Odgovornost prodavca za nedostatke i nesaobraznost robe/usluge
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, novim Zakonom o trgovini, Zakonom o obligacionim odnosima i izmenama i dopunama Zakona o elektronskoj trgovini
Organizujemo seminar kako biste se informisali o imovinskoj i kaznenoj odgovornosti u prodaji robe i pružanju usluga, pristupu u predstavljanju/oglašavanju robe i usluga, kao i osnovnim obavezama u vezi sa reklamacijama.
Teme koje će biti obrađene su:
- najčešći pojmovi koji se koriste u interakciji između prodavca i kupca: (prosečni) potrošač, trgovac, prodavac, proizvođač, ugovor o prodaji, ugovor na daljinu, roba, proizvod, usluga, (nedozvoljena) poslovna praksa, šteta,
- nepoštena, obmanjujuća, nasrtljiva poslovna praksa – primeri iz prakse i posledice,
- prodaja na daljinu – posebna prava potrošača koja istovremeno predstavljaju obaveze prodavca, uslovi i rokovi za zaključenje i odustanak od ugovora o prodaji na daljinu, isporuka i povraćaj robe,
- (ne)saobraznost – obaveza popravke, zamene i povraćaja novca, rokovi i kazne propisane za
prodavce, - razlike u odgovornosti prodavca u zavisnosti da li primenjuju pravila o nesaobraznosti iz Zakona o zaštiti potrošača, ili pravila o materijalnim nedostacima stvari i o garanciji po Zakonu o obligacionim odnosima,
- obaveze prodavaca prlikom reklamacije od strane kupca, koji su rokovi i propisane kazne,
- inspekcijski i prekršajni postupak u vezi sa zaštitom potrošača.
Ovaj seminar vam omogućava:
- pojašnjenja zakonskih definicija važnih pojmova u prodaji robe/pružanju usluga
- razjašnjenja najčešćih pitanja u vezi sa odgovornošću prodavca/pružaoca usluge za kvalitet robe ili usluge
- da razumete pod kojim uslovima kupac može da vrati robu bez nedostataka
- da saznate kako da organizujete obradu reklamacija
- da naučite kako da se postavite u inspekcijskom postupku
- Interakciju sa predavačem – advokatom i direktne odgovore na Vaša pitanja
KOME JE SEMINAR NAMENJEN?
Komercijalnom menadžmentu kompanije, zaposlenima u prodaji (na svim nivoima), marketing menadžerima, šefovima prodajnih jedinica, rukovodiocima “podrške” i svim drugim zainteresovanim licima.