fbpx

Radni odnosi i HR menadžment

Seminar

Happiness management u praksi: kako izgraditi dobru radnu atmosferu i podići zadovoljstvo zaposlenih

7,800.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Happiness management kao novi HR trend i njegovi principi u praksi

 

Istraživanja najuspešnijih svetskih kompanija pokazuju da atmosfera u kojoj ljudi rade ima veliki uticaj na njihovu produktivnost i kreativnost. Zbog toga je upravljanje zadovoljstvom zaposlenih i izgradnja srećnih timova i lične sreće zaposlenih jedan od vodećih HR trendova, posebno bitan u aktuelnim okolnostima pojačane napetosti i neizvesnosti usled pandemije. Menadžeri koji već prate ovaj trend intenzivno rade na izgradnji i održavanju timova u skladu sa vrednostima svoje kompanije, održavanju dobrog raspoloženja na radnom mestu i proceni ličnosti kandidata i njihovoj identifikaciji sa korporativnom kulturom kompanije. U skladu sa savremenom HR praksom, organizujemo praktičnu online radionicu uživo, na kojoj ćete saznati:

 

Zašto je sreća zaposlenih postala strateški važna za uspeh kompanije?

  • Kako je sreća zaposlenih na radnom mestu povezana sa uspehom kompanije
  • Strateške aktivnosti koje poboljšavaju sreću zaposlenog na radnom mestu
  • Svakodnevne aktivnosti koje podstiču viši nivo sreće kod zaposlenih u radnim organizacijama
  • 8 faktora koji utiču na sreću u radnom okruženju

 

Šta je happiness management – novi HR trend?

  • Koja je uloga osobe koja se bavi srećom zaposlenih u organizaciji
  • Kako pozicionirati funkciju osobe koja se bavi srećom zaposlenih u kompaniji i kako to objasniti zaposlenima
  • Saradnja službenika za sreću zaposlenih i direktora, kao i ostalog liderskog osoblja
  • Izazovi na koje je moguće naići u postavljanju ove radne pozicije

 

Motivacija i angažovanost srećnih zaposlenih

  • Sistem nagrađivanja sa ciljem povećanja sreće u kompaniji
  • Mit o motivaciji: pravi efekat povišica, nagrade, bonusa
  • Pozitivna disciplina na radnom mestu i lična odgovornost zaposlenih

 

KOME JE SEMINAR NAMENJEN:

Direktorima, vlasnicima preduzeća, menadžerima, šefovima kadrovske i HR službe, zaposlenima koji se razvijaju za menadžerske pozicije i svima ostalima koji upravljaju ljudskim resursima.

 

Online seminar možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće. Svaki polaznik online seminara dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online seminara, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj.

 

Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka seminara, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online seminara.

TEME ONLINE SEMINARA:

Zašto je sreća zaposlenih postala strateški važna za uspeh kompanije?

  • Kako je sreća zaposlenih na radnom mestu povezana sa uspehom kompanije
  • Strateške aktivnosti koje poboljšavaju sreću zaposlenog na radnom mestu
  • Svakodnevne aktivnosti koje podstiču viši nivo sreće kod zaposlenih u radnim organizacijama
  • 8 faktora koji utiču na sreću u radnom okruženju

 

Šta je happiness management – novi HR trend?

  • Koja je uloga osobe koja se bavi srećom zaposlenih u organizaciji
  • Kako pozicionirati funkciju osobe koja se bavi srećom zaposlenih u kompaniji i kako to objasniti zaposlenima
  • Saradnja službenika za sreću zaposlenih i direktora, kao
  • i ostalog liderskog osoblja
  • Izazovi na koje je moguće naići u postavljanju ove radne pozicije

 

Motivacija i angažovanost srećnih zaposlenih

  • Sistem nagrađivanja sa ciljem povećanja sreće u kompaniji
  • Mit o motivaciji: pravi efekat povišica, nagrade, bonusa
  • Pozitivna disciplina na radnom mestu i lična odgovornost zaposlenih

 

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Cena online seminara sa zbirkom: 19.410,00 RSD + PDV (10% popusta na „Zbirku praktičnih uputstava i uzoraka za efikasno upravljanje ljudskim resursima”)

Osnovna kotizacija obuhvata: predavanja, materijal sa predavanja i sertifikat o pohađanju seminara.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da ih zameni kolega, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Zbirke se periodičnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Zbirke odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018