Menadžment i administracija

Seminar

Stručnjak za Google AdWords i analitiku

58,700.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 22.06, 26.06. i 28.06.2018.
Mesto održavanja: Envoy Conference centar, Gospodar Jevremova 47, Beograd
Količina:

Kako da pronađete pravi naslov za svoj oglas i zašto je Google AdWords najefikasniji način reklamiranja na internetu?

Poštovani,

Dobro osmišljena Google AdWords kampanja sa svim svojim alatima za praćenje i detaljnu analizu, dovodi do drastičnih promena u vidu boljeg brendiranja proizvoda ili kompanije, prepoznatljivosti i veće prodaje!

Kako funkcionišu Google AdWords oglasi? Kako postaviti kampanju i odrediti ključne reči?

Šta su Display Ads i gde se prikazuju? Na koji način se postavljaju ograničenja koja čuvaju budžet? Kako se određuju oglasne grupe, ciljna grupa i cene po kliku i prikazu? Koje su vrste izveštaja u analitici i na koji način tumačite dobijene pokazatelje uspešnosti Vaše kampanje?

  • 3 CELODNEVNE INTERAKTIVNE RADIONICE
  • 2 STUDIJSKA MATERIJALA U FORMI E-MAIL SEMINARA
  • SERTIFIKAT O POHAĐANJU OBUKE na srpskom i engleskom jeziku

***SPECIJALNI BONUS ZA POLAZNIKE!

    • Konkretni odgovori na opšta i specifična pitanja – možete ih poslati i pre početka obuke.
    • Konsultacije sa  vrhunskim stručnjacima na radionicama i stručni saveti iz oblasti Google AdWords  oglašavanja i analitike
    • Sertifikat o pohađanju obuke Stručnjak za Google AdWords i analitiku na srpskom i engleskom jeziku koji izdaje nemačka kompanija Forum Media, sa navedenim temama u okviru programa obuke.
    • Upoznavanje kolega iz struke, diskusije, primeri dobre prakse i razmena iskustava

NAPOMENA: program radionica se usklađuje i sa pitanjima polaznika sakupljenim pre početka obuke, ali i tokom obuke.

1. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA – Postavke adwords oglasa na search mreži(22.06.2018)
  • uvod u osnove funkcionisanja adwords alata
  • formiranje adwords naloga
  • postavljanje kampanja na mreži za pretragu (search mreži)
  • postavljanje ekstenzija, dodataka za oglase koji doprinose boljim pozicijama
  • dinamičke kampanje, namenjene sajtovima sa velikim brojem proizvoda

DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

2. Modul: E-MAIL materijal – Mali trikovi za kontrolu troškova za search kampanje)(23.06.2018)
3. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA – Postavka kampanja na disply mreži(26.06.2018)
  • postavka display kampanja
  • display napredna podešavanja za preciznije određivanje gde će Vaši oglasi da se pojavljuju
  • remarketing kampanje, koji su preduslovi i kako se postavlja
  • my business nalog preduzeća

DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

4. Modul: E-MAIL materijal – Kreiranje Display oglasa u Google alatu(27.06.2018)
5. Modul: PRAKTIČNA RADIONICA – Google Analitika(28.06.2018)
  • analitika i povezivanje sa adwordsom
  • izveštaji u adwords-u i u analitici – razlike i šta možemo da zaključimo iz njih
  • šta su konverzije, kako ih pravimo i povezujemo sa adwords-om
  • search console – čemu služi i kako nam pomaže da poboljšamo poziciju svog sajta

DISKUSIJA, PRIMERI DOBRE PRAKSE I RAZMENA ISKUSTAVA, ODGOVORI NA PITANJA

ZAVRŠNI TEST I PRIJEM SERTIFIKATA
Provera i procena znanja – rešavanje testa
ZAVRŠNI ZAKLJUČAK I KRAJ OBUKE
Provera znanja i primanje sertifikata za STRUČNJAKA ZA GOOGLE ADWORDS I ANALITIKU
  • Test za proveru znanja dobijate na mejl adresu 05.07.2018. Potrebno je da nam test sa svojim odgovorima mejlom ili poštom dostavite najkasnije do 12.07.2018.
  • 17.07.2018. prijem sertifikata Stručnjak za Google Adwords i analitiku na srpskom i engleskom jeziku.

Program je zasnovan tako da tokom obuke dobijete objašnjenja kroz predavanja, praktične radionice, diskusije, pitanja i odgovore u kreativnom okruženju i opuštenoj atmosferi. Naglasak je na praktičnom stručnom usavršavanju uz mnoštvo aktuelnih primera i rešavanje konkretnih problema.
Radionice će biti održane u formi tri intenzivne interaktivne obuke u malim grupama. Radionice su u trajanju od po 5 sati (10:00–15:00). Sa svake radionice dobijate štampani materijal koji obuhvata celokupna predavanja, a kroz konkretne i svrsishodne diskusije dobijate konkretna rešenja.
Kao praktičan studijski materijal dobijate i dva e-mail seminara u PDF formi koji će biti poslati na na Vašu adresu, a koje možete koristiti sa svog mobilnog telefona, desktop ili laptop računara gde god se nalazili.
Zbog ograničenog broja učesnika uz otvorenu komunikaciju sa predavačima i priliku za razmenu iskustava sa kolegama iz struke, kroz interaktivne radionice se postiže sigurnost i efikasnost u radu.
Učesnici u okviru ovog programa dobijaju i profesionalno savetovanje stručnjaka u obliku komentara na predloženo rešenje i smernice za pisanje projekta.
Na kraju obuke, 05.07.2018. mejlom Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja. Test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom najkasnije do 12.07.2018.

 

OBUKA JE NAMENJENA:

Rukovodiocima i izvršnim menadžerima marketinga, prodaje, advertising i PR službi, vlasnicima i direktorima malih i srednjih preduzeća, Digital Account menadžerima, kao i svima onima koji žele da nauče kako da se reklamiraju preko najveće svetske online platforme za oglašavanje Google AdWords, i kako da tumače dobijenu analitiku.

Envoy Conference Centar

Gospodar Jevremova 47, Beograd 11000


Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 5 dana pre dana početka edukativnog programa, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Korisnicima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U tom slučaju se obustavlja dostup digitalnoj formi priručnika. U slučaju da se korisnik Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018