Radni odnosi i HR menadžment

Intenzivne obuke

Specijalista za upravljanje zaposlenima

85,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 26.08, 27.08 i 28.08.2021.
Mesto održavanja: Hotel Izvor Aranđelovac
Predavač:
Količina:

Stručnjak za razvoj i zadržavanje ključnih zaposlenih

Program obuke u prijatnom ambijentu hotela Izvor za sticanje sertifikata

Datumi održavanja programa: 15, 16, 17. jul 2021.

 

Bez obzira da li ste uključeni u vođstvo zaposlenih ili organizaciju ljudskih resursa, suočavate se s još većim, novim izazovima kako pomoći svojim ljudima da se razvijaju. Ključno je tražiti efikasna rešenja koja će ojačati poverenje zaposlenih, njihovu predanost i dobrobit, što takođe ima pozitivan uticaj na ekonomski aspekt poslovanja.

Na mnogo smo načina na prekretnici. U toku su temeljna (trajna) prilagođavanja rada i privrede novonastalim okolnostima, mentalitet ljudi se nepovratno menja, a brz tehnološki razvoj i čest rad pod pritiskom ubrzano stvaraju praznine u veštinama zaposlenih. Činjenica je da se i tržište rada brzo menja, zbog čega je važno napraviti dobru strategiju upravljanja ljudskim resursima, a posebno napraviti dobru strategiju za razvoj i zadržavanje ključnih zaposlenih.

U saradnji sa iskusnim trenerom poslovnih veština i HR konsultantom za oblast razvoja lidera i talenata, koji poseduje višegodišnje praktično HR iskustvo na liderskim i ekspertskim pozicijama u vodećim kompanijama na našem tržištu, pripremili smo program obuke na kojoj ćete se upoznati sa aktuelnim trendovima u ljudskim resursima koje primenjuju vodeće kompanije.

 

 Uspešne kompanije sve češće žele pojačati svoje napore u učenju i razvoju – i to sa dobrim razlogom! Kompanije koje nemaju razvijene kvalitetne strategije za razvoj i zadržavanje zaposlenih ostaju neprepoznate na tržištu rada, a zaposleni gube interesovanje za rad u njima.

1. MODUL: Formiranje i razvoj tima 
  • Selekcija zaposlenih – kako doći do najboljeg kandidata za Vaš tim?
  • Kako razvijati zaposlene kroz svoju ulogu
  • Faze razvoja tima
  • Planiranje naslednika
2. MODUL: Motivacija kroz alate komunikacije
  • Motivacija i angažovanost zaposlenih – šta koga motiviše?
  • Vođenje teških razgovora sa Vašim zaposlenima
  • Davanje i primanje feedback-a
  • Građenje feedback kulture
3. MODUL: Zbirka praktičnih uputstava i uzoraka za efikasno upravljanje ljudskim resursima – u ovoj zbirci ćete pronaći
  • Jasna i konkretna uputstva koja će Vam pomoći da zaokružite sistem upravljanja ljudskim resursima
  • Gotove i proverene uzorke koji će značajno uštedeti Vaše vreme
  • Proverena rešenja iz dobre korporativne HR prakse

 

Na letnjoj trodnevnoj biznis edukaciji naučićete kako da:

  • Prepoznate idealnog kandidata tokom selekcije koji će brzo uklopiti u Vašu kompaniju, sektor, odeljenje i tim
  • Rešavate kritične situacije sa zaposlenima koristeći konkretne HR alate
  • Utičete na razvoj svog tima koristeći HR tehnike za praćenje razvoja tima
  • Angažujete svoje zaposlene i istovremeno ih motivišete
  • Izgradite feedback kulturu u svojoj kompaniji

 

Način sprovođenja radionica:

  • Obuka će biti održana u vidu dve intenzivne interaktivne radionice, uz otvorenu diskusiju u malim grupama. Sa svake radionice dobijate materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije – nova rešenja.
  • Pomoću pitanja, odgovora i dodatnih objašnjenja na radionicama Vaše znanje će se unaprediti.
  • Kao praktičan studijski materijal dobijate i kontrolnu mapu „Zbirka praktičnih uputstava i uzoraka za efikasno upravljanje ljudskim resusima “.
  • Načini sprovođenja programa i ilustrovanje primerima na radionicama biće prilagođeni strukturi i potrebama učesnika.
  • Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačem i jedinstvenu priliku za neprocenjivu razmenu iskustava i umrežavanje sa kolegama, kroz radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju.

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Kotizacija uključuje učešće u tri online radionice, materijal sa radionica i Zbirku praktičnih uputstava i uzoraka za efikasno upravljanje ljudskim resursima.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana početka edukativnog programa. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 7 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da ih zameni kolega, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







    Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018