Kako se lotiti uvedbe trajnosti v poslovanje?

269,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Razumevanje in uvedba trajnostnega poslovanja sta nujna za dolgoročni uspeh vašega podjetja!


Danes je bolj kot kdaj koli prej pomembno, da se zavedamo pomena trajnosti v okviru delovanja podjetij in organizacij.

Izčrpavanje naravnih virov in njihova redkost, podnebne spremembe in posledice emisij CO2 zahtevajo drugačen pristop in prilagoditev obstoječih poslovnih modelov ter vedenja potrošnikov. Trajnostno poslovanje je za nekatera podjetja oziroma organizacije nuja z vidika zakonodaje in gospodarske panoge, v kateri delujejo, a je hkrati tudi izjemna priložnost, da v poslovanje začnejo vpeljevati dobre prakse in trajnostne dejavnike ter ustvarijo konkurenčno prednost oziroma so skladni s smernicami poslovanja sodobnih uspešnih organizacij.


Želite tudi v vašem podjetju bolje razumeti koncept trajnosti in se učinkovito osredotočiti na trajnostni razvoj?

Poskrbite za izobraževanje zaposlenih na tem področju, da bodo lahko sodelovali in prispevali k razvoju vaše poslovne strategije in uspešnih rezultatov.



Komu je delavnica namenjena?
Direktorjem in lastnikom srednje velikih podjetij, vodjem poslovnega razvoja, projektnim vodjem, strokovnim sodelavcem za trajnostno poslovanje.


V sodelovanju z:


Zakaj je nujno, da podjetja čimprej pričnejo z uvajanjem ESG trajnostne strategije?

???? ESG trajnostna strategija bo za podjetje vstopnica zazagotavljanje konkurenčnosti na trgu, ohranjanja konkurenčnega položaja.

???? ESG trajnostna strategija bo pogoj pri pridobivanju finančnih virov. 


Vsebina

  • Osnovna ideja koncepta trajnosti
  • Zakaj je pomembno v poslovanje podjetij vključiti trajnost (politični vidik – Green deal/načrt za okrevanje in odpornost, Pariški sporazum, itd., načrtovane spremembe v luči zakonodaje, okoljski vidik – podnebne spremembe, prehod na nizkoogljične alternative in relativna redkost naravnih virov, družbeni vidik – pričakovanja kupcev, poslovnih partnerjev in ostalih deležnikov)
  • Predstavitev ciljev trajnostnega razvoja (SDG) in koncepta ESG dejavnikov trajnosti
  • Poslovni pristopi in primeri oziroma priložnosti za dobre prakse (krožna ekonomija, prehod na bolj zeleno poslovanje, ideje za zmanjšanje ogljičnega odtisa na delovnem mestu zaposlenih)
  • Kako se lotiti uvedbe trajnosti v svoje poslovanje (praktični napotki)

Opšti uslovi

Primljena faktura mora biti izmirena najmanje tri dana pre vebinara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre vebinara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju vebinaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Međutim, drugi učesnik može da učestvuje na vebinaru. Zadržavamo pravo da otkažemo vebinar – u ovom slučaju, refundiramo kotizaciju u celosti.