Menadžment i administracija

Seminar

Organizaciona transformacija: upravljanje promenama u krizi

7,800.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Upravljanje organizacionim promenama ni u uobičajenom poslovnim okolnostima nije jednostavan zadatak. U uslovima otežanog poslovanja u kojima se kompanije sada nalaze, promene često moraju da se dogode u najkraćem roku, što menadžmentu dodatno otežava upravljanje promenama.

 

Veoma  je važno znati kako definisati promenu (napraviti jasnu, uverljivu definiciju promene), raditi na razumevanju svrhe promene, pružanje međusobne podrške u promenama svih aktivnih činilaca u savladavanju prepreka, razvijanje programa za razmenu znanja za sve koji su uključeni u proces promene, imati mehanizme za merenje uspeha promene i biti svestan posledica u slučaju da promena ne uspe.

Tokom online seminara fokusiraćemo se na razumevanje značaja menadžera za upravljanje promenama, na ključne liderske veštine neophodne za efikasno upravljanje promenama, prepoznavanje funkcionalnih uloga zaposlenih kao dela upravljanja promenama kroz praktične primere za savladavanje otpora prema promenama.

 

KOME JE SEMINAR NAMENJEN:

Direktorima, poslodavcima, vlasnicima preduzeća, višem i srednjem menadžmentu i svima ostalima koji su zainteresovani za upravljanje promenama.

 

Online seminar možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće. Svaki polaznik online seminara dobija link za pristup sa koga se automatski pokreće prozor za praćenje online seminara, bez ikakve instalacije novih aplikacija na Vaš uređaj.

Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka seminara, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online seminara.

 

TEME ONLINE SEMINARA:

  • Pojmovno određenje „promena“ i „upravljanje promenama“
  • Uvod u elemente, vrste i principe promena: 5 elemenata promena i 3 koraka za sprovođenje promena
  • Upravljanje zainteresovanim stranama
  • Značaj rukovodioca u upravljanju promenama
  • Potrebne liderske veštine i funkcionalne uloge zaposlenih
  • Tumačenje grafika i diskusija: određivanje prioriteta zainteresovanih strana
  • Strategije upravljanja promenama
  • Praktične tehnike rukovođenja kao podrška uvođenju promena

Za drugog i svakog narednog polaznika iz Vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Cena online seminara sa priručnikom: 21.320,00 RSD + PDV (20% popusta na priručnik „Obaveze i odgovornosti direktora”)

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja online seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre online seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na online seminaru, biće u prilici da ih zameni kolega, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo online seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018