Kako primeniti Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, a da on ne ugrozi online poslovanje Vaše kompanije?
Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti koji je usvojen 9. novembra, stvorio je mnogobrojne nedoumice u vezi sa njegovom primenom, a posebno u sferi marketinga po pitanju adekvatnog kreiranja Pravila privatnosti, njenom sadržinom, obavezne saglasnosti i načina prikupljanja podataka koji su za marketare od ogromnog značaja.
- U kojim situacijama vebsajtovi moraju imati Pravila privatnosti i šta obuhvataju?
- Koja je razlika između Saglasnosti za obradu i Pravila privatnosti?
- Kada je potrebno pribaviti posebnu saglasnost za prikupljanje podataka i na koji način?
- Kako pribaviti saglasnost za online obradu podataka?
- Na koji način se postiže bezbednost obrade podataka preko vebsajta?
Na ovom seminaru ćete, između ostalog, saznati više o:
- Obavezama i odgovornostima rukovaoca i obrađivača podataka o ličnosti u skladu sa odredbama Zakona
o zaštiti podataka o ličnosti
- Zakonski usklađenoj formi Pravila privatnosti za vebsajtove
- Načinima za dobijanje obavezne saglasnosti i daljeg procesa tretiranja podataka o ličnosti
NAPOMENA: Polaznici seminara će nakon predavanja biti u mogućnosti da sami kreiraju Pravila privatnosti za potrebe svoje kompanije.
SEMINAR JE NAMENJEN:
Direktorima i vlasnicima kompanija, direktorima marketinga, marketing menadžerima, zaposlenima u marketingu, licima odgovornim za bezbednost i zaštitu podataka, licima odgovornim za upravljanje podacima o ličnosti, rukovodiocima i zaposlenima u IT službi, službi za bezbednost informacionog sistema i službi za upravljanje kontinuitetom poslovanja, licima odgovornim za zaštitu poslovnih informacija i upravljanje operativnim rizicima, pravnicima sa uvidom u zaštitu podataka o ličnosti i svima ostalima koji učestvuju u prikupljanju i obradi podataka o ličnosti za potrebe sektora marketinga.
Sadržaj
- Najvažniji zahtevi Zakona o zaštiti podataka koje treba ispoštovati
- Uskladite svoje vebsajtove sa novim Zakonom o zaštiti podataka
- U kojim situacijama vebsajt mora imati Pravila privatnosti
- Zbog čega su važna Pravila privatnosti na vebsajtu
- Šta moraju da sadrže Pravila privatnosti
- Koja je razlika između Saglasnosti za obradu i Pravila privatnosti
- Forma saglasnosti
- Forma Pravila privatnost
- Na kom jeziku je potrebno kreirati pravila privatnosti u internet poslovanju
- Kada je potrebno pribaviti posebnu saglasnost za prikupljanje podataka i na koji način
- Prava posetioca vebsajta/korisnika usluga i obaveze korisnika informacija
- Kada je potrebno i na koji način pribaviti saglasnost za obradu podataka online
- Primeri iz prakse
- Bezbednost obrade podataka preko vebsajta
- Preporuke za prikupljanje i obradu podataka preko vebsajtova u skladu sa novim Zakonom