Radni odnosi i HR menadžment

Seminar

Zakonski tretman plaćenog i neplaćenog odsustva, odmora i bolovanja tokom vanrednog stanja

7,800.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Koji su koraci tokom vanrednog stanja kada Vam od zaposlenog stigne?

 

  • Obaveštenje da je zaposlenom izrečena mera samoizolacije
  • Zahtev za plaćeno ili neplaćeno odsustvo sa rada
  • Obaveštenje da je zaposlenom izrečena neka od mera u cilju zaštite bezbednosti i zdravlja od strane nadležnog zdravstvenog organa
  • Obaveštenje da je nastupila privremena sprečenost za rad

 

Kada ste zbog proglašenja vanrednog stanja uveli rad od kuće za svoje zaposlene suočavate se sa novim problemima:

  • Pojedini zaposleni su često nedostupni na telefonu ili su offline
  • Nedovoljno definisane pauze i dnevni odmor tokom trajanja rada od kuće
  • Izdavanje naloga zaposlenom da iako radi od kuće, određeni posao završi u prostorijama poslodavca
  • Nadzor rada zaposlenih tokom uvedenog rada od kuće
  • Zloupotreba prava na odsustvo sa rada
  • Kontrola bolovanja i najbolja rešenja za problematiku konstantnih bolovanja
  • Diskriminacija zaposlenih u pogledu odsustava sa rada za vreme vanrednog stanja

 

Određeni zaposleni i dalje obavljaju rad u prostorijama organizacije, šta se za njih menja samom činjenicom da je uvedeno vanredno stanje po pitanju odmora, odsustva i privremene sprečenosti? Koje su Vaše nove obaveze?Saznajte od naših predavača kojima sve više ovakvih i sličnih pitanja stiže od brojnih klijenta kako da tumačite odredbe zakona u kontekstu nove uredbe kada su u pitanju odmori i odsustva zaposlenih tokom vanrednog stanja.

 

Online seminar Vam omogućava da saznate od advokata odmah:

  • Kako organizovati proces rada i radne naloge za vreme rada od kuće
  • Kako da izdate nalog zaposlenom da iako radi od kuće, određeni posao završi u prostorijama poslodavca
  • Kako postupiti u situaciji kada zaposleni konstantno izostaje sa rada po različitim osnovama
  • Kako uvesti rad od kuće kao oblik odsustva zaposlenog iz prostorija poslodavca
  • Kako postupiti sa zahtevima zaposlenih za odsustvo sa rada tokom vanredne
  • U kojim situacijama je poslodavac dužan da obezbedi zaposlenom godišnji odmor, neplaćeno odsustvo i druge oblike odsustva sa rada
  • Kako sada utvrditi da je zaposleni zloupotrebio pravo na odsustvo sa rada

 

KOME JE SEMINAR NAMENJEN:

Direktorima, rukovodiocima i zaposlenima u HR-u, šefovima i zaposlenima u kadrovskoj službi, sektoru za razvoj i edukaciju zaposlenih, sektoru za upravljanje karovima i karijerama, psiholozima, direktorima malih i srednjih preduzeća, menadžerima pojedinih sektora, svima koji planiraju zapošljavanja

TEME ONLINE SEMINARA:

  • Odsustvo sa rada – zakonski osnovi za odsustvovanje sa rada tokom vanrednog stanja
  • Godišnji odmor kao vid odsustva tokom vanrednog stanja
  • Plaćeno i neplaćeno odsustvo – osnov, uslovi i trajanje
  • Udaljenje sa rada kao osnov odsutva sa rada
  • Odsustvo sa rada po osnovu trudnoće i roditeljstva
  • Privremena sprečenost za rad kao osnov odsustva
  • Konstantno odsustvo sa rada po osnovu privremene sprečenosti za rad – prepoznavanje problema konstantnih odsustava sa rada
  • Kontrola osnovanosti privremene sprečenosti – zloupotreba bolovanja
  • Mere u slučaju povrede prava na bolovanje – zakonska i praktična rešenja tokom vanrednog stanja
  • Mere poslodavca za zaštitu od konstantnih odsustava sa rada – praćenje odsustava, kontrola odsustava, razgovor sa zaposlenim kao potencijalan način za pronalazak rešenja
  • Radni odnos na određeno vreme – zamena odsutnog zaposlenog zaposlenog
  • Troškovi i izdaci u vezi sa odsustvima sa rada – značaj (mogućnost) minimiziranja troškova
  • Pitanja i odgovori

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja online seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre online seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na online seminaru, može da ih zameni kolega, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo online seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018