Menadžment i administracija

Priručnik sa CD-om

Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku

16,900.00 din.25,350.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a i troškova distribucije proizvoda)

Očisti
Količina:

Prelistajte priručnik

 

Smernice za uspešnu komunikaciju za lidere u privatnom i javnom sektoru sa praktičnim uzorcima usmene i pisane komunikacije u priručniku i na CD-u

Vaše reči su Vaše ogledalo. One ističu Vašu kompetentnost, kredibilitet i imaju odlučujući uticaj na Vaše sagovornike.

Dobro osmišljena poruka, izgovorena ili napisana na pravi način, ključna je u rešavanju kako svakodnevnih tako i neočekivanih situacija: vođenje poslovnih sastanaka, građenje dobrih odnosa, uspešno zaključivanje poslova…

Priprema ubedljivog govora ili poslovnog pisma je dugotrajan posao, koji zahteva ozbiljnu angažovanost i visok nivo komunikacionih veština.

Usavršite svoje komunikacione veštine i postignite svoje ciljeve upotrebom praktičnih rešenja:

Jedinstveni Priručnik od sada sa dva CD-a za svakodnevnu upotrebu!

CD 1 – preko 200 uzoraka govora i pisane korespodencije za sve poslovne prilike:

  • Izaberite prave reči u svakoj situaciji (događaji, pregovaranje, javni nastup, interna/eksterna komunikacija…),
  • Uštedite vreme i novac brzim i jednostavnim prilagođavanjem gotovih modela Vašim potrebama,
  • Pouzdana podrška u neočekivanim situacijama!

NOVO: Dodatni CD – primeri govora u različitim poslovnim situacijama u audio formatu

  1. Govor dobrodošlice za zaposlene
  2. Govor kojim se otvara sastanak
  3. Govor prilikom lansiranja proizvoda
  4. Govor prilikom predstavljanja kompanije
  5. Govor za svečane prilike i drugi govori

Priručnik – smernice za uspešnu komunikaciju:

  • Usvojite trikove uspešnih menadžera i pobedite tremu
  • Naučite da nastupate sigurni u sebe i da efikasno argumentujete svoj stav
  • Uspešno rešavajte problematične situacije sa saradnicima ili poslovnim partnerima
  • Naručite još danas!

 

P.S. Suvereno vladajte svakom situacijom pomoću gotovih uzoraka i saveta eksperata!

Posebne pogodnosti poslovnog izdanja:

  • Dostupnost priručnika i CD-a 24 časa svakog dana u nedelji
  • Pristup priručniku gde god se nalazili sa Vašeg desktop ili laptop računara ili pametnog telefona
  • Brzo i jednostavno pronađite sve neophodne informacije pomoću praktične pretrage
  • Mogućnost većeg broja korisnika iz iste firme

BONTON I SMERNICE ZA PISANU KOMUNIKACIJU

  • Značaj pisane poslovne komunikacije
  • Forme pisane komunikacije
  • Struktura i format poslovnog pisma
  • Stil pisanja poslovnog pisma
  • Osnovna pravila imejl komunikacije
  • Pravila poslovnog bontona u pisanoj komunikaciji
  • Kako napraviti ubedljivu prezentaciju
  • Efektan izveštaj nakon poslovnog sastanka
  • Poslovna komunikacija na društvenim mrežama
  • Copywriting (kreativno pisanje) – pravila i uputstva

BONTON I PREPORUKE ZA JAVNI NASTUP

  • Javni nastup: od internih sastanaka do nastupa u medijima
  • Verbalna i neverbalna komunikacija u poslovnim prilikama
  • Koncept izlaganja (Struktura govora)
  • Sugestivan i siguran nastup
  • Snaga neverbalne poruke (Govor tela, Kontakt s publikom, Glas kao oruđe, Lični izgled)
  • Bonton govornika i slušaoca
  • Izbegavanje tipičnih grešaka u prezentaciji
  • Priprema za ulazak u studio i davanje izjave za medije
  • Nastup u medijima

 

 

KOMUNIKACIJA NA RADNOM MESTU

  • Kako komunicirati na radnom mestu
  • Kako zaposliti talentovane zaposlene
  • Komunikacija sa kandidatima za posao
  • Kako zadržati talentovane zaposlene
  • Pozitivna disciplina na poslu kao strategija poboljšanja posvecenosti, lojalnosti i produktivnosti zaposlenih
  • Problematične situacije na radnom mestu
  • Kako rešiti konflik
  • Komunicirati s Milenijum generacijom
  • Komunikacija u timu
  • Socijalne veštine u poslovnom okruženju
  • Stilovi komunikacije u poslovnom okruženju
  • Tipovi licnosti u poslovnom okruženju
  • Opis šest tipova licnosti

 

 

KOMUNIKACIJA SA STRANKAMA I POSLOVNIM PARTNERIMA

  • Interpersonalna i grupna komunikacija
  • Komunikacija u poslovnom okruženju
  • Uspostavljanje dobrih odnosa
  • Savremeni trendovi u poslovnom ponašanju – šta se promenilo, a šta ne
  • Lični pristup
  • Efektivna argumentacija
  • Uspešan scenario
  • Pregovaračke strategije – priprema, provera i korekcije
  • Prilagođavanje sagovorniku
  • Prevazilaženje prepreka i smetnji u komunikaciji
  • Faze razgovora
  • Diplomatska pravila i korisni saveti
  • Umetnost predstavljanja kompanije na poslovnim dogadajima
  • Umrežavanje – povezivanje sa poslovnim partnerima
  • Telefonska komunikacija sa klijentima
  • Komunikacija sa strankama i poslovnim partnerima putem video linka
  • Kako povećati efikasnost sastanaka
  • Protokolarna praksa i pravila ponašanja u različitim poslovnim situacijama

 

KOMUNIKACIJA I ODNOSI S JAVNOŠĆU

  • Komunikacija sa eksternom javnošcu
  • Kako napraviti plan komunikacije
  • Pravila komuniciranja s medijima
  • Forme komunikacije (Najava dogadaja, Saopštenje za medije, Gostovanja i intervjui u medijima)
  • Event menadžment
  • Krizni PR
  • Upravljanje vremenom

 

PRAVNI ASPEKTI KOMUNIKACIJE

 

CD 1: PRIMERI GOVORA U RAZLICITIM POSLOVNIM PRILIKAMA U AUDIO FORMATU

  • Primeri govora u različitim prilikama u audio formatu: Govori: prilikom predstavljanja kompanije, prilikom lansiranja proizvoda, za svečane prilike, zahvalnosti, govor kojim se otvara sastanak, dobrodošlice za zaposlene, uvodni govor i drugi

 

CD 2: VIŠE OD 200 UZORAKA GOVORA I PISANE KORESPONDENCIJE:

  • Priprema za javni nastup, pozivnica za svečano otvaranje, pozivnica za veliki događaj
  • Priprema za razgovor sa zaposlenim koji pokazuje nedisciplinovano ponašanje
  • Priprema za razgovor sa zaposlenima u kriznoj situaciji
  • Obrazac za pripremu intervjua sa kandidatom za posao, primer pripremljenog intervjua sa

kandidatom za posao

  • Dolazni i odlazni telefonski pozivi, primeri scenarija telefonskih poziva
  • Poslovni imejl, zakazivanje poslovnog sastanka imejlom
  • Izvinjenja: klijentu za grešku u obračunu, nakon otkazivanja porudžbine, za grešku korisničkog servisa, zbog kršenja dogovora, zbog nedolaska na sastanak
  • Zahtev za ponudu, ponuda, odluka o prihvatanju ponude
  • Obaveštenje zaposlenima, obaveštenje o otpuštanju i o smanjenju plate, upozorenje zaposlenom na postojanje razloga za otkaz ugovora o radu
  • Saglasnost zaposlenog za obradu podataka ličnosti, profesionalni oglas za posao, zahvalnica kandidatima koji nisu prošli konkurs za posao, komunikacija sa sindikatima
  • Priprema i zaključci sa sastanka, izveštaji sa sastanka, podsetnik za plaćanje, opomena za neplaćeni račun, odbijanje poslovne ponude, raskid poslovne saradnje usled nezadovoljstva i više sile

Komplet – Priručnik sa CD-om (programski paket za operativni sistem WINDOWS).

Kupovinom priručnika naručujete tromesečna ažuriranja koja obezbeđuju visok nivo informisanosti za sve zakonske i druge sadržinske promene, čija će cena zavisiti od obima dobijenog materijala.

Ukoliko, iz bilo kojih razloga, ne budete želeli ažuriranje možete ga otkazati u bilo kom trenutku pisanim putem ili nam vratiti dobijeno ažuriranje u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Po prijemu Vašeg pisanog zahteva, obrisaćemo Vas sa liste primalaca ažuriranih proizvoda. U slučaju otkazivanja ažuriranog izdanja priučnika, izdavač ne preuzima odgovornost za aktuelnost sadržaja ili njegovu usklađenost sa zakonskim ili drugim propisima.

Podaci koje ste naveli u porudžbenici mogu se upotrebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kakvom slučaju neće biti prosleđeni niti deljeni sa trećim licima. Vaše podatke po Vašem zahtevu možemo promeniti ili izbrisati.

Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018