Radni odnosi i HR menadžment

Seminar

Uspešno vođenje udaljenih i virtuelnih timova

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 27.08.2019. od 10 do 14h
Mesto održavanja: Hotel Heritage, Mije Kovačevića 7a, 11000 Beograd
Količina:
Kako uspešno upravljati timom zaposlenih ili saradnika koji rade „na daljinu“?

 

Udaljenost članova tima prouzrokuje probleme u sprovođenju svakodnevnih aktivnosti:

  • Kako da postignete dobre rezultate i brzu komunikaciju kada članovi tima nisu zajedno, a moraju da razmenjuju informacije na dnevnom nivou?
  • Koje komunikacione alate i tehnike treba da upotrebite kako bi tim „na daljinu“ funkcionisao isto kao i „statični“ timovi?
  • Koje komunikacijske metode možete iskoristiti za upravljanje učinkom i motivacijom članova tima koji su međusobno udaljeni?

Saznajte koja su praktična rešenja upravljanja timom na daljinu, koje korake morate preduzeti da biste uspešno vodili tim i kako to rade najuspešnije kompanije.

 

Ovaj seminar Vam omogućava:

  • Da saznate koje su specifičnosti tima “na daljinu” i kako obezbediti da tim isporučuje vrhunske poslovne rezultate
  • Da sagledate uporedni prikaz funkcionisanja tima koji se sastoji od prisutnih zaposlenih i “mešovitog” tima koji se sastoji i od zaposlenih koji nisu prisutni
  • Usavršavanje komunikacionih alata i tehnika za obezbeđenje discipline u timu
  • Upoznavanje sa načinom koji omogućava da bolje upravljate učinkom i motivacijom zaposlenih koji rade u drugom gradu/državi u odnosu na lidera

 

Specifičnosti tima na „daljinu”

  • Koji su izazovi sa kojima se timovi „na daljinu” mogu sresti
  • Koje su prednosti timova „na daljinu” i kako ih iskoristiti u cilju postizanja boljih rezultata

Izgradnja uspešnog tima

  • Način kako postaviti očekivanja pred „udaljenim” članovima tima, a da oni to poštuju
  • Stvaranje dobre atmosfere za rad i razvijanje poverenja u timu
  • Razumevanje emocionalnih, psihičkih i fizičkih zahteva članova tima koji su „udaljeni”

Komunikacioni alati i tehnike

  • Definisanje problema u komunikaciji koji mogu nastati i uticati na rezultate poslovanja
  • Upoznavanje sa komunikacionim alatima i tehnikama koji će pomoći u rešavanju problema, konflikata i drugih izazova u komunikaciji članova u timu „na daljinu”
  • Upoznavanje sa online komunikacionim alatima koji mogu olakšati komunikaciju i razmenu važnih informacija

Upravljanje učinkom i motivacijom tima „na daljinu”

  • Ukazivanje na greške zaposlenog na način da je on spreman da ih prihvati i popravi ih
  • Uspostavljanje bolje motivacije članova tima kroz korišćenje najsavremenijih metoda i tehnika
Heritage Hotel

Mije Kovačevića 7,
Beograd 11000


Kao polaznik seminara iskoristite poseban popust od 20% za kupovinu priručnika „Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku“!

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018