Menadžment i administracija

Intenzivna obuka

Kako postati konkurentan dobavljač i odgovoriti na sve zahteve nabavke

44,000.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Datum: 24.05, 28.05. i 31.05.2021. 10:00-13:00h
Mesto održavanja: Online
Predavač:
Količina:
*Tri interaktivne online radionice   
*Praktičan e-mail seminar „Poslovni Excel“
*Praktičan e-mail seminar „Savremene tehnike komunikacije u pregovaračkim strategijama“

Ako:

  • Želite da postanete dobavljač velikih korporacija, uspešnih poslovnih sistema i međunarodnih lanaca
  • Vam se dešava da dobijete zahtev za ponudom, odgovorite, a ponuda ipak nije prihvaćena. Svesni da bi trebalo nešto promeniti, a ujedno se pitate da li ste uradili sve što ste mogli da povećate svoje šanse kako biste dobili drugačiji odgovor
  • Znate da su najčešći razlozi za odbijanje ponude: nepoznavanja nabavnog procesa, veći broj stranica u ponudi koji zapravo ne povećava šansu i ponuda svega što imate u nadi da će Vas to kvalifikovati za preferiranog dobavljača, što često nije tako
  • Želite da otklonite greške koje mogu da diskvalifikuju vašu ponudu i hoćete da čujete odgovor na pitanje kako postati dobavljač kompanijama koje imaju uveden sistem kvaliteta

 

Šta Vam omogućava pohađanje ovog programa?

  • Interakciju sa predavačem i direktne odgovore na Vaša pitanja;
  • Razjašnjenja nedoumica u vezi sa kreiranjem ponuda i odgovorima na zahteve nabavnih organizacija;
  • Savete u vezi sa pripremom dokumentacije za kreiranje ponuda;
  • Konkretne odgovore na detaljna i specifična pitanja – možete ih poslati pre početka obuke, ali i postavljati na radionicama;
  • Upoznavanje kolega iz struke, interaktivnu diskusiju, primere dobre prakse i razmenu iskustava;

Program intenzivne online obuke u 5 modula:

1. MODUL: Online radionica – Nabavni proces, tenderi i dokumentacija 24.05.2021. od 14:00 do 17:00h
  • Nabavni proces (koraci u procesu sa osvrtom na ono što se očekuje od ponudjača u svakom koraku)
  • Upiti (RFI/RFP/RFQ, šta znače različite vrste upita i kako na njih odogovoriti)
  • Tenderi (koji su koraci u tenderu, vrste tendera, kriterijumi za bodovanje)
  • Nabavna / tenderska dokumentacija (kako se priprema, šalje, šta je višak, a šta je minimum)
2. MODUL: Online radionica – Odobravanje i odabir dobavljača, pregovarački postupak 28.05.2021. od 10:00 do 13:00h
  • Odobravanje dobavljača (ocena dobavljača, upitnik, samoprocena, tehnička dokumentacija, uzorci, tehnološke probe, probne isporuke, validacione isporuke)
  • Odabir dobavljača (tim za ocenu tehničkih ponuda, tim za ocenu finansijskih ponuda, poredjenje ponuda, ocenjivanje kvalifikovanje)
  • Pregovori (šta se očekuje od prodavca na pregovorima)
3. MODUL: STUDIJSKI MATERIJAL – “Savremene tehnike komunikacije u pregovaračkim strategijama” (e-mail seminar dobijate na svoju email adresu)

Deo sadržaja – E-mail seminar „Savremene tehnike komunikacije u pregovaračkim strategijama“

  • Šta je verbalni džudo?
  • Ne izbegavati konflikt u pregovaračkom timu, već ga iskoristiti!
  • Tipovi pregovarača
  • Kako se verbalno odbraniti od verbalnog napada
4. MODUL: Online radionica – Elektronska nabavka, ugovaranje i post/prodajni proces 
  • Elektronska nabavka (e-aukcije, sourcing platforme, slanje ponuda e-mailom)
  • Odluka o nabavci (ko je donosi, različiti nivoi odobravanja, šta ona znači)
  • Ugovaranje
  • Post-nabavni/prodajni proces
5. MODUL: Online radionica – Elektronska nabavka, ugovaranje i post-nabavni/prodajni proces 31.05.2021 od 14:00 do 17:00 h
  • Uređivanje prikaza ćelija – kreiranje, brisanje, sakrivanje, grupisanje redova i kolona
  • Formule – linija formula, operatori (aritmetički, poređenja, za povezivanje teksta
  • Funkcije – matematičke (SUM, SUMIF, ROUND), logičke (AND, OR, IF), za datum i vreme (NOW, TODAY), statističke (MIN, MAX AVG, COUNT, COUNTIF), za rad sa tekstom (CONCATENATE, UPPER, LOWER), VLOOKUP funkcija
  • Automatsko i uslovno formatiranje tabele; Naglašavanje izgleda ćelija tabela na osnovu njihovog sadržaja i definisanih uslova
  • Kopiranje tabele korišćenjem specifičnih atributa kopiranih podataka
  • Standardno i napredno filtriranje podataka
  • Kreiranje Pivot tabele i podešavanje prikaza podataka
  • Grafikoni – izrada i vrste
  • Manipulacija podacima u grafikonu – transformacija grafikona iz jednog oblika u drugi, opcija Switch row/column, dodavanje legende i naslova i premeštanje grafikona
  • Trend u postojećim podacima – utvrđivanje trendova i njihov prikaz pomoću linije trenda
  • Prikaz tabele i odgovarajućeg grafikona u jednom prozoru na dva sheet-a
  • Povezivanje Excela sa drugim programima iz Office paketa

Način sprovođenja radionica:

  • Predavač će radionice voditi uživo online
  • Radionice možete pratiti na svom računaru ili mobilnom telefonu – na radnom mestu ili kod kuće
  • Svoja pitanja možete postavljati u interakciji sa predavačem ili nam ih možete poslati mejlom pre početka svake pojedinačne radionice, kako bismo teme prilagodili Vašim konkretnim potrebama, a odgovore ćete dobiti tokom trajanja online radionica
  • Na kraju obuke, putem mejla Vam šaljemo pismeni test za proveru znanja, a test sa odgovorima nam vraćate elektronskom ili redovnom poštom
  • Nakon uspešno završene obuke i testa znanja dobijate sertifikat na srpskom i engleskom jeziku kao uverenje o završenom stručnom usavršavanju

U slučaju učešća dva ili više lica iz iste firme obezbeđujemo 10% popusta za drugog i svakog narednog polaznika.

Kotizacija uključuje učešće u tri online radionice, materijal sa radionica i dva e-mail seminara.

Broj mesta za učestvovanje u programu je ograničen kako bi se obezbedio najviši stepen interaktivnosti i praktičnog pristupa.

Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana početka edukativnog programa. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do 10 dana pre početka kursa, u suprotnom će biti naplaćeno 20% od ukupnog iznosa na ime administrativnih i organizacionih troškova. Otkazivanje učešća u slučaju bolesti je moguće isključivo uz lekarsko uverenje, a u tom slučaju će uplaćeni iznos biti vraćen u celosti. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju u obuci, biće u prilici da pošalju kolegu, a organizator zadržava uplatu u celosti. Zadržavamo pravo da otkažemo kurs i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Potpisivanjem ove prijave prihvatate sve gorenavedene uslove. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







    Copyright © Forum Media d.o.o. | 2018