Razumevanje promena i benefita koje je doneo agilni menadžment
  • Agilna komunikacija

  • Uvod u Scrum praksu
  • Šta je Scrum, a šta nije Scrum?
  • Scrum okvir
  • Praktične vežbe za razumevanje Scrum prakse
  • Primeri uspešnih implementacija
  • Agilna praksa – Kanban, upoznavanje
  • Team canvas

Team canvas  predstavlja vizuelni alat namenjen vođama, menadžerima, facilitatorima, konsultantima, svima onima koji žele da organizuju sastanke o usaglašavanju timova, da kreiraju timske norme i vrednosti, da rešavaju timske izazove i grade produktivnu kulturu.


 

Predavač

Milana Ceković

Opšti uslovi

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.