Menadžment i administracija

Intenzivna obuka

Stručnjak za nabavku

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 14.10, 23.10. i 31.10.2020
Mesto održavanja: Online
Predavač:
Količina:

Tri praktične online radionice

+
Dva dodatna materijala: e-mail seminari: „Poslovni excel“ i „Savremene tehnike komunikacije u pregovaračkim strategijama“

 

Obuku organizujemo za zaposlene u sektoru nabavke i one koji su im nadređeni, lidere u procesima transformacije, vlasnike firmi koji žele da podignu nivo nabavnog poslovanja, sve one koji su u svakodnevnom kontaktu sa nabavkom i žele da svoje veštine poboljšaju, zaposlene u javnim nabavka koji žele da prošire svoja znanja, odgovorna lica za izradu strategija na raznim nivoima, zaposlene koji imaju nameru da svoju karijeru nastave u okviru nabavne funkcije…

AKO:
  • Su Vam potrebni saveti i smernice od strane konsultanta sa velikim iskustvom u procesu nabavke
  • Inicirate nabavku, a niste sigurni na koji način je potrebno definisati nabavnu specifikaciju i zahtev za nabavkom
  • Niste sigurni da li zaključujete Ugovor o poverljivosti, kada sprovodite u celini post nabavni proces i kako postupate ukoliko dođe do reklamacija

Onda Vas pozivamo da učestvujete u trodnevnom programu obuke.

Šta Vam omogućava pohađanje ovog programa?

  • Interakciju sa predavačem i predloge rešenja za Vaše izazove u nabavci;
  • Razjašnjenja nedoumica u vezi sa nabavnim procesom;
  • Savete u vezi sa digitalnom transformacijom nabavke;
  • Detaljne odgovore na konkretna i specifična pitanja – možete ih poslati pre početka obuke, ali i postavljati na radionicama;
  • Sertifikat o pohađanju programa intenzivne obuke za Stručnjaka za nabavku na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke;
  • Nakon ovog programa moći ćete da samostalno sprovedete proces nabavke, da uspostavite novu organizaciju nabavke i da pokrenete proces transformacije nabavke.

TEME ONLINE SEMINARA:

1.PRAKTIČNA ONLINE RADIONICA – Nabavni proces od potrebe do plaćanja, šta svaki nabavljač mora da zna 14.10.2020. od 15:00 do 18:00 h

  • Kako nastaje potreba za nabavkom – šta inicira proces nabavke
  • Zahtev za nabavkom
  • Nabavna specifikacija
  • Upit za dobijanje ponude, informacije, predloga
  • Odabir dobavljača kojima se šalje upit
  • Ugovor o poverljivosti, GDPR, korporativna odgovoronost
  • Prijem ponuda i poređenje ponuda
  • Donošenje odluke o odabiru dobavljača
  • Izrada porudžbenice
  • Zaključivanje najboljih ugovora koji će proizaći iz Vaših veštih pregovora
  • Prijem materijala ili usluge
  • Povezivanje porudžbine, prijema i fakture
  • Plaćanje prema dobavljaču
  • Post nabavni proces, reklamacije

2.PRAKTIČNA ONLINE RADIONICA – Organizacija nabavke, tri nivoa nabavke: strateška, taktička i operativna 23.10.2020. od 14:00 do 17:00 h

  • Organizacija nabavke
  • Upravljanje kategorijama nabavke
  • Radna mesta u nabavci
  • Kraljićeva matrica
  • Strateška nabavka
  • Taktička nabavka
  • Operativna nabavka
  • Centralizovana nabavka
  • Konzorciona nabavka
  • Pozicioniranje nabavke u kompaniji

3.PRAKTIČNA ONLINE RADIONICA – Transformacija nabavke – od tradicionalne nabavke do agilnog digitalnog modela 31.10.2020 od 10:00 do 13:00 h

  • Da li ući u proces digitalne transformacije
  • Elektronska nabavka
  • Digitalizacija strateške nabavke
  • Digitalizacija upravljanja rizicima u nabavci
  • E-sourcing
  • E-procurement
  • E-auction, tri vrste aukcija
  • E- portal kao zajednički resurs nabavke
  • Blockchain kao budućnost nabavke
  • Smart contracts

4.DODATNI MATERIJAL E-MAIL SEMINAR – „Savremene tehnike komunikacije u pregovaračkim strategijama“

 (e-mail seminar će biti poslat na Vašu e-mail adresu)

Način sprovođenja radionica:

  • Predavač će radionice voditi online u vidu tri intenzivne interaktivne radionice, uz otvorenu diskusiju, a sa svake radionice dobijate materijal
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja radionica
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja, a test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat Stručnjak za nabavku na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Kotizacija uključuje učešće u tri celodnevne radionice, materijal sa radionica i dva e-mail seminara.

Broj mesta za učestvovanje u programu je ograničen kako bi se obezbedio najviši stepen interaktivnosti i praktičnog pristupa.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018