Menadžment i administracija

Kontrolna mapa

Veštine komunikacije u biznisu

11,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a i troškova distribucije proizvoda)

Količina:

Kontrolna mapa sa komunikacionim strategijama za razvijanje socijalnih veština, poboljšanje međuljudskih odnosa u radnom okruženju i povećanje produktivnosti posla!

Razvoj socijalnih veština i poboljšanje međuljudskih odnosa u radnom okruženju su u funkciji povećanja produktivnosti! Da biste uspeli da ostvarite bolje međuljudske odnose, zdravo okruženje i bolju produktivnost na poslu, potrebne su vam meta sposobnosti – emocionalne, socijalne i komunikacione veštine.

Meta sposobnosti možete da učite! Emocinalna inteligencija EQ je zaslužna za 85% poslovnog i privatnog uspeha, a IQ samo za 15 % uspeha! Dobar menadžer treba da ima razvijenu emocionalnu i socijalnu inteligenciju, asertivnost, samokontrolu, sposobnost za timski rad, potencijal za vođu!

Naša Kontrolna mapa nudi strategije za razvijanje emocionalne i socijalne inteligencije!

Jedna od najvećih grešaka menadžera je da stavljaju sve ljude u isti kalup i sa svima primenjuju iste metode rada. Iskustvo je pokazalo da to ne daje dobre rezultate, jer ljudi se razlikuju i sa svakim treba imati individualan pristup, a vešt menadžer treba da ima sposobnost da oseti i proceni svakog čoveka ponaosob, i u odnosu na to prilagodi komunikaciju.

Drugi problem u upravljanju ljudima je primena starih tradicionalnih metoda rukovođenja po principu nagrade i kazne. Taj metod takođe ne daje dobre rezultate jer smanjuje motivaciju zaposlenih i tretira zaposlene kao da su deca i ne razvija samoodgovornost

Treći problem je nerazumevanje i nerešavanje konflikata među zaposlenima, što dovodi do sve veće pojave mobinga i odlaska kvalitetnih ljudi iz preduzeća.

Komunikacione strategije Vam pomažu da lakše i brže savladate tehnike komunikacije, upravljanje konflliktima i rukovođenje timom. Primenite tehnike i lakše prebrodite konflikte u radu sa ljudima. Predupredite posledice kao što su: mobing, izgaranje zaposlenih, česta bolovanja, nezadovoljstva među zaposlenima, smanjene motivacije zaposlenih, toksični stres, loš imidž za kompaniju i samim tim povećajte produktivnost na poslu.

Konkretni primeri tehnika i šematski prikazi modela za aktivan pristup rešavanja konflikta i unapređenje komunikacije sa zaposlenima, zlatna trijada pohvaljivanja i kritikovanja u kontrolnoj mapi i na CD-u za rukovodioce, lidere, viši menadžment i zaposlene u HR službama u privatnom i javnom sektoru, svima koji rukovode timom i žele da unaprede socijalne veštine svojih zaposlenih.

Usavršite kako da:

  • komunicirate na radnom mestu
  • upravljate konfliktima
  • posredujete u sukobima
  • izbegnete manipulaciju
  • kažete NE na socijalno prihvatljiv način
  • komunicirate sa novim zaposlenima
  • date otkaz na socijalno prihvatljiv način
  • primite ili uputite kritiku
  • motivišete zaposlene
  • kontrolišete svoje emocije
  • izađete na kraj sa teškim ljudima
  • poboljšate radnu atmosferu
  • upravljate stresom u radnom okruženju
  • sprečite mobing
  • povećate produktivnost

 

Stilovi komunikacije u radnom okruženju

  • Agresivna komunikacija
  • Pasivna komunikacija
  • Pasivno agresivna komunikacija
  • Asertivna komunikacija
  • Kako da postanete asertivni?
  • Sklapanje dogovora sa zaposlenima?
  • Neverbalna komunikacija

Upravljanje emocijama

  • Emocionalna I socijalna inteligencija
  • Razumevanje svojih emocija
  • Razumevanje tuđih emocija
  • Uspostavljanje saradnje
  • Tehnike kontole emocija
  • Samomotivacija
  • Samoodgovornost

Veštine kritikovanja

  • Principi kritikovanja
  • Kako uputiti kritiku
  • Kako primiti kritiku

Pohvaljivanje

  • Kako da iskažete pohvalu
  • Kako da primite pohvalu

Upravljanje konfliktima

  • Kakve vrste konflikta postoje?
  • Kako razrešiti konflikt u poslovnom okruženju?
  • Kako ulaziti u konstruktivne konflikte?

Kako se odbraniti od manipulacije?

  • Kako reći NE!
  • Tehnike odbrane od manipulacije?

Medijacija u rešavanju sukoba

  • Šta je medijacija?
  • Zadaci medijatora
  • Faze posredovanja
  • Saveti za uspešno pregovaranje

Prilozi na CD-u:

  1. Šematski prikaz modela krizne emocionalne reakcije za kontrolu emocija
  2. Asertivna prava
  3. Asertivna uverenja
  4. 4. Zlatna trijada pohvaljivanja i kritikovanja
  5. Uobičajne prepreke i aktivan pristup rešavanja konflikta
  6. Odgovori na manipulativne poruke
  7. Primeri uspešnog rešavanja konflikata

Poseban poklon na CD-u: Audio CD hipnoterapijska seansa za asertivnost i samopoštovanje

Nakon prijema popunjene narudžbenice, poslaćemo Vam proizvod i fakturu

Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima. Vaše podatke po Vašem zahtevu možemo promeniti ili izbrisati.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018