
Prelistajte priručnik
Smernice za uspešnu komunikaciju za lidere u privatnom i javnom sektoru sa praktičnim uzorcima usmene i pisane komunikacije u priručniku i na CD-u
Vaše reči su Vaše ogledalo. One ističu Vašu kompetentnost, kredibilitet i imaju odlučujući uticaj na Vaše sagovornike.
Dobro osmišljena poruka, izgovorena ili napisana na pravi način, ključna je u rešavanju kako svakodnevnih tako i neočekivanih situacija: vođenje poslovnih sastanaka, građenje dobrih odnosa, uspešno zaključivanje poslova…
Priprema ubedljivog govora ili poslovnog pisma je dugotrajan posao, koji zahteva ozbiljnu angažovanost i visok nivo komunikacionih veština.
Usavršite svoje komunikacione veštine i postignite svoje ciljeve upotrebom praktičnih rešenja:
Jedinstveni Priručnik od sada sa dva CD-a za svakodnevnu upotrebu!
CD 1 – preko 200 uzoraka govora i pisane korespodencije za sve poslovne prilike:
- Izaberite prave reči u svakoj situaciji (događaji, pregovaranje, javni nastup, interna/eksterna komunikacija…),
- Uštedite vreme i novac brzim i jednostavnim prilagođavanjem gotovih modela Vašim potrebama,
- Pouzdana podrška u neočekivanim situacijama!
NOVO: Dodatni CD – primeri govora u različitim poslovnim situacijama u audio formatu
- Govor dobrodošlice za zaposlene
- Govor kojim se otvara sastanak
- Govor prilikom lansiranja proizvoda
- Govor prilikom predstavljanja kompanije
- Govor za svečane prilike i drugi govori
Priručnik – smernice za uspešnu komunikaciju:
- Usvojite trikove uspešnih menadžera i pobedite tremu
- Naučite da nastupate sigurni u sebe i da efikasno argumentujete svoj stav
- Uspešno rešavajte problematične situacije sa saradnicima ili poslovnim partnerima
- Naručite još danas!
P.S. Suvereno vladajte svakom situacijom pomoću gotovih uzoraka i saveta eksperata!
Posebne pogodnosti poslovnog izdanja:
- Dostupnost priručnika i CD-a 24 časa svakog dana u nedelji
- Pristup priručniku gde god se nalazili sa Vašeg desktop ili laptop računara ili pametnog telefona
- Brzo i jednostavno pronađite sve neophodne informacije pomoću praktične pretrage
- Mogućnost većeg broja korisnika iz iste firme
BONTON I SMERNICE ZA PISANU KOMUNIKACIJU
- Značaj pisane poslovne komunikacije
- Forme pisane komunikacije
- Struktura i format poslovnog pisma
- Stil pisanja poslovnog pisma
- Osnovna pravila imejl komunikacije
- Pravila poslovnog bontona u pisanoj komunikaciji
- Kako napraviti ubedljivu prezentaciju
- Efektan izveštaj nakon poslovnog sastanka
- Poslovna komunikacija na društvenim mrežama
- Copywriting (kreativno pisanje) – pravila i uputstva
BONTON I PREPORUKE ZA JAVNI NASTUP
- Javni nastup: od internih sastanaka do nastupa u medijima
- Verbalna i neverbalna komunikacija u poslovnim prilikama
- Koncept izlaganja (Struktura govora)
- Sugestivan i siguran nastup
- Snaga neverbalne poruke (Govor tela, Kontakt s publikom, Glas kao oruđe, Lični izgled)
- Bonton govornika i slušaoca
- Izbegavanje tipičnih grešaka u prezentaciji
- Priprema za ulazak u studio i davanje izjave za medije
- Nastup u medijima
KOMUNIKACIJA NA RADNOM MESTU
- Kako komunicirati na radnom mestu
- Kako zaposliti talentovane zaposlene
- Komunikacija sa kandidatima za posao
- Kako zadržati talentovane zaposlene
- Pozitivna disciplina na poslu kao strategija poboljšanja posvecenosti, lojalnosti i produktivnosti zaposlenih
- Problematične situacije na radnom mestu
- Kako rešiti konflik
- Komunicirati s Milenijum generacijom
- Komunikacija u timu
- Socijalne veštine u poslovnom okruženju
- Stilovi komunikacije u poslovnom okruženju
- Tipovi licnosti u poslovnom okruženju
- Opis šest tipova licnosti
KOMUNIKACIJA SA STRANKAMA I POSLOVNIM PARTNERIMA
- Interpersonalna i grupna komunikacija
- Komunikacija u poslovnom okruženju
- Uspostavljanje dobrih odnosa
- Savremeni trendovi u poslovnom ponašanju – šta se promenilo, a šta ne
- Lični pristup
- Efektivna argumentacija
- Uspešan scenario
- Pregovaračke strategije – priprema, provera i korekcije
- Prilagođavanje sagovorniku
- Prevazilaženje prepreka i smetnji u komunikaciji
- Faze razgovora
- Diplomatska pravila i korisni saveti
- Umetnost predstavljanja kompanije na poslovnim dogadajima
- Umrežavanje – povezivanje sa poslovnim partnerima
- Telefonska komunikacija sa klijentima
- Komunikacija sa strankama i poslovnim partnerima putem video linka
- Kako povećati efikasnost sastanaka
- Protokolarna praksa i pravila ponašanja u različitim poslovnim situacijama
KOMUNIKACIJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU
- Komunikacija sa eksternom javnošcu
- Kako napraviti plan komunikacije
- Pravila komuniciranja s medijima
- Forme komunikacije (Najava dogadaja, Saopštenje za medije, Gostovanja i intervjui u medijima)
- Event menadžment
- Krizni PR
- Upravljanje vremenom
PRAVNI ASPEKTI KOMUNIKACIJE
CD 1: PRIMERI GOVORA U RAZLICITIM POSLOVNIM PRILIKAMA U AUDIO FORMATU
- Primeri govora u različitim prilikama u audio formatu: Govori: prilikom predstavljanja kompanije, prilikom lansiranja proizvoda, za svečane prilike, zahvalnosti, govor kojim se otvara sastanak, dobrodošlice za zaposlene, uvodni govor i drugi
CD 2: VIŠE OD 200 UZORAKA GOVORA I PISANE KORESPONDENCIJE:
- Priprema za javni nastup, pozivnica za svečano otvaranje, pozivnica za veliki događaj
- Priprema za razgovor sa zaposlenim koji pokazuje nedisciplinovano ponašanje
- Priprema za razgovor sa zaposlenima u kriznoj situaciji
- Obrazac za pripremu intervjua sa kandidatom za posao, primer pripremljenog intervjua sa
kandidatom za posao
- Dolazni i odlazni telefonski pozivi, primeri scenarija telefonskih poziva
- Poslovni imejl, zakazivanje poslovnog sastanka imejlom
- Izvinjenja: klijentu za grešku u obračunu, nakon otkazivanja porudžbine, za grešku korisničkog servisa, zbog kršenja dogovora, zbog nedolaska na sastanak
- Zahtev za ponudu, ponuda, odluka o prihvatanju ponude
- Obaveštenje zaposlenima, obaveštenje o otpuštanju i o smanjenju plate, upozorenje zaposlenom na postojanje razloga za otkaz ugovora o radu
- Saglasnost zaposlenog za obradu podataka ličnosti, profesionalni oglas za posao, zahvalnica kandidatima koji nisu prošli konkurs za posao, komunikacija sa sindikatima
- Priprema i zaključci sa sastanka, izveštaji sa sastanka, podsetnik za plaćanje, opomena za neplaćeni račun, odbijanje poslovne ponude, raskid poslovne saradnje usled nezadovoljstva i više sile
Komplet – Priručnik sa CD-om (programski paket za operativni sistem WINDOWS).
Kupovinom priručnika naručujete tromesečna ažuriranja koja obezbeđuju visok nivo informisanosti za sve zakonske i druge sadržinske promene, čija će cena zavisiti od obima dobijenog materijala.
Ukoliko, iz bilo kojih razloga, ne budete želeli ažuriranje možete ga otkazati u bilo kom trenutku pisanim putem ili nam vratiti dobijeno ažuriranje u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Po prijemu Vašeg pisanog zahteva, obrisaćemo Vas sa liste primalaca ažuriranih proizvoda. U slučaju otkazivanja ažuriranog izdanja priučnika, izdavač ne preuzima odgovornost za aktuelnost sadržaja ili njegovu usklađenost sa zakonskim ili drugim propisima.
Podaci koje ste naveli u porudžbenici mogu se upotrebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kakvom slučaju neće biti prosleđeni niti deljeni sa trećim licima. Vaše podatke po Vašem zahtevu možemo promeniti ili izbrisati.