Poslovni in finančni benchmarking

229,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Izobraževanje lahko izvedemo tudi za večje število zaposlenih na delovnem mestu
in ga popolnoma prilagodimo vašim željam.

Pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo neobvezujočo ponudbo.

Povpraševanje za usposabljanje na delovnem mestu

 

Poslovni in finančni benchmarking – Kako z analizo konkurence poslovati bolje?


Naši kupci, dobavitelji in okolje, v katerem živimo, so se v zadnjem letu bistveno spremenili. Ker spremembam še ni videti konca, je nujno, da tudi podjetja sledijo spremembam in prilagajajo svoj poslovni model razmeram v okolju.

Pri tem nam lahko bistveno pomaga benchmarking oz. primerjalna analiza, ki je metoda analize konkurence in trga.

Ker je poznavanje benchmarkinga danes ključna kompetenca na finančnem in poslovnem področju, vas vabimo, da se udeležite online seminarja.

Predavateljici:

 

dr. Nadja Zorko, univ. dipl. ekon.
Samostojna poslovna in finančna svetovalka lastnikom in poslovodstvu podjetij, predavateljica, pooblaščena ocenjevalka vrednosti podjetij, sodna izvedenka za ekonomijo – ocenjevanje vrednosti podjetij, s številnimi izkušnjami iz poslovnega in finančnega svetovanja.

mag. Meta Arh
Strokovnjakinja z več kot 25-letnimi izkušnjami, ki zajemajo analitično delo ter operativne in strateške aktivnosti. V zadnjem času se osredotoča predvsem na strateške analize, s katerimi podjetjem pomaga pridobiti vpogled v poslovno okolje, trende in potrebe strank.


Cilji seminarja

Odgovoriti na v današnjih razmerah ključna poslovna vprašanja:

  • Kako na sistematičen način pogledati ključne elemente poslovnega modela konkurence/vzornikov?
  • Kako nam lahko ti podatki pomagajo v času planskega procesa v podjetju?
  • Kako pri nadgradnji poslovnega modela ohraniti in okrepiti konkurenčno pozicijo na trgu v negotovih časih?


Vsebina

1. Benchmarking finančne uspešnosti konkurenčnih podjetij in panoge

  • Trendi v panogi podjetja
  • Podatkovne baze
  • Analiza finančnih in nefinančnih kreatorjev vrednosti pri vzornikih/konkurenci in kaj nam pove o njihovem poslovnem modelu, kaj se lahko iz nje naučimo

2. Benchmarking poslovnega modela, ki ustvarja vrednost pri konkurenci

  • Kako pristopiti k zbiranju informacij o konkurenci/vzornikih s pomočjo desk researcha (namizne analize)
  • Kakšne so koristi uporabe Business Model Generation kanvasa pri analizi konkurence/vzornikov, ki je sicer namenjen organiziranemu zapisu vseh elementov lastnega poslovnega modela
  • Ilustracija pristopa na dveh konkretnih primerih – vpogled v poslovne modele konkurence/vzornikov

Opšti uslovi

Primljena faktura mora biti izmirena najmanje tri dana pre vebinara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre vebinara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju vebinaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Međutim, drugi učesnik može da učestvuje na vebinaru. Zadržavamo pravo da otkažemo vebinar – u ovom slučaju, refundiramo kotizaciju u celosti.