Upravljanje vremenom – Time management
Poboljšajte svoju ličnu organizaciju i efikasnije koristite
radno vreme
Da li ste stalno u „trci sa vremenom“? Dešava Vam se da sve obaveze tretirate kao jednako prioritetne, a svesni ste da ipak to nisu? Teško odvajate važno od manje važnog i posao često „nosite“ kući? Čini Vam se da se svi bolje organizuju i raspolažu svojim radnim vremenom od Vas samih? Ubeđeni ste da biste mogli da povećate stepen produktivnosti, ali ne znate kako?
Da biste prevazišli navedene probleme, organizujemo seminar sa ciljem efikasnijeg i produktivnijeg planiranja svakodnevnih aktivnosti i postavljanja prioriteta, jer biti produktivan predstavlja racionalizaciju plana, organizovanje obaveza tako da sve dočeka svoj red.
Seminar će biti interaktivan sa predavačem, gde ćete osim rešavanja nedoumica imati priliku da prođete kroz praktičan deo i utvrdite kakav je trenutni stepen Vaše organizacije.
Ovaj seminar Vam omogućava:
- Efikasnije delegiranje zadataka
- Produktivnije planiranje sastanaka
- Minimalizovanje stresa zbog rokova za izvršenje radnih zadataka
- Efikasnije i produktivnije planiranje svakodnevnih aktivnosti i postavljanja prioriteta
- Brže i jednostavnije prevladavanje odugovlačenja u obavljanju zadataka
- Efikasno i brzo rešavanje kriznih situacija
- Organizovanje radnog prostora i radnog vremena s ciljem boljeg korišćenja vremena
KOME JE SEMINAR NAMENJEN?
Menadžerima svih nivoa, budućim menadžerima, timovima, različitim odeljenjima u kompaniji (HR, prodaja, planiranje, logistika itd.), zaposlenima svih profila koji žele da unaprede način organizovanja radnih aktivnosti u okviru zadatih rokova.
TEME SEMINARA
Pitanja na koja ćete dobiti odgovore i teme koje ćemo obrađivati na seminaru su:
- Time management – istina ili mit; Da li je moguće upravljati vremenom ili vreme upravlja nama; Delegiranje zadataka, poštovanje rokova i planiranje sastanaka uz minimum stresa,
- Kradljivci vremena: Identifikacija glavnih ometača i kako se boriti sa njima; Kako reći NE; Kako da se postavite u kriznim situacijama,
- Alati za upravljanje vremenom: Postavljanje ciljeva (3P, the SMART Way); Postavljanje prioriteta; Motivacija; Borba protiv odlaganja; Delegiranje i predupređivanje; Baferovanje,
- Odmor: Kako zadržati fokus i smanjiti stres – omiljena tehnika uspešnih ljudi,
- Upravljanje sastancima: Kada su sastanci neophodni; PAT pristup (Purpose, Agenda, Timeframe); Izrada agende sastanka; Nakon sastanka – obavezni MOM (Moments of Meeting).
Svim prijavljenim učesnicima seminara nudimo poseban popust od 10% za kupovinu kontrolne mape „Veštine komunikacije u biznisu”!
Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!
Saint Ten Hotel
Svetog Save 10,
Beograd 11000
Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.