Primena zakonske regulative u oblasti
oglašavanja i reklamiranja
lekova, medicinskih sredstava i dijetetskih suplemenata
Koje vrste oglašavanja i reklamiranja lekova podležu inspekcijskom nadzoru? Da li zakonska regulativa može da prati savremene marketinške koncepte u farmaceutskoj delatnosti? Koje su najčešće neusaglašenosti? Koji se postupak sprovodi da bi se promotivni materijal mogao koristiti? Šta reklamna poruka mora da sadrži? Ko može da vrši promociju leka stručnoj javnosti i uz koje obaveze?
U oblasti oglašavanja i reklamiranja farmaceutskih proizvoda morate primenjivati odredbe Zakona o oglašavanju, Pravilnika o načinu oglašavanja leka, odnosno medicinskog sredstva, Zakona o lekovima i medicinskim sredstvima, Novog zakona o medicinskim sredstvima, Pravilnika o zdravstvenoj ispravnosti dijetetskih proizvoda i dr.
Od kategorije farmaceutskog proizvoda zavisi koju ćete regulativu primeniti, jer su druga pravila za:
Lekove ( Rx i OTC )
Medicinska sredstva
Dijetetske suplemente
Medicinsku kozmetiku
Biocide
TEME SEMINARA
- Izazovi nacionalne regulative u oblasti kategorizacije farmaceutskih proizvoda:
- lekovi koji se izdaju u režimu lekarskog recepta,
- lekovi van režima izdavanja na lekarski recept,
- medicinska sredstva,
- dijetetski proizvodi,
- kozmetički proizvodi
- Zakonski propisi u vezi sa oglašavanjem i reklamiranjem različitih kategorija farmaceutskih proizvoda
- Inspekcijski nadzor u oblasti oglašavanja i reklamiranja farmaceutskih proizvoda
- Primena adekvatnih marketinških koncepata u odnosu na kategorije farmaceutskih proizvoda (studije slučaja i primeri iz prakse)