Od sodelavca do vodje

890,00 rsd PDV nije uračunat u cenu

Izobraževalni program

Nema na zalihama

Uskoro ponovo dostupno! Obavestite me kada obuka ponovo bude dostupna.

Pridružite se nam na izobraževalnem programu
Od sodelavca do vodje

Kdo je dober vodja? Katere so lastnosti dobrega vodenja?

 

V svoji karieri ste srečali verjetno že nekaj izjemno dobrih vodij. In morda trpeli ob resnično slabih.

Pa kljub temu enoznačnega odgovora ni enostavno dati. Vodenje ni univerzalna, tudi ne statična veščina, ni lastnost, ki bi bila prirojena le nekaterim. Dober vodja je tisti, ki je sposoben zgraditi uspešen in učinkovit tim sodelavcev, kateri podjetju zagotavlja najboljše možne rezultate. Način, na katerega to doseže, pa je pogosto odvisen od zaposlenih, zunanjih razmer in, konec koncev, njegovih osebnih vrlin.  Pri tem so zagotovo pomembne izkušnje. In kot nekoč sodelavec, danes vodja, jih zagotovo imate več kot dovolj, da postanete dober vodja!

Še posebej, če:

  • poznate svoje lastne vrline in veste, kako jih uspešno uporabiti pri vodenju
  • poznate svoje pomanjkljivosti in veste, kako jih spremeniti v vrline
  • in poznate svoje sodelavce tako, da veste, na kak način jih lahko najbolje motivirate, spodbujate in usmerjate za uspešno delovanje podjetja.

Vabimo vas, da se udeležite izobraževalnega programa, usmerjenega v  razvoj vodstvenih komunikacijskih veščin, ki podpirajo učinkovito, uspešno, motivirano in nekonfliktno delovno okolje.


Predavateljica:

mag. Suzana Ester Car

Mag. Suzana Ester Car, svetovalka in trenerka, ki verjame, da so odnosi ključ do naše sreče in uspeha, zato se v zadnjem času največ posveča učinkovitem komuniciranju, vodenju in motiviranju posameznikov ter skupin.  Najboljše zahteva tako od sebe kot od udeležencev svojih delavnic in je prepričana v možnost nenehnih izboljšav in doseganja višjih standardov – tako na področju osebnega razvoja kot na ravni organizacij. S kadrovskim managementom se je pričela ukvarjati leta 2000 v večnacionalnem podjetju Procter&Gamble. Pet let je bila pomočnica direktorja s področja razvoja ljudi na Kliniki Golnik. Kot samostojna svetovalka s podjetji in organizacijami sodeluje pri vpeljavi orodij kadrovskega managementa in usposabljanju vodij za samostojno in učinkovito uporabo vpeljanih orodij. Pri implementaciji izhaja iz potreb in organizacjske kulture podjetij ter vključuje zaposlene v vse faze implementacije.


 

Kaj boste pridobili z izobraževalnim programom?

Fokus na razvoju in nadgradnji 8 KLJUČNIH VODSTVENIH VEŠČIN:

  1. Kako razviti učinkovit stil vodenja
  2. Kaj so vaše vrline in kako jih uspešno uporabite pri vodenju
  3. Kateri stil vodenja uporabiti v določeni situaciji
  4. Kako voditi različne ljudi
  5. Kako učinkovito izvesti razgovore s sodelavci
  6. Kako uspešno podati povratno informacijo in kritiko
  7. Kako motivirati sodelavce
  8. Kako se pripraviti na ustrezno ravnanje v različnih vodstvenih situacijah

Usvojite orodja in veščine uspešnega vodenja, ki jih potrebujete v svoji novi vlogi:

  • ljudje smo različni – kako sodelavce voditi upoštevajoč njihovo različnost,
  • pomen povratne informacije – kdaj in kako,
  • kako motivirati sodelavce,
  • kako izvesti dober (letni) pogovor s sodelavcem.

Potek izobraževanja

Interaktivnost in komunikacija
Zaradi omejenega števila udeležencev delavnice omogočajo učinkovitejše delo, odprto komunikacijo s predavatelji in izmenjavo izkušenj s kolegi iz stroke. Poudarek je na praktičnem strokovnem usposabljanju.

E-svetovanje glede vodenja
Možnost osebnega svetovanja s predavateljico obstaja še do 1 mesec po zaključku izobraževanja.

Odgovori na vprašanja
Podrobno se boste spoznali s posameznimi tematikami in pridobili odgovore na vprašanja, ki se vam porajajo v praksi. Na vsaki delavnici boste prejeli tudi pripadajoče seminarsko gradivo.

Dostop do informativno-izobraževalnega središča za direktorje in vodje
Omogočamo vam brezplačni dostop do platforme za direktorje in vodje. Dostopne podatke boste prejeli v posebnem elektronskem sporočilu na vaš elektronski naslov.

Spletna učilnica in časovna prilagoditev izobraževanja
Izobraževanje s spletno učilnico vam omogoča, da določene module programa lahko prilagodite svojemu časovnemu okvirju. Omogoča vam vpogled v pomembne tematike ob času, ki si ga lahko sami izberete – brez potnih stroškov in odsotnosti z delovnega mesta.

Prijava vključuje

  • izvedbo izobraževalnega programa,
  • dostop do spletne učilnice, ki vam bo omogočen še dve leti od zaključka izobraževalnega programa,
  • odgovore na vaša konkretna vprašanja v času delavnic.

Agenda

Program obsega 4 module:

  • analizo lastnega osebnostnega profila,
  • dve praktični delavnici Vaš osebni stil vodenja in Orodje in veščine uspešnega vodenja,
  • dostop do Portala Vodenje.si – Informacijsko-izobraževalnega središča za direktorje in vodje,
  • študijsko e-gradivo Letni pogovor
  • in dostop do spletne učilnice, kjer se nahajajo vsa gradiva in pomembne informacije o poteku izobraževalnega programa.

 

Udeleženci preteklih izvedb so bili še posebej zadovoljni:

Predavanja so bila zelo zanimiva in poučna. Najbolj mi je bilo všeč, da sem spoznal še razmišljanje drugih vodij iz drugih služb.

Klemen Brulc, Krka d. d.

Posebej sem zadovoljna z izvedbo delavnic, saj sem imela možnost izmenjave informacij in pridobitev drugačnega pogleda na problematiko medsebojnih odnosov.

Tanja Mohorko

Delavnice so mi prinesle pozitivne ideje, ki jih imam namen uporabiti. Računam na pozitivne rezultate.  

Rajko Grmišič, Občina Šentjernej

 

 

Od sodelavca do vodje


Sprejeti pozicijo vodje “čez noč” ni enostavno – še posebej, ker se morate v kratkem priučiti novih veščin vodenja. Da boste čimprej in čimbolj uspešno obvladali svojo novo vlogo, vas vabimo, da skupaj z nami poiščete odgovore na naslednja vprašanja

  1. Kako naj razvijem svoj stil vodenja?
  2. Katere so moje močne veščine in kako jih uporabim pri vodenju?
  3. Kaj moram narediti, da me bodo sodelavci sprejeli?
  4. Kako naj komuniciram s svojimi sodelavci?
  5. Kako naj sodelavce motiviram, učinkovito rešujem konflikte, izrekam kritiko?


Vsebina

Opšti uslovi

EDUKACIJE SA ONLINE PRIRUČNIKOM

Nakon prijema računa, kotizacija mora biti uplaćena najmanje tri dana pre programa. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima. Otkazivanje učešća u pisanoj formi moguće je do deset radnih dana pre programa, u kom slučaju će Vam biti naplaćeni administrativni troškovi u iznosu od 20% kotizacije; u slučaju kasnijeg otkazivanja, mi ćemo vam naplatiti kotizaciju u celosti. Međutim, drugi učesnik može da učestvuje u programu. Otkazivanje učešća zbog bolesti moguće je samo uz priloženo lekarsko uverenje. Zadržavamo pravo da otkažemo – u ovom slučaju refundiramo kotizaciju u celosti.

Kada započnete program obuke, dobijate pristup onlajn priručniku sa svim ažuriranjima i nadogradnjama za period od tri meseca. Pristupni podaci će biti poslati na vašu adresu e-pošte. Pristup se automatski produžava nakon isteka perioda. Ukoliko više ne želite ovu uslugu u budućnosti, molimo vas da nas obavestite pismeno najmanje 30 dana pre početka novog perioda. U slučaju pismenog otkazivanja servisa ažuriranja, izdavač ne preuzima odgovornost za aktuelnost sadržaja i njihovu usklađenost sa zakonom, a istovremeno, u ovom slučaju, prestaje pristup novim aktuelnim sadržajima. Budžetski potrošači podležu uslovima plaćanja u skladu sa zakonskom regulativom o javnim plaćanjima.