Online trgovina

Predavač:Darko Vidić

15,600,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Mesto održavanja:Online seminar - Zoom

Web shop je danas dominantan kanal prodaje, baza lojalnih kupaca, ocena kvaliteta proizvoda i sredstvo za veći ostvareni profit.

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Kako da Vaš web shop proradi?

 

Web shop je danas dominantan kanal prodaje, baza lojalnih kupaca, ocena kvaliteta proizvoda i sredstvo za veći ostvareni profit. I pored toga mnogo je nedoumica sa kojima se susrećemo svakodnevno:

  • Kako izgraditi poverenje kod kupaca i pružiti im neophodnu sigurnost pri kupovini?
  • Koja su nova pravila oglašavanja sniženja i akcijske prodaje?
  • Kada se cene ističu u dinarima a kada mogu i u stranim valutama?
  • Kako podstaći kupca da završi kupovinu?
  • Kako pratiti prodaju, troškove, analizirati kupce?
  • Da li i koliko negativni komentari mogu štetno uticati na prodaju, kako ih izbeći i postupiti ako se ipak dese?
  • Koji je najbolji način internet plaćanja u Srbiji?

 

U skladu sa najnovim modernim rešenjima organizujemo radionicu na temu online trgovine sa poznatim ekspertima iz ove oblasti, koji će Vam odgovoriti na sva Vaša pitanja na osnovu svojih iskustava, dugogodišnjeg rada i suočavanja sa raznim problemima.

 

   Na specijalnom programu seminara saznaćete:

  • Koja su nova pravila oglašavanja sniženja i akcijske prodaje?
  • Koji su najveći problemi sa kojima se susreću online trgovci u Srbiji i kako da ih rešite?
  • Kako prevazići nepoverenje kupaca po pitanju plaćanja i uticati na dovršavanje kupovine?
  • Kako izgraditi brend od web shop-a?

 


SEMINAR JE NAMENJEN:

Svima koji imaju web shop u svom redovnom poslovanju, kao i onima koji planiraju da ga imaju.

 


Sadržaj

  • Nova moderna rešenja za online trgovinu
  • Najčešći problemi online trgovaca u Srbiji i saveti za njihovo rešavanje
  • Sertifikovanje e-prodavnice i dobijanje e-trustmark oznake
  • Novi načini internet plaćanja u Srbiji
  • Instant plaćanje
  • Usklađivanje promocije i prodaje sa procesom kupovine i najčešći problemi
  • Saveti za zadržavanje kupaca (problem nedovršavanja kupovine)

Predavač

Darko Vidić

Opšti uslovi

Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre seminara. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Pisani otkazivanje učešća moguće je najkasnije tri radna dana pre održavanja seminara. Učesnici koji odustanu od učešća ili ne prisustvuju seminaru nakon ovog roka nemaju pravo na povraćaj kotizacije ili dužni su da izmire celokupnu kotizaciju. Ili mogu poslati drugog učesnika na seminar. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti. Pismenom prijavom za kurs prihvatate ove uslove i odredbe.

Sadržaj

  • Kako postupiti kada vam stigne zahtev za popunjavanje Kontrolne liste?
  • Šta je važno znati prilikom popunjavanja i šta je neophodno prethodno da pripremite kako ne bi bili svrstani u kategoriju rizičnih subjekata, kada je obrada podataka o ličnosti u pitanju?
  • Zašto je važna samoprocena usklađenosti sa ZZPL-om?
  • Šta se dešava kada vam Poverenik dođe u terensku kontrolu i koja su njegova ovlašćenja u tom postupku?
  • Koje mere može izreći predmetni organ i u kojim situacijama se podnosi prekršajni nalog za plaćanje kazne?
  • Koje su Vaše opcije nakon što dobijete prekršajni nalog i da li to automatski znači i da morate platiti kaznu i koliko?
  • Koje su posledice prekršajnog postupka?
  • Ostvarivanje prava lica na koja se podaci odnose pred sudom opšte nadležnosti i naknada pričinjene štete