Šta donosi digitalizacija planiranja i izveštavanja u javnim preduzećima?
Od eksperata koji su zaduženi za kontrolu i nadzor nad radom javnih preduzeća ispred Ministarstva privrede, saznajte sve o planiranju, izveštavanju i korporativnom upravljanju u javnim preduzećima.
Pozivamo Vas na interaktivan, online seminar, gde ćete imati priliku da kroz mogućnost postavljanja pitanja predavačima razrešiti dileme, od kojih zavisi pravovremeno planiranje i usvajanje plana, potpuno i pouzdano izveštavanje itd.
Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!
Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi.
U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od sedam dana, do dana početka seminara, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene seminara, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet dana do početka seminara, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 50% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju na seminaru, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje seminara i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti prosleđivani trećim licima.