Poslovni asistent je osoba koja po pravilu ostvaruje prvi kontakt kako sa internim, tako i sa eksternim klijentima i partnerima te je utisak koji ostavlja u takvim komunikacijama, često presudan za imidž kompanije.
Delokrug poslovnog asistenta je veoma širok, uključuje veliki broj zadataka i projekata, a ujedno je reč o osobi koja bi svojom profesionalnošću i nastupom trebala predstavljati kompaniju u najboljem svetlu.
S obzirom na sve navedeno, uz izvrsne komunikacijske veštine, poslovni asistent mora (o)vladati nizom poslovnih veština i znanja, kako bi bio delotvoran i uspešan.
Nakon ove trodnevne interaktivne obuke steći ćete neophodna znanja koja će Vam omogućiti da pravilno, tačno i kvalitetno obavljate svoje radne zadatke, a kao poseban benefit steći ćete i sertifikat na srpskom i engleskom jeziku.
Sadržaj
- Komunikacijske veštine i upravljanje komunikacijom
- Unapređenje poslovne retorike – verbalne i neverbalne komunikacije
- Poslovno komuniciranje i ponašanje u kompaniji
- Poslovno komuniciranje i ponašanje sa klijentima
- Prijem stranaka/klijenata
- Pravila komunikacije (telefonska komunikacija i pisana komunikacija)
- Organizacija poslovnih događaja, organizacija sastanaka
- Izveštavanje nadređenih i podređenih
- Poslovni bonton
- Poslovni izgled i odevanje
- Upravljanje ličnim imidžom i imidžom kompanije
- Efikasnije savladavanje svih protokolarnih aktivnosti
- Elementarni poslovni bonton u EU
- Osnovi radnog prava
- Osnovi privrednog prava
- Primena Zakona o zaštiti podataka o ličnosti
Dinamičan i moćan program kao što je Excel nudi niz mogućnosti koje Vam mogu olakšati svakodnevni rad i uštedeti vreme. Zašto ih onda ne biste savladali i iskoristili na pravi način?
Kada i kako se koriste funkcije Trim, Upper, Lower, Proper, Concatenate za rad sa tekstom? Koji je najbolji način za efikasno organizovanje velikih baza podataka? Kako se najefikasnije vrši pretraga podataka uz pomoć funkcija Vlookup, Hlookup, Index, Match)? Umete li da koristite prečice za datum i vreme? Kako da ukrstite podatke sa različitih mesta u jednu tabelu? Kako prezentovati dobijene rezultate u Power Point-u?
Na ovom seminaru ćete:
- Savladati najvažnije formule i funkcije koje se koriste u Excel-u
- Dobiti važna uputstva za lakšu obradu teksta uz pomoć funkcija koje nudi Excel
- Saznati kako efikasno organizovati i zaštititi veliku količinu podatka
- Dobiti savete kako da najbrže pretražujete podatke u velikim bazama podataka