Menadžment i administracija

Intenzivna obuka

Stručnjak za Facility menadžment

85,900.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Proširite svoja znanja i veštine kroz iskustva iz prakse uz dobijanje sertifikata za odslušanu obuku
u vezi sa facility menadžmentom od teorije do prakse

 

U saradnji sa ekspertima kompanije Marera Property Management pripremili smo za Vas poseban program praktične obuke za facility, property i project menadžere, rukovodioce tehničkih službi, kao i za lica koja učestvuju u upravljanju objektima i njihovom održavanju.

Intenzivnu interaktivnu obuku održaće tim stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom u oblasti facility menadžmenta kroz sledeće teme:

  • Osnove Facility Managementa i benefiti njegove primene
  • Kultura održavanja objekata u svetu i kod nas
  • Primena standarda i zrelost tržišta
  • In-house vs outsourcing pristup organizacije usluga održavanja
  • Koncepti upravljanja i održavanja
  • Nabavka usluga property i facility managementa
  • Modeli ugovaranja i kontrola kvaliteta isporučenih servisa
  • Ispunjavanje zakonskih obaveza kompanije kroz facility management usluge
  • Optimizacija i obezbeđivanje kvalitetnih uslova za rad i boravak u poslovnom okruženju
  • Primena održivih principa i “zelenih” rešenja za negovanje vrednosti nekretnina
  • Upravljanje operativnim troškovima

 

Proširite svoja znanja i veštine, poboljšajte kvalitet usluga i ostvarite benefite svojoj organizaciji kroz razmenu iskustava i dobrih praksi uz dobijanje sertifikata za odslušanu obuku o facility menadžmentu.

Marera Property Management je relativno mlada kompanija na našem tržištu koja pruža sveobuhvatne usluge iz oblasti nekretnina, i jedina koja pruža integrisani sistem usluga upravljanja i održavanja objekata oslanjajući se isključivo na sopstvene resurse.

Program intenzivne obuke za sticanje sertifikata
STRUČNJAK ZA FACILITY MENADŽMENT

 

1. Modul: RADIONICA – OSNOVE FACILITY MENADŽMENTA 
  • Osnove Facility, Asset i Property Management
  • Facility Management usluge u praksi
  • Facility Management Standardi
  • In-house vs Outsourcing usluga upravljanja i održavanja
  • Diskusija – razmena iskustava, odgovori na pitanja
2. Modul: RADIONICA – FM ORGANIZACIJA I UPRAVLJANJE 
  • Tenderi i zahtevi klijenata
  • Vrste ugovora – primer SLA ugovora
  • Obim posla, ključni pokazatelji učinka
  • Organizacioni modeli i implementacija Facility Management koncepta
  • Procedure pripravnosti i reagovanja u hitnim situacijama
  • Pravni okvir i registar održavanja
  • Izveštavanje i upravljanje reklamacijama
  • Diskusija – razmena iskustava, odgovori na pitanja
3. Modul: RADIONICA – OPTIMIZACIJA TROŠKOVA ODRŽAVANJA
  • Upravljanje ugovorima o zakupu / Property Management
  • Troškovi održavanja objekta, strateško planiranje i budžetiranje / Property Management
  • Održavanje instalacija i njihov životni vek
  • Optimizacija operativnih troškova kroz primenu zelenih rešenja
  • Primer iz prakse – benefiti preventivnog održavanja naspram korektivnog
  • Diskusija i razmena iskustava, odgovori na pitanja
4. Modul: STUDIJSKI MATERIJAL – priručnik Bezbednost i zdravlje na radu dobijate na prvoj radionici 

SADRŽAJ PRIRUČNIKA:

  • Obaveze i odgovornosti poslodavaca i prava i obaveze zaposlenih
  • Organizovanje poslova bezbednosti i zdravlja na radu
  • Evidencija, saradnja i izveštavanje
  • Stručni ispit i uslovi za obavljanje poslova BZR
  • Opšta akta poslodavca
  • Podzakonska akta
  • Inspekcijski nadzor
  • Povrede na radu i profesionalna oboljenja
  • Procena rizika

 

SADRŽAJ PORTALA: Modeli dokumenata: Akt o proceni rizika, Metoda Kinney, Primer primene metode AUVA za procenu rizika na radnom mestu i u radnoj okolini, Pravilnik o BZR, Pravilnik o radu, Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova, Pravilnik o opremi i postupku za pružanje prve pomoći u slučaju nezgode na radu, Ugovor o radu, Odluka o određivanju lica za poslove BZR, Odluka o zabrani pušenja u poslovnim prostorijama, Odluka o određivanju odgovornog lica za kontrolu zabrane pušenja, Sporazum o saradnji iz oblasti BZR, Obaveštenje o zabrani zlostavljanja na radu; 2. Evidencije; 3. Dokumentacija u vezi sa povredama na radu; 4. Obrasci prijava; 5. Zakoni i podzakonski akti

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








    Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







      Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018