Praktična radionica za primenu Excel-a u HR-u
namenjena menadžerima i zaposlenima u službama ljudskih resursa!
Microsoft Excel može biti višestruko koristan alat za menadžere i zaposlene u ljudskim resursima. Većina podataka o zaposlenima se može obrađivati kroz Excel, u cilju analize stanja, troškova kompanije i ispitivanja produktivnosti zaposlenih. Da biste kao menadžer ili zaposleni u HR-u lakše upravljali podacima svojih zaposlenih i doneli ispravne odluke, pripremili smo poseban online seminar uživo za lica angažovana u službama ljudskih resursa na kome ćete naučiti kako da efikasnije koristite Excel u svakodnevnom radu, tj. da:
- Koristite funkcije koje će Vam pomoći da sredite, izračunate, pronađete, grupišete i zaštitite podatke zaposlenih,
- Kreirate izveštaje pomoću kojih će se podaci tabelarno i grafički analizirati.
Ovaj online seminar će Vam pomoći da efikasnije:
-
Sredite podatke koje ste uvezli iz različitih izvora: spajanje i odvajanje podataka u kolonama, eliminisanje viška praznih mesta, sortiranje u više nivoa;
-
Vodite evidenciju prisustva radnika uz jednostavne statističke funkcije unutar jednog i više povezanih radnih listova;
-
Imate ažuran uvid u: staž zaposlenog, isticanje ugovora, obeležavanja jubileja;
-
Zaštitite svoje podatke od neovlašćenog brisanja i upisa.
DODATNE POGODNOSTI ZA SVE POLAZNIKE:
Svi polaznici obuke dobijaju i sledeće gotove Excel modele: Import i sređivanje podataka, Evidencija prisustva, Godišnji odmor, Kandidati, Analiza procesa, Izveštaj o obukama, Radni staž, Plate.