Menadžment i administracija

Seminar

MS Access – kreiranje baze podataka

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Kvalitetna baza podataka utiče na bolju organizaciju posla, štedi vreme i smanjuje mogućnost greške u radu!

 

Poslovna baza podataka predstavlja osnovu poslovanja i uslov za kreiranje kvalitetnih izveštaja koji se mogu napraviti pomoću MS Access programa.

Bez obzira na delatnost firme (trgovina, proizvodnja, usluge) i posao kojim se bavite, programe koje koristite za finansijsko i robno knjigovodstvo, ako ste u marketingu, prodaji, finansijama ili HR-u, pomoću alata koje nudi MS Access možete kreirati i prilagoditi baze podataka svojim potrebama veoma brzo i jednostavno.

Kvalitetna baza podataka omogućava:

  • da se svi bitni elementi poslovanja nalaze na jednom mestu;
  • da se podaci iz različitih oblasti (prodaja, nabavka, zarade, porezi, troškovi) mogu lako povezati u jedinstven sistem;
  • da se velike količine podataka mogu unositi brzo, lako i tačno;
  • da se svi podaci iz baze mogu filtrirati i obraditi;
  • kreiranje jednostavnih i složenih izveštaja u elektronskom i štampanom obliku.

 

Unapredite svoje znanje, uštedite vreme i saznajte mnoštvo korisnih saveta za kvalitetniji rad na našoj interaktivnoj radionici.

Na ovom seminaru ćete:

  • Saznati više o tipovima i elementima baze podataka koja bi odgovarala zahtevima Vaše kompanije;
  • Saznati kako da pokrenete MS Access i kreirate svoju bazu podataka
  • Dobiti uputstva o filtriranju, sortiranju i prikazu podataka za potrebe izveštaja
  • Dobiti savete kako da najbrže pretražujete podatke u velikim bazama podataka

Radi lakšeg snalaženja i kvalitetnijeg rada, preporučujemo Vam da seminar pohađate
na svom laptopu sa instalianim MS Access programom.

U slučaju da treba da Vam obezbedimo kompjuter, molimo Vas da nas o tome blagovremeno obavestite.

 

Teme seminara

  1. Tipovi baza podataka
  2. Relacione baze podataka – lakša pretraga, sortiranje i filtriranje postojećih podataka kao i unos podataka uz njihovo minimalno ponavljanje.
  3. Sistemi za upravljanje bazama podataka (DBMS): MS Access, MySQL i MS SQL.
  4. Osnovni elementi baza podataka: tabela, zapis (rekord), kolona (polje), tipovi podataka u poljima.
  5. Projektovanje baza podataka – koraci pri projektovanju
  6. Dizajn šeme baze podataka – Model objekti – kreiranje tabele pomoću modela
  7. Utvrđivanje odnosa među tabelama – podaci iz jedne tabele povezani su sa podacima neke druge tabele tačno definisanim vezama i one su ključne prilikom kasnijeg pregleda, filtriranja i unosa podataka.
  8. Pokretanje MS Access-a i kreiranje baze podataka
  9. Osnovni objekti baze podataka – tabele, upiti, forme, izveštaji
  10. Kreiranje tabela i veza
  11. Izrada formi za unos podataka u bazu; kreiranje izveštaja za prikaz podataka; upiti.
  12. Importovanje i eksportovanje podataka iz/u Excel-a
  13. Opcije Backup, Restore i Repair baze podataka – čuvanje rezervne kopije i oporavak baze podataka.

SEMINAR JE NAMENJEN:

Zaposlenima u sektoru finansija i računovodstva, kadrovskoj i HR službi, office menadžerima, zaposlenima u sektorima koji se bave obradom podataka, sektoru prodaje, logistike, nabavke, agencijama za istaživanje tržišta, kao i svima koji koriste baze podataka u redovnom i svakodnevnom poslovanju.

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

Envoy Conference Centar

Gospodar Jevremova 47, Beograd 11000


Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018