Da li znate šta je Naconalni okvir kvalifikacija u Srbiji? Kako da primenite ideje sadržane u NOKS i u kakvoj su vezi NOKS i sistematizacija – obavezujuća ili fakultativna primena?
Kojim rizicima je izložen poslodavac ukoliko ne donese ili ne izmeni Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta? Kako organizovati radnu sredinu, prava, obaveze i odgovornosti u obavljanju poslova? Znate li da je kvalitetno izrađen Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta polazna osnova za zaključivanje, izmene i dopune i otkaz ugovora o radu?
U saradnji sa iskusnim predavačem u primeni zakona u oblasti radnog prava organizujemo interaktivni seminar, gde ćete rastumačiti bitne odredbe zakonske regulative za izradu Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta uključujući i:
- Nacionalni okvir kvalifikacija u Srbiji – pojam, značaj, razvoj
- NOKS u korelaciji sa sistematizacijom radnih mesta – obavezna i fakultativna primena Zakona prilikom izrade sistematizacije
- Odredbe za donošenje Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta sa definisanim organizacionim delovima kod poslodavca, nazivom i opisom poslova, vrstom i stepenom zahtevane stručne spreme, i drugim uslovima potrebnim za rad na sistematizovanoj poziciji
- Šta je sve neophodno da bude obuhvaćeno Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji
- Koje aktivnosti je neophodno preduzeti prilikom ukidanja radnog mesta
- Kako postupati prilikom smanjenja broja izvršilaca kada ih je više angažovano na istoj poziciji
Nakon interaktivnog seminara i radionice znaćete:
- Kada treba doneti Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova i radnih mesta u skladu sa Zakonom o radu
- Kako usklađivati Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji sa stvarnim stanjem i potrebama poslodavca
- Kako brzo, jednostavno i efikasno sprovesti izmene i dopune Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji, upoznati zaposlene sa istima i ispoštovati zakonske obaveze?
- Koje radnje preduzimati nakon izvršenih izmena i dopuna?
- Kako pažljivo sprovesti proces oglašavanja viškova zaposlenih i prilagoditi Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji tehnološkim, ekonomskim i organizacionim promenama?
- Razmeniti iskustva sa kolegama iz struke i dobiti Seritfikat o pohađanju seminara
Kome je seminar namenjen:
Direktorima, rukovodiocima i zaposlenima u HR-u, šefovima i zaposlenima u kadrovskoj službi, sektoru za razvoj i edukaciju zaposlenih, sektoru za upravljanje efikasnosšću i karijerama, psiholozima, direktorima malih i srednjih preduzeća, menadžerima pojedinih sektora, svima koji planiraju nova zapošljavanja, svima zainteresovanim.
Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!
Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma
valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U
slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana, do
dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog
iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih
troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo
da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i
organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u
roku do pet dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50%
iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime
administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena
profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 50% od pune cene
obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu
sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a
organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže
održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene.
Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni
podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti
prosleđivani trećim licima.
STANDARD PAKET: Online seminar pratite uživo putem sopstvenog računara / tableta / pametnog telefona, ne morate napuštati radno mesto ili dom, nije potrebna dodatna instalacija, omogućena je neprekidna interakcija, omogućeno je postavljanje pitanja (uključivanjem u uživo prenos ili pismeno), sertifikat kompanije Forum Media
PREMIUM PAKET = STANDARD +
Pregled video snimka online seminara 14 dana nakon održavanja neograničen broj puta
SUPERPREMIUM PAKET = PREMIUM +
Mogućnost postavljanja pitanja sudiji Vrhovnog kasacionog suda neograničeno, dobijanje odgovora za konkretne situacije iz Vaše prakse tokom perioda 14 dana nakon održanog seminara