Opšti akti iz oblasti rada
11,900,00 rsd PDV nije uračunat u cenu Dodaj u korpu

Opšti akti iz oblasti rada

Kontrolna mapa

11,900,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Kao poslodavac morate različitim opštim aktima u oblasti radnih odnosa uvesti jasna pravila i procedure u svoje poslovanje!

NE PROPUSTITE: 20% popusta za mikro preduzeća, fizička lica i udruženja! Koristite kod za popust: MICRO20

Navedeni popust se ne može kombinovati sa ostalim popustima, osim popusta za više učesnika obuke. Koristite kod u korpi ili ga uplatite.

Kao poslodavac morate različitim opštim aktima u oblasti radnih odnosa uvesti jasna pravila i procedure u svoje poslovanje! Dobro definisanim pravilnicima ćete izbeći pravnu nesigurnost, olakšati sprovođenje propisanih normi, postupak otkaza ugovora o radu, obezbediti poštovanje zakonskih obaveza, a samim tim uštedeti i određena materijalna sredstva.

U našoj zbirci pripremljenoj na osnovu dobre advokatske prakse i namenjenoj zaposlenima u pravnim, kadrovskim i HR službama ćete na jednom mestu pronaći praktična objašnjenja, uputstva i savete, kao i gotove i adaptibilne modele koje možete brzo i lako prilagođavati svojim konkretnim potrebama!

Pomoću ove praktične zbirke ćete rešiti:

  • Donošenje, važenje i objavljivanje opštih akata i propisivanje određenih normi na nivou poslodavca;
  • Dileme da li je neki opšti akt za konketnog subjekta obavezan, kao i koji su obavezni elementi tih akata;
  • Dileme oko donošenja, kao i tajminga usvajanja izmena i dopuna pravilnika o organizaciji i sistematizaciji poslova, pre svega kod procedure proglašenja zaposlenih viškom;
  • Regulisati pitanja lažnih bolovanja i pitanja merenja/poboljšanja/nagrađivanja radnog učinka zaposlenih;
  • Propisivanje uslova koje zaposleni mora da ispunjava u pogledu stepena i vrste stručne spreme da bi radio na određenim pozicijama i izbeći greške koje se često prave u pravilniku o organizaciji i sistematizaciji poslova;
  • Sprovođenje „adaptacije“ stranog akta, odnosno strane poslovne politike iz grupe kompanija/franšize, kako bi ista važila u domaćem subjektu – kod poslodavaca kod kojih postoji strani element (strani kapital/direktor/i slično).

SADRŽAJ:

  1. Opšta pitanja:
    • Šta je to opšti akt?
    • Način donošenja i objava
    • Važenje i prestanak opšteg akta
    • Koja je uloga osnivačkog akta kod radnih odnosa?

     

    (Uslovno) obavezni opšti akti:

    • Sve o pravilniku o organizaciji i sistematizaciji
    • Pravilnik o bezbednosti i zdravlju na radu – šta, ko, kada?
    • Pravilnik o unutrašnjem uzbunjivanju

     

    Opcioni opšti akti:

    • Zašto pravilnik o radu?
    • Kolektivni ugovor kod poslodavca
    • Mogućnosti uređivanja odmora pravilnikom
    • Zarade i platni razredi kroz opšti akt
    • Opšti akt kod proglašenja viška zaposlenih
    • Kako propisati merenje radnog učinka zaposlenih?
    • Poslovna tajna i opšti akt
    • Zašto propisati proceduru kod naknade štete?
    • Važnost opšteg akta kod otkaza ugovora o radu
    • Mogućnosti u vezi uređivanja službenih putovanja
    • Uredite korišćenje službenih vozila kroz pravilnik
    • Osposobljavanje za bezbedan i zdrav rad – šta i kako?
    • Pravilnik o proceduri nabavke materijala za rad
    • Kako urediti pitanje bonusa kroz pravilnik?
    • Poboljšanje rezultata rada zaposlenih kroz odgovarajući opšti akt
    • Dileme kod zabrane upotrebe alkohola i opojnih sredstava
    • Normiranje upućivanja zaposlenih na rad u inostranstvo
    • Dobar menadžment: upravljanje društvom – pravilnik
    • Opcije kod uređivanja stručnog usavršavanja zaposlenih
    • Prednosti utvrđivanja procedure borbe protiv lažnih bolovanja
    • Arbitar kod poslodavca – zašto da ne?
    • Kako propisati način obezbeđivanja ishrane zaposlenih na radu?

     

    SADRŽAJ CD-A

    • Osnivački akt DOO
    • Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova
    • Pravilnik o bezbednosti i zdravlju na radu
    • Pravilnik o unutrašnjem uzbunjivanju
    • Pravilnik o radu
    • Kolektivni ugovor kod poslodavca
    • Pravilnik o odmorima
    • Pravilnik o zaradama
    • Pravilnik o ocenjivanju rada zaposlenih u postupku proglašenja viška zaposlenih
    • Pravilnik o merenju radnog učinka zaposlenih
    • Pravilnik o zaštiti poslovne tajne
    • Pravilnik o postupku utvrđivanja i naknade štete na radu i u vezi sa radom
    • Pravilnik o odgovornosti zaposlenih za povrede radne obaveze i nepoštovanje radne discipline
    • Pravilnik o službenim putovanjima
    • Pravilnik o korišćenju službenog vozila, odnosno sopstvenog vozila u poslovne svrhe
    • Pravilnik o odobravanju nabavki materijala za rad
    • Pravilnik o bonusima
    • Pravilnik o postupku utvrđivanja i poboljšanja rezultata rada zaposlenih
    • Pravilnik o zabrani upotrebe alkohola i drugih opojnih sredstava
    • Pravilnik o izmenama i dopunama Pravilnika o radu – upućivanje zaposlenih na privremeni rad u inostranstvo
    • Pravilnik o upravljanju društvom
    • Pravilnik o obrazovanju, stručnom osposobljavanju i usavršavanju zaposlenih
    • Pravilnik o sprečavanju zloupotrebe prava na odsustvo zbog privremene sprečenosti za rad
    • Pravilnik o postupku sporazumnog rešavanja spornih pitanja između poslodavca i zaposlenog
    • Pravilnik o obezbeđivanju ishrane zaposlenih u toku rada

Autor

Milan Ranđelović

Milan je menadžer za radno-pravne odnose u NIS a.d. Novi Sad, jednoj od najvećih i najuspešnijih kompanija u Republici Srbiji, sa oko 11.000 zaposlenih lica. Kao prvi čovek radnog prava u NIS-u, zadužen je za tumačenje, savetovanje i primenu Zakona o radu i svih drugih propisa iz te oblasti, kao i za utvrđivanje i primenu internih akata kompanije iz tog domena, a pre svega u pogledu pitanja disciplinskih mera, otkaza, promena uslova rada, zapošljavanja, zaštite podataka o ličnosti zaposlenih i ostalih pitanja. Pre toga, Milan je karijeru započeo kao advokatski pripravnik u eminentnim advokatskim kancelarijama u Beogradu, da bi zatim radio kao advokat u AOD JPM Janković Popović Mitić gde je bio član radno-pravnog odeljenja. Samo neke od transakcija u kojima je Milan učestvovao su: savetovanje klijenata u svakodnevnim radnopravnim aktivnostima i pitanjima koja se tiču radnih odnosa, kao i sastavljanje, odnosno usklađivanje opštih i pojedinačnih radnopravnih akata za Swarovski Subotica, Avon Cosmetics SCG, Patent CO, Norma Grupa Jugoistočna Evropa, Austrijska ambasada, BASF Srbija, Deichmann, IKEA Srbija, Microsoft Software, Messer, Scania Srbija, Mylan, Mellon, i drugi; zastupanje klijenata pred inspekcijom rada i pred domaćim sudovima u radno-pravnim parnicama i izvršenjima; savetovanje klijenata u vezi sa boravišnim i radnim dozvolama, stalnim nastanjenjem i državljanstvom; savetovanje klijenata u vezi sa penzijama, novčanim naknadama, porezima i doprinosima koji se tiču zarada i drugih primanja iz radnih odnosa. Učestvovao je u različitim projektima Forum Medije – držanje seminara i predavanja na brojne radno-pravne teme, autor je 3 publikacije iz iste oblasti, a napisao je i više od 15 članaka za priznate pravne časopise. Učestvovao je u radu različitih privrednih komora u pogledu donošenja novih pravnih akata (Američka privredna komora, Savet stranih investitora). Govori engleski, a služi se i ruskim jezikom.

Sadržaj

Opšta pitanja:

  • Šta je to opšti akt?
  • Način donošenja i objava
  • Važenje i prestanak opšteg akta
  • Koja je uloga osnivačkog akta kod radnih odnosa?

 

(Uslovno) obavezni opšti akti:

  • Sve o pravilniku o organizaciji i sistematizaciji
  • Pravilnik o bezbednosti i zdravlju na radu – šta, ko, kada?
  • Pravilnik o unutrašnjem uzbunjivanju

 

Opcioni opšti akti:

  • Zašto pravilnik o radu?
  • Kolektivni ugovor kod poslodavca
  • Mogućnosti uređivanja odmora pravilnikom
  • Zarade i platni razredi kroz opšti akt
  • Opšti akt kod proglašenja viška zaposlenih
  • Kako propisati merenje radnog učinka zaposlenih?
  • Poslovna tajna i opšti akt
  • Zašto propisati proceduru kod naknade štete?
  • Važnost opšteg akta kod otkaza ugovora o radu
  • Mogućnosti u vezi uređivanja službenih putovanja
  • Uredite korišćenje službenih vozila kroz pravilnik
  • Osposobljavanje za bezbedan i zdrav rad – šta i kako?
  • Pravilnik o proceduri nabavke materijala za rad
  • Kako urediti pitanje bonusa kroz pravilnik?
  • Poboljšanje rezultata rada zaposlenih kroz odgovarajući opšti akt
  • Dileme kod zabrane upotrebe alkohola i opojnih sredstava
  • Normiranje upućivanja zaposlenih na rad u inostranstvo
  • Dobar menadžment: upravljanje društvom – pravilnik
  • Opcije kod uređivanja stručnog usavršavanja zaposlenih
  • Prednosti utvrđivanja procedure borbe protiv lažnih bolovanja
  • Arbitar kod poslodavca – zašto da ne?
  • Kako propisati način obezbeđivanja ishrane zaposlenih na radu?

 

SADRŽAJ CD-A

      • Osnivački akt DOO
      • Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova
      • Pravilnik o bezbednosti i zdravlju na radu
      • Pravilnik o unutrašnjem uzbunjivanju
      • Pravilnik o radu
      • Kolektivni ugovor kod poslodavca
      • Pravilnik o odmorima
      • Pravilnik o zaradama
      • Pravilnik o ocenjivanju rada zaposlenih u postupku proglašenja viška zaposlenih
      • Pravilnik o merenju radnog učinka zaposlenih
      • Pravilnik o zaštiti poslovne tajne
      • Pravilnik o postupku utvrđivanja i naknade štete na radu i u vezi sa radom
      • Pravilnik o odgovornosti zaposlenih za povrede radne obaveze i nepoštovanje radne discipline
      • Pravilnik o službenim putovanjima
      • Pravilnik o korišćenju službenog vozila, odnosno sopstvenog vozila u poslovne svrhe
      • Pravilnik o odobravanju nabavki materijala za rad
      • Pravilnik o bonusima
      • Pravilnik o postupku utvrđivanja i poboljšanja rezultata rada zaposlenih
      • Pravilnik o zabrani upotrebe alkohola i drugih opojnih sredstava
      • Pravilnik o izmenama i dopunama Pravilnika o radu – upućivanje zaposlenih na privremeni rad u inostranstvo
      • Pravilnik o upravljanju društvom
      • Pravilnik o obrazovanju, stručnom osposobljavanju i usavršavanju zaposlenih
      • Pravilnik o sprečavanju zloupotrebe prava na odsustvo zbog privremene sprečenosti za rad
      • Pravilnik o postupku sporazumnog rešavanja spornih pitanja između poslodavca i zaposlenog
      • Pravilnik o obezbeđivanju ishrane zaposlenih u toku rada

Opšti uslovi

Naručivanjem proizvoda, dobićete ažuriranje za svaku pravnu ili suštinsku promenu, čija cena zavisi od obima. Ako iz bilo kog razloga ne prihvatite ažuriranje, možete ga vratiti u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Čim nas pismeno obavestite, mi ćemo vas ukloniti sa liste primalaca ažuriranih proizvoda. U slučaju pismenog otkazivanja usluge ažuriranja, izdavač ne preuzima odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost sa zakonom.