Radni odnosi i HR menadžment

Seminar

Planiranje, izveštavanje i korporativno upravljanje u javnim preduzećima

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 08.11.2021.
Mesto održavanja: Online
Količina:

Šta donosi digitalizacija planiranja i izveštavanja u javnim preduzećima?

 

Od eksperata koji su zaduženi za kontrolu i nadzor nad radom javnih preduzeća ispred Ministarstva privrede, saznajte sve o planiranju, izveštavanju i korporativnom upravljanju u javnim preduzećima.

Pozivamo Vas na interaktivan, online seminar, gde ćete imati priliku da kroz mogućnost postavljanja pitanja predavačima razrešiti dileme, od kojih zavisi pravovremeno planiranje i usvajanje plana, potpuno i pouzdano izveštavanje itd.

TEME ONLINE SEMINARA:

  • Planiranje u javnim preduzećima
    • Dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja
    • Usklađenost godišnjih planova poslovanja sa dugoročnim i srednjoročnim planovima i mogućnost eventualnih izmena i dopuna
    • Smernice za izradu dugoročnog i srednjeročnog plana i smernice za izradu godišnjih planova
    • Kadrovska politika i plan zaposlenosti i pravilno popunjavanje ZIP obrasca

     

    Izveštavanje i aktuelnosti u oblasti poslovanja javnih preduzeća/digitalizacija procesa

    • Izrada i dostavljanje tromesečnih izveštaja o realizaciji godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja/preporuke za kvalitetnu izradu
    • Izrada i dostavljanje informacije o tromesečnim izveštajima o realizaciji godišnjeg programa poslovanja/preporuke za kvalitetnu izradu
    • Digitalizacija sistema planiranja i izveštavanja

     

    Korporativno upravljanje kao deo strateškog opredeljenja u cilju jedinstvenog upravljanja

    • Strateški i zakonodavni okvir za unapređenje korporativnog upravljanja u javnim preduzećima/ Pojam, struktura i elementi korporativnog upravljanja u javnim preduzećima
    • Strategija državnog vlasništva i upravljanja privrednim subjektima koji su u vlasništvu Republike Srbije za period od 2021. do 2027. godine i dalji razvoj korporativnog upravljanja

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi.

U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od sedam dana,  do dana početka seminara, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene seminara, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet dana do početka seminara, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju na seminaru, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje seminara i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







    Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018