Radni odnosi i HR menadžment

Intenzivna obuka

Specijalista za veštine komunikacije u biznisu

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 20, 22. i 27.10.2020.
Mesto održavanja: Online
Predavač:
Količina:

Intenzivni online program

SPECIJALISTA ZA VEŠTINE KOMUNIKACIJU U BIZNISU

– sa veštinama online komunikacije –

 


Ako:
Želite produktivnost i efikasnost zaposlenih, a Vaši zaposleni žele friendly radnu atmosferu, kao i dobar odnos sa menadžmentom kompanije
Želite fair-play svojih saradnika, želite da doprete do svojih korisnika, ali i da zadržite saradnike i korisnike dugoročno zbog biznisa kojim se bavite
Želite da komunikacija sa svima u organizaciji i izvan organizacije teče glatko, bez zastoja, ukrštanja, tenzija i konflikata uživo i virtuelno
Želite dobrom komunikacijom da upravljate poslovnim procesima uz pomoć ljudi
Onda Vas pozivamo da učestvujete u trodnevnom online programu za povećanje produktivnosti u radnom okruženju kroz razvoj socijalnih i veština komunikacije zaposlenih

 

Zašto biste došli na program:
  • Zato što je neophodno da kao zaposleni u organizaciji razvijate meta-sposobnosti koje su moderator svih naših urođenih kapaciteta – one nisu genetski ograničene i uspešno se uče tokom čitavog života
  • Zato što se socijalna veština i veština komunikacije u biznisu uče – visok IQ, akademsko obrazovanje, dobro poznavanje struke su odlični u biznisu, ali nisu garant da ste socijalno vešti na poslu
  • Zato što birate da budete uspešni na poslu uz uspešnu komunikaciju i razvijene meta sposobnosti


Specijalni bonusi za polaznike:

  • Dva individualna testa: test nivoa asertivnosti i test tipova ličnosti sa tumačenjima i preporukama za dalji razvoj
  • Dve praktične vežbe: za asertivnost i za samopoštovan je
  • Sertifikat nemačke kompanije FORUM MEDIA Specijalista za veštine komunikacije u biznisu na srpskom i engleskom jeziku
Program:

 

1 Online radionica – OSNOVE ASERTIVNE KOMUNIKACIJE
sa testiranjem asertivnosti u poslovnom okruženju
20.10.2020. od 10 do 13h
  • Socijalne veštine: Emocionalna i socijalna inteligencija – Kako da upravljate svojim emocijama na poslu?
  • Stilovi komunikacije: Agresivni, pasivni, pasivno agresivni, asertivni – Uloge sprečavaju asertivnost – Kako da postanete asertivni na poslu?
  • Veštine kritikovanja: Principi kritikovanja u radnom okruženju – Tehnike kritikovanja na poslu – Kako primiti kritiku
  • Pohvaljivanje: Kako iskazati pohvalu i kako primiti pohvalu u radnom okruženju
  • Manipulacija: Tehnike odbrane od manipulacije – Kako reći NE!
  • Iskustvena hipnoterapijska seansa za asertivnost
2 STUDIJSKI MATERIJAL – KONTROLNA MAPA VEŠTINE KOMUNIKACIJE U BIZNISU – sa 2 CD-a
Pogledajte više o kontrolnoj mapi na linku
3 Online radionica – TIPOVI LIČNOSTI U POSLOVNOM OKRUŽENJU
22.10.2020. od 10h do 13h
  • Šest tipova ličnosti u poslovnom okruženju
    • Očekivano ponašanje i preporučena komunikacija u poslovnom okruženju
    • Prepoznavanje na osnovu neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju
    • Tipovi kupaca
    • Kako motivisati zaposlene za rad u poslovnom okruženju
  • Individualno testiranje tipova ličnosti sa preporukama za dalji razvoj
  • Iskustvena hipnoterapijska seansa za samopoštovanje
4 Online radionica VEŠTINE ONLINE KOMUNIKACIJE
27.10.2020. od 10h do 13h
  • Kako biti asertivan na poslu u online komunikaciji
  • Kako biti tehnološki pismen i socijalno pismen na internetu
  • Kako da se asertivno ponašate na društvenim mrežama i u virtuelnom svetu kako bi Vaše poslovanje podigli na najviši nivo
  • Razrada primera iz prakse
  • Praktična vežba: iskustvena hipnoterapijska seansa za samopoštovanje

NAČIN SPROVOĐENJA PROGRAMA INTENZIVNE EDUKACIJE I VAŠ BENEFIT

  • Program se sastoji od tri intenzivne online radionice u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 3 sata (10:00 – 13:00). Sa svake radionice dobijate materijal koji obuhvata celokupna predavanja.
  • Online radioncie možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće. Svaki polaznik online obuke dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online radionica, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj.
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka obuke, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online radionica.
  • Kao praktičan studijski materijal dobijate i kontrolnu mapu Veštine komunikacije u biznisu, koja će biti poslata na Vašu adresu. Broj učesnika je ograničen.
  • Nakon uspešno završene obuke dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.

 

Obuka je namenjena:

Direktorima, vlasnicima preduzeća, menadžerima, šefovima HR i kadrovske službe, zaposlenima u pravnim službama, zaposlenima u HR i kadrovskim službama i svima ostalima koji su zainteresovani za oblast selekcije i regrutacije kadrova.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Korisnicima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U tom slučaju se obustavlja dostup digitalnoj formi priručnika. U slučaju da se korisnik Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018