Radni odnosi i HR menadžment

Seminar

Merenje učinka “remote” timova

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Postizanje najboljih performansi zaposlenih i timova kroz merenje učinka!

 

2020 je godina izazova, godina nove radne kulture, novih standarda, novih normi poslovanja. Da li ste usaglasili poslovanje sa “new normal” i po rezultatima pokazali ko je uspešan direktor i menadžer? Da li želite da budete uspešni – merite učinak timova! Kako? Zašto? Ko? Koliko? Kada je dobro?

Na ova i druga pitanja na koja se traži odgovor od direktora, menadžera i zaposlenih dobićete odgovor na online seminaru.

Pohađajte online seminar i naučite da:

  • Razumete upravljanje na daljinu – „Remote Management
  • Identifikujete najvažnije činioce za merenje učinka rada na daljinu
  • Odredite najbitnije indikatore upravljanja na daljinu
  • Očekivanja, ulaganje, odgovornost, motivacija, poverenje
  • Strategija i realizacija postavljene strategije u „remote“ menadžmentu
  • Planirate, postavite i podržite produktivnu radnu snagu na daljinu
  • Koje parametre da uzmete u obzir pri evaluaciji rada zaposlenih na daljinu: procena, merenje
  • Kontrola rada
  • Pozitivne i negativne strane rada na daljinu
  • Pripadnost organizaciji i usmerenost na ciljeve

KOME JE SEMINAR NAMENJEN:

Direktorima, vlasnicima preduzeća, menadžerima, šefovima HR i kadrovske službe, zaposlenima u pravnim službama, zaposlenima u HR i kadrovskim službama i svima ostalima koji su zainteresovani za oblast uspešnog vođenja timova.

Online seminar možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće. Svaki polaznik online seminara dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online seminara, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj.

Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka seminara, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online seminara.

TEME ONLINE SEMINARA:

Osnove „remote“ upravljanja zaposlenima i mitovi o daljinskom upravljanju
  • Odgovornosti vas kao menadžera u upravljanju ljudima – okruženje u kome zaposleni mogu uspeti
  • Uspostavljanje uzajamnog osećaja poverenja i poštovanja neophodnog za povećanje produktivnosti
  • Sticanje poštovanja od članova tima sa kojima se ne viđate često
  • Izbegavanje grešaka koje čine menadžeri a koje trenutno uništavaju poverenje i autoritet
  • Šta zaposleni van lokacije žele i ne žele od svojih menadžera

 

Komunikacija, komunikacija, komunikacija
  • Razvijajte smernice za komunikaciju kako ne bi došlo do gubitka vitalnih informacija
  • Redovno izveštavanje (primanje informacija) od „remote“ timova i zaposlenih
  • Saznajte kako ton glasa preko telefona, ili putem ostalih kanala, utiče na komunikaciju
  • Podstaknite odgovornost za komunikaciju kod svojih „remote“ timova i zaposlenih
  • „Kancelarijska politika i tračevi“ … šta znači za „remote“ zaposlene
  • Najbolji operativni saveznici u upravljanju ljudima i timovima na daljinu, licem u lice – kada i zašto

 

Razvoj i motivacija „remote timova i zaposlenih
  • Motivacioni planovi, prepoznavanje i održavanje pozitivnih osobina kod remote zaposlenih
  • Mikro menadžment – „ne viđam ih svaki dan moram da kontrolišem šta se radi!
  • Nadgledanje, supervizija, kontrola, vrednovanje – termini da budete odličan menadžer ili odličan tiranin
  • „Daleko od očiju daleko od srca“ – „remote“ timovi i zaposleni su deo organizacije
  • Koučing i povratne informacije: Ključne prednosti i nedostaci
  • Specifične metode i načini kako pomoći zaposlenima da budu odgovorniji

 

Strategije upravljanja performansama zaposlenih povećavaju učinak i produktivnost
  • Od tehnoloških alata do lakih izveštaja, „Hawthorne efekat“
  • Postavljajte pitanja, šta ako se krene u pogrešnom smeru
  • Posete iznenađenja: Kada treba, a kada ne? – od zloupotrebe interneta do započinjanja posla – kako identifikovati probleme sa produktivnošću i rešavati ih iz daljine
  • Rešavanje problema – na šta treba obratiti pažnju da bi se rano rešili problemi sa učinkom zaposlenih – utvrditi i ukloniti uzroke loših performansi
  • Praćenje napretka i rezultata rada „remote“ timova i zaposlenih

 

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Cena online seminara sa priručnikom Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku: 29.120,00 RSD + PDV

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja online seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre online seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na online seminaru, može da ih zameni kolega, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo online seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








    Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







      Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018