Radni odnosi i HR menadžment

Seminar

Primena Excel-a u HR-u

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Praktična radionica za primenu Excel-a u HR-u

namenjena menadžerima i zaposlenima u službama ljudskih resursa!

Microsoft Excel može biti višestruko koristan alat za menadžere i zaposlene u ljudskim resursima. Većina podataka o zaposlenima se može obrađivati kroz Excel, u cilju analize stanja, troškova kompanije i ispitivanja produktivnosti zaposlenih. Da biste kao menadžer ili zaposleni u HR-u lakše upravljali podacima svojih zaposlenih i doneli ispravne odluke, pripremili smo poseban online seminar  uživo za lica angažovana u službama ljudskih resursa na kome ćete naučiti kako da efikasnije koristite Excel u svakodnevnom radu, tj. da:

  • Koristite funkcije koje će Vam pomoći da sredite, izračunate, pronađete, grupišete i zaštitite podatke zaposlenih,
  • Kreirate izveštaje pomoću kojih će se podaci tabelarno i grafički analizirati.

 

Ovaj online seminar će Vam pomoći da efikasnije:

  • Sredite podatke koje ste uvezli iz različitih izvora: spajanje i odvajanje podataka u kolonama, eliminisanje viška praznih mesta, sortiranje u više nivoa;
  • Vodite evidenciju prisustva radnika uz jednostavne statističke funkcije unutar jednog i više povezanih radnih listova;
  • Imate ažuran uvid u: staž zaposlenog, isticanje ugovora, obeležavanja jubileja;
  • Zaštitite svoje podatke od neovlašćenog brisanja i upisa.

 

DODATNE POGODNOSTI ZA SVE POLAZNIKE:

Svi polaznici obuke dobijaju i sledeće gotove Excel modele: Import i sređivanje podataka, Evidencija prisustva, Godišnji odmor, Kandidati, Analiza procesa, Izveštaj o obukama, Radni staž, Plate.

TEME SEMINARA:

  • Prilagođenje radnog prostora u HR okruženju
  • Uslovno formatiranje tabele
  • Napredno sortiranje HR podataka
  • Import HR podataka u Excel
  • Funkcije – Statističke, za rad sa tekstom i datumom
  • Povezivanje više radnih listova
  • Zaštita HR podataka

 

KOME JE ONLINE SEMINAR JE NAMENJEN: 

Direktorima, vlasnicima preduzeća, menadžerima, šefovima kadrovske i HR službe, zaposlenima u kadrovskoj i HR službi i svima ostalima koji upravljaju ljudskim resursima.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Osnovna kotizacija obuhvata: predavanja, materijal sa predavanja i sertifikat o pohađanju seminara.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da ih zameni kolega, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








    Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







      Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018