Menadžment i administracija

Intenzivna obuka

Stručnjak za brendiranje

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 24.08, 26.08. i 28.08.2020. 12:00-15:00 h
Mesto održavanja: Online
Količina:

3 interaktivne online radionice

+

Priručnik Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku

ONLINE UŽIVO

 Procesi za razvoj brenda:
Od poslovnih ciljeva do percepcije u umovima Vaših potrošača i šire javnosti!

 

Ako želite da saznate:
  • Šta je brend danas?
  • Koji su koraci rada na jačanju brenda?
  • Kako uspešno pozicionirati brend?
  • Kako sinhronizovati brend i komunikacione promocije?

 

Onda Vas pozivamo da učestvujete u našem trodnevnom online programu obuke gde ćemo zajedno sa stručnjacima renomirane marketinške agencije kreirati zajedno jedan brend i na njemu sagledati sve neophodne faze razvoja sa krajnjim rezulatatom jasne brend strategije.

Program intenzivne obuke „Stručnjak za brendiranje“ je organizovan kroz 4 modula.

 

Izgradite priču o brendu iz temelja ili razvijte postojeći brend…

1.RADIONICA: Koraci ka uspešnoj brend strategiji i “rediscovering” brenda: definicija i pozicioniranje 24.08.2020. od 12:00 do 15:00

Korak 1: BRAND DEFINITION

Po čemu je Vaš brend važan i jedinstven?

Teorija + vežba

Vežba: Postavljanje odgovora na 3 ključna pitanja o brendu i tumačenje

Korak 2: BRAND POSITIONING

Koja je pozicija Vašeg brenda na tržištu, kako Vas drugi doživljavaju i koje su prepreke u tome

Teorija + Vežba

Vežba: Definicija Vašeg idealnog brend consumer-a

2. RADIONICA: Koraci ka uspešnoj brend strategiji i “rediscovering” brenda: brend atributi i brend personaliti   26.08.2020. od 12:00 do 15:00

Korak 3: BRAND ATTRIBUTES

Koji su to ključnih 5 atributa koji se vezuju za Vaš brend i zašto je to važno?

Vežba: Definisanje brend atributa i kako ih koristiti u komunikaciji

Korak 4: BRAND PERSONALITY

Šta je to Look & Feel u brend strategiji i komunikaciji?

Šta je to Voice & Tone u brendu?

3. RADIONICA:  Spajanje brend strategije i komunikacione promocije  .08.2020. od 12:00 do 15:00

  • Kako uspešno koristiti brend strategiju i koje su njene prednosti
  • Kako napraviti adekvatan spoj dizajna i marketinga u brend strategiji
  • Sinhronizacija raznih alata u jednu jedinstvenu komunikaciju za Vaš brend
  • Pronalaženje pravih komunikacionih alata kao recept za Vaš uspeh

4. Dodatni radni materijal: Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku

  • Priručnik + 2 CD-a
  • Detaljnije informacije o ovom izdanju potražite OVDE

Način sprovođenja radionica:

  • Predavači će radionice voditi u vidu tri intenzivne interaktivne radionice, uz otvorenu diskusiju u malim grupama, a sa svake radionice dobijate material
  • Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačima ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja radionica
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja, a test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat Stručnjak za brendiranje na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Kotizacija uključuje učešće u tri online radionice uživo, materijal sa radionica i priručnik „Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku “

Broj mesta za učestvovanje u programu je ograničen kako bi se obezbedio najviši stepen interaktivnosti i praktičnog pristupa.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana početka edukativnog programa. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 7 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Korisnicima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U tom slučaju se obustavlja dostup digitalnoj formi priručnika. U slučaju da se korisnik Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018