Menadžment i administracija

Intenzivna obuka

Specijalista za E-COMMERCE

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 10.12, 14.12. i 17.12.2021. 10:00-15:00 h
Mesto održavanja: Online
Količina:

Specijalista za e-commerce

sa osvrtom na novi Zakon o zaštiti potrošača, u primeni od 19.12.2021.

 

Ako želite da od iskusnih praktičara naučite sve o e-commerce poslovanju na jednom mestu i saznate:

  • Kako da napravite ili prilagodite postojeći sajt online prodaji i koju platformu izabrati?
  • Da li Vam je za online prodaju potrebna fiskalna kasa?
  • Koje opcije slanja proizvoda možete da ponudite?
  • Koji je najbolji način internet plaćanja u Srbiji?
  • Kako kupci da saznaju za Vašu online prodavnicu?
  • Koji su najbolji kanali marektinga za Vaš biznis i kako oni funkcionišu?
  • Kako da sve zakonski „upakujete“ i regulišete?
  • Koje akte i obrasce morate da imate?

 

Onda Vas pozivamo da učestvujete u našem intenzivnom programu obuke sa predavačima iz е-Commerce Asocijacije Srbije i advokatom, specijalizovanim za internet i pravo visokih tehnologija.

Program intenzivne obuke „Stručnjak za e-commerce“ je sastavljen iz 4 modula.

 

Web shop predstavlja najvažniju tačku u digitalnom ekosistemu svake kompanije.
Postarajte se da bude kao Vaša kompanija ‒ najbolji!

 

  • Svi naši predavači su prvenstveno stručni praktičari sa višegodišnjim iskustvom u e-commerce poslovanju koji iza sebe imaju brojne uspešne projekte. Svako od njih naučiće Vas onom što sam radi najbolje i svakodnevno.
  • Naučićete „male tajne velikih majstora“, uštedeti dragoceno vreme koje biste proveli u samostalnom traganju za rešenjima i preskočiti nekoliko stepenika u razvoju svoje internet prodavnice.

1.RADIONICA:

Kako da vodite online business i kako da izaberete odgovarajuću platformu (Ivan Tanasković)

– 10 ključnih stvari koje je potrebno da uradite PRE nego što pokrenete Internet prodavnicu

  • Izbor asortimana
  • Izbor poslovnog modela
  • Izbor platforme
  • Izbor modela (rada) magacina: Lager, Web magacin ili dropshipping
  • Izbor modela dostave
  • Načini plaćanja
  • Segmentacija
  • Korisnička podrška, reklamacije, zamene i refundacija
  • Plan i kanali komunikacije
  • Plan i kanali oglašavanja

PITANJA I ODGOVORI    

                             

– Kako da izaberete odgovarajuću e-com platformu po meri svog biznisa?

– Modeli dostave i kako da unapredite istu?

– Kako da pripremite prodavnicu za najatraktivniji period godine?

  • Dobrodošli u najatraktivniji deo godine – Q4
  • Važni datumi
  • Važnost Black Friday-a u (online) prodaji
  • Vodič kroz ključne tačke za pripremu kampanja Proizvodi – Stock – Cene – Sync
  • Oglašavanje, Lista čekanja, Dostava i Plaćanje
  • Korisnička I tehnička podrška
  • Kanali komunikacije
  • Strategija, plan i segmentacija

PITANJA I ODGOVORI    

 

– Segmentacija: Ne pucaj u prazno

  • Osnovi segmentacije kupaca
  • RFM metoda

– Kanali komunikacije                                     

  • Strategija i plan

PITANJA I ODGOVORI

2. RADIONICA: Digitalni marketing (Igor Černiševski i Mihailo Ponjavić)

  • Uvod u digitalni marketing
  • Strategija i planiranje
  • Email marketing
  • Performance marketing FB & GDN
  • Programamatic buying
  • Analitika

3. RADIONICA: Pravni aspekti elektronske prodaje – novi Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o trgovini i Zakon o elektronskoj trgovini (Nevena Praizović)

  • Modeli ecommerce prodaje – webshop, prodaja preko platforme, dropshipping
  • Zakonski uslovi za obavljanje elektronske trgovine
  • Sličnosti i razlike u obavljanju elektronske trgovine namenjene domaćem ili inostranom tržištu
  • Isticanje cena za proizvode koji se prodaju preko interneta
  • Deklarisanje robe u webshopu
  • Isprave koje prate robu u elektronskoj trgovini
  • Kep knjiga u elektronskog trgovini
  • Predugovorno informisanje i zaštita prava potrošača u internet kupovini
  • Izdavanje računa u elektronskoj trgovini
  • Načini plaćanja u elektronskoj trgovini
  • Značaj brze i efikasne isporuke u elektronskoj trgovini
  • Pravo potrošača na odustanak od internet kupovine i izuzeci od prava na odustanak
  • Prava i obaveze potrošača i trgovca u slučaju odustanka od kupovine
  • Reklamacije potrošača i pravilno (spro)vođenje reklamacione procedure i knjige reklamacija
  • Ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti
  • Ostvarivanje prava potrošača po osnovu ugovorene garancije
  • Reklamacije potrošača zbog oštećenog ili izgubljenog paketa
  • Uloga kurirske službe i značaj uredne dostave paketa potrošaču
  • Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
  • Pravilno sprovođenje prodajnih podsticaja (popusti/sniženja) u webshopu
  • Značaj primene programa lojalnosti
  • Slanje komercijalnih poruka potrošačima
  • Obavezni obrasci i akti koje je potrebno imati
  • Inspekciji nadzor u elektronskoj trgovini
  • Oblici obmanjujuće i nasrtljive poslovne prakse u elektronskoj trgovini
  • Prodaja preko društvenih mreža
  • Prikrivena kupovina (mystery shopper)
  • Prekršajni nalozi

Način sprovođenja radionica:

  • Predavači će radionice voditi u vidu tri online radionice uživo, uz otvorenu diskusiju u malim grupama, a sa svake radionice dobijate materijal
  • Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačima ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja radionica
  • Nakon uspešno završene obuke dobijate sertifikat Specijalista za e-commerce na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

 

Uplata po profakturi mora biti izvršena najkasnije do datuma valute naznačenoj na profakturi, a u suprotnom važi puna cena obuke. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku od pet do deset dana,  do dana početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 30% od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo da fakturiše 30% od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju otkazivanja učešća od strane učesnika u roku do pet  dana do početka obuke, učesniku se vraća iznos umanjen za 50% iznosa od ukupnog iznosa usluga iskazanog na profakturi, na ime administrativnih i organizacionih troškova. U slučaju da nije naplaćena profaktura organizator zadržava pravo  da fakturiše 50%  od pune cene obuke, na ime administrativnih i organizacionih troškova. Učesnici koji budu sprečeni da učestvuju u obuci, mogu ustupiti svoju prijavu trećem licu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Organizator zadržava pravo da otkaže održavanje obuke i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gore navedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali neće biti  prosleđivani trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







    Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018