Radni odnosi i HR menadžment

Zbirka

Zbirka Excel obrazaca za HR – upravljanje ljudskim resursima

11,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a i troškova distribucije proizvoda)

Količina:

Više ne morate da trošite nepotrebno vreme da biste kreirali odgovarajuće šablone za upravljanje ljudskim resursima. U našoj zbirci namenjenoj rukovodiocima ljudskih resursa i zaposlenima u HR službama ćete na jednom mestu pronaći gotove i adaptibilne obrasce koje možete brzo i lako prilagođavati svojim konkretnim potrebama!

Svi obrasci se mogu ispuniti, prilagoditi, sačuvati i štampati! Iskoristite gotove Excel obrasce iz naše zbirke.

U ovoj zbirci i na CD-u ćete naći:

  • smernice za upotrebu Excel-a kao podrške HR procesima
  • gotove modele dokumenata u Excel formatu za različite HR aspekte
  • proverena rešenja iz dobre HR prakse

SADRŽAJ ZBIRKE

  • Organizaciona struktura: Analiza posla, Razvoj opisa posla, Analiza kompetencija, SWOT analiza ljudskih resursa organizacije, Testiranje organizacione spremnosti na izazove tržišta, Sprovođenje promena
  • Selekcija i regrutacija: Planiranje regrutacije i selekcije, Baza regrutacije, elementi i podaci od značaja za praćenje selekcije i čuvanja aktivne baze, Proces i ciljevi uvođenja novozaposlenih, Mernje uspešnosti selekcije
  • Upravljanje učinkom i razvoj talenata: Postavljanje ciljeva i indikatora učinka, Benchmarking, Sistem evaluacije učinka, Utvrđivanje razvojnih planova
  • Obuka i razvoj: Plan obuka, Praćenje rezultata obuke
  • Baza podataka o zaposlenima i izveštavanje: Mesečni izveštaji
  • Plate i beneficije: Parametri za planiranje personalnog budžeta, Obračun zarade, Dodaci na zaradu, Zakonske obaveze: prekovremeni rad, Bonusne politike i sporazumi, Alokacija troška zaposlenih
  • Korporativne procedure: Procedure i politike upravljanja ljudskim resursima, Godišnji odmor i plaćena odsustva, Politike i kontrole korišćenja kompanijskih resursa

 

SADRŽAJ CD-A

  • Matrica i pitanja za kreiranje mape nadležnosti i odgovornosti
  • Plan sprovođenja Promena
  • Dnevni/nedeljni raspored rada
  • Upitnik za razvoj opisa posla (za sistematizovanje novog radnog mesta, za pripremu za selekciju kandidata)
  • Format baze kandidata sa istaknutim referencama
  • KPI-evi selekcije i regrutacije (merenje uspešnosti)
  • Formular za evaluaciju učinka sa padajućim listama izbora ključnih kompetencija
  • Ček lista uvođenja novozaposlenih
  • Analiza procesa i alokacije vremena i resursa
  • Praćenje i poređenje učinka zaposlenih
  • Evidencija i izveštaji obuka
  • Plan razvoja talenata
  • Set mesečnih i periodičnih izveštaja: Flukutacija (dolasci, odlasci), Rotacije i promocije, Plan nasleđivanja, Evidencija plaćenog odsustva – indikatori, Statistike o zaposlenima, Evidencije o korišćenju beneficija
  • Kalkulator zarade neto, bruto 1, bruto 2
  • Kalkulator otpremnine (višak zaposlenih)
  • Paket za postavku personalnog budžeta: Master baza podataka, Plan zaposlenih po mesecima i alokacija po mestima troška (ključevi raspodela), Trošak zaposlenih po mesecima, Kontrola obračuna zarade, Analiza plan vs. realizacija kao kontrolni alat i izveštaj
  • Model kalkulatora varijabilne zarade
  • Bonusni sporazum u Excel tabeli (ciljevi, ostvarenje i kalkulator bonusa)
  • Mesečna evidencija prisustva
  • Lista zaduženja i razduženja opreme
  • Nalog za ugovor o radu
  • Primer ponude novom zaposlenom
  • Plan i evidencija godišnjih odmora
  • Obrazac izlaznog intervjua
  • Specijalni dodatak – Excel alati sa primerima iz praktične primene: Pivot tabele, Funkcije korisne za povezivanje podataka u HR izveštajima, Kondicionalno formatiranje – zadavanje formata ćelija radi vizuelnog isticanja rezultata koji odstupaju ili po nekom drugom kriterijumu treba da se istaknu

Nakon prijema popunjene narudžbenice, poslaćemo Vam proizvod i fakturu

Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima. Vaše podatke po Vašem zahtevu možemo promeniti ili izbrisati.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018