Radni odnosi i HR menadžment

Intenzivna obuka

Stručnjak za planiranje, zapošljavanje i razvoj zaposlenih u retail industriji

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 25.01, 27.01. i 29.01.2021. 10:00-13:00 h
Mesto održavanja: Online
Količina:

Posebno pripremljen program za kompanije u retail industriji: trgovine prehrambene i mešovite robe svih formata (od mini do hiper), provajderi mobilne telefonije, banke, robne kuće, prodavnice odeće, obuće, opreme za kuću, nameštaja, automobila, tehničke i IT opreme, apoteke, parfimerije i druge specijalizovane maloprodaje i veleprodaje koje rade sa fizičkim licima

 

3 interaktivne online radionice uživo

+

70 gotovih modela HR dokumenata u Word formatu

Ako želite da:

  • Napravite dobru strategiju selekcije, razvoja i privlačenja zaposlenih u svoju retail kompaniju, sa posebnim osvrtom na planiranje, zapošljavanje i razvoj zaposlenih u vreme pandemije i u skladu sa trendovima razvoja retail industrije
  • Preciznije definišete kompetencije koje treba da poseduju Vaši trenutni i potencijalni zaposleni, kroz kvalitetne metode i tehnike procene njihovih kompetencija
  • Razvijete i obučite zaposlene i prilagodite kompetencije zaposlenih novim uslovima poslovanja, kako biste zadržali kvalitetne zaposlene i smanjili fluktuaciju

Onda Vas pozivamo da učestvujete u našem trodnevnom online programu obuke.

Nakon obuke moći ćete da:

  • Lakše napravite dobru strategiju za planiranje, zapošljavanje i razvoj zaposlenih u retail industriji
  • U svojoj kompaniji primenite aktuelne trendove iz oblasti planiranja, zapošljavanja i razvoja zaposlenih u novim uslovima poslovanja
  • Samostalno koristite praktične alate i tehnike za planiranje, zapošljavanje i razvoj zaposlenih u retail industriji

Program intenzivne obuke „Stručnjak za planiranje, zapošljavanje i razvoj zaposlenih u retail industriji“ u 4 modula:

1. RADIONICA: Strategija upravljanja selekcijom i razvojem zaposlenih u retail industriji 25.01.2021. od 10:00 do 13:00
  • Biznis strategija i strategija upravljanja selekcijom i razvojem zaposlenih
  • Elementi uspešne strategije upravljanja selekcijom i razvojem zaposlenih
  • Uspešna employer branding strategija za retail
  • Strategija planiranja, zapošljavanja i razvoja zaposlenih u vreme pandemije i u skladu sa trendovima razvoja retail industrije
2. RADIONICA: Planiranje broja zaposlenih, selekcija i zapošljavanje talenata u retail industriji 27.01.2021. od 10:00 do 13:00
  • Definisanje potrebnih kompetencija trenutnih i potencijalnih zaposlenih
  • Strategija i metode privlačenja talentovanih kandidata sa potrebnim kompetencija za retail
  • Metode i tehnike kvalitetne procene kompetencija zaposlenih
  • Selekcija i regrutacija potrebnih kandidata u vreme pandemije i u skladu sa trendovima retail industrije
3. RADIONICA: Upravljanje razvojem talenata, naslednika i lidera u retail industriji 29.01.2021. od 10:00 do 13:00
  • Zadržavanje kvalitetnih zaposlenih i smanjivanje fluktuacije
  • Upravljanje razvojem talenata i naslednicima u retail industriji
  • Upravljanje razvojem lidera u retail industriji
  • Uspešan trening program i obuka za zaposlene u retail industriji i angažovanje cele kompanije u cilju razvoja
  • Prilagođavanje kompetencija zaposlenih novim uslovima poslovanja u toku pandemije i u skladu sa trendovima
4. DODATNI RADNI MATERIJAL: Zbirka praktičnih uputstava i uzoraka za efikasno upravljanje ljudskim resursima
  • Zbirka u štampanoj formi + CD + online verzija (štampanu verziju šaljemo poštom na Vašu adresu)
  • 70 gotovih modela HR dokumenata u Word formatu
  • Detaljnije informacije o ovoj zbirci potražite OVDE

Način sprovođenja radionica:

  • Predavač će radionice voditi uživo online
  • Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće
  • Svaki polaznik dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online obuke, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online radionica
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja, a test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat „Stručnjak za planiranje, zapošljavanje i razvoj zaposlenih u retail industriji“ na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju 

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Kotizacija uključuje učešće u tri online radionice, materijal sa radionica i Zbirku praktičnih uputstava i uzoraka za efikasno upravljanje ljudskim resursima.

Broj mesta za učestvovanje u programu je ograničen kako bi se obezbedio najviši stepen interaktivnosti i praktičnog pristupa.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana početka edukativnog programa. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018