Program intenzivne obuke za sticanje sertifikata Stručnjak za upravljanje otpadom
44,000,00 rsd PDV nije uračunat u cenu Add to cart

Program intenzivne obuke za sticanje sertifikata Stručnjak za upravljanje otpadom

Intenzivna obuka

44,000,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Mesto održavanja:Online obuka - Zoom

Ovu obuku je do sada pohađalo više od 300 polaznika, a pripremljena je za lica koja su odgovorna za upravljanje otpadom u industriji, javnim i javno-komunalnim preduzećima, zdravstvenim ustanovama, opštinama i drugim generatorima otpada.

Količina:
Posebne pogodnosti:
  • za drugog i svakog narednog učesnika 10 % popusta,
  • 20% popusta na stručne priručnike i obrazovne portale.

 

3 interaktivne online radionice uživo

+

Priručnik sa smernicama za primenu propisa iz oblasti upravljanja otpadom

+

Portal sa gotovim modelima dokumenata i redovnim novostima

iz oblasti upravljanja otpadom

Pozivamo Vas na jedinstveni program intenzivne obuke „Stručnjak za upravljanje otpadom“ u 4 modula. Ovu obuku je do sada pohađalo više od 300 polaznika, a pripremljena je za lica koja su odgovorna za upravljanje otpadom u industriji, javnim i javno-komunalnim preduzećima, zdravstvenim ustanovama, opštinama i drugim generatorima otpada.

  • 3 CELODNEVNE INTERAKTIVNE RADIONICE + MATERIJAL SA RADIONICA koje će biti održane online, na kojima ćete kroz predavanja, praktične savete, primere, diskusiju, pitanja i odgovore proveriti i unaprediti svoja znanja i iskustva i doći do izuzetno korisnih rešenja za ispunjavanje svojih radnih obaveza, primenu propisa, pripremu dokumentacije i efikasnu organizaciju upravljanja otpadom.

 

  • 1 PRAKTIČAN RADNI MATERIJAL: PRIRUČNIK „UPRAVLJANJE OTPADOM: ZAKON I PRAKSA“ sa smernicama za primenu Zakona i podzakonskih akata iz oblasti upravljanja otpadom + PORTAL sa više od 70 gotovih modela dokumenata + ON-LINE verziju priručnika

 

NAPOMENA: Program se prilagođava polaznicima obuke, u skladu sa njihovim pitanjima, potrebama, prethodnim znanjima i iskustvima.


Sadržaj

  • Pravni i institucionalni okvir upravljanja otpadom
  • Značaj i benefiti dobre organizacije upravljanja otpadom
  • Kako dobro isplanirati upravljanje otpadom?
  • Klasifikacija, kategorizacija i ispitivanje otpada
  • Obaveze, odgovornosti i nadležnosti u oblasti upravljanja otpadom
  • Odluke o upravljanju svakim pojedinačnim tokom otpada i organizacija unutrašnje logistike
  • Uspostavljanje odgovornosti za određene zadatke i kontrola
  • Razdvajanje otpada na mestu nastanka i značenje
  • Minimalni uslovi za uvođenje standarada ISO 9001, ISO 14001, EMAS, QMS. Koristi za firmu od stečenih standarda.
  • Primeri i iskustva preduzeća u dosadašnjem radu

SADRŽAJ PRIRUČNIKA:

  1. Opšti pojmovi o zaštiti životne sredine i otpadu
    1. Opšti pojmovi o zaštiti životne sredine
    2. Opšti pojmovi o otpadu
  2. Upravljanje otpadom i ambalažnim otpadom
  3. Organizovanje upravljanja otpadom
    1. Dozvole za upravljanje otpadom
  4. Posebni tokovi otpada
  5. Kretanje otpada
  6. Izveštavanje
  7. Finansiranje upravljanje otpadom
  8. Pitanja i odgovori korisnika priručnika iz oblasti upravljanja otpadom

  • Obaveze proizvođača otpada
  • Razlika između komunalnog i nekomunalnog otpada
  • Upravljanje komunalnim otpadom
  • Upravljanje industrijskim otpadom
  • Pravilna selekcija, sakupljanje, odlaganje i skladištenje otpada
  • Kretanje otpada
  • Ponovna upotreba i priprema za ponovnu upotrebu
  • Reciklaža otpada
  • Smanjenje količine otpada na samom mestu nastanka otpada
  • Primeri optimizacije troškova u upravljanju otpadom
  • Bezbedno upravljanje otpadom sa aspekta lične zaštite

 

Brand

Jadranka Radosavljević

Opšti uslovi

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.