Zašto još uvek nemate svoj web shop?
Niže cene online proizvoda, bolja ponuda i uvid u iskustva korisnika konkretnog proizvoda, ušteda vremena i komoditet kupca uticali su na zapaženi porast kupovine preko interneta!
Uzimajući u obzir sve povoljnosti koje pruža kao i izuzetno niske troškove u odnosu na moguću dobit, ne čudi podatak da je sve veći broj malih i srednjih preduzeća kojima je web shop dominantan kanal prodaje, baza lojalnih kupaca, ocena kvaliteta proizvoda i sredstvo za veći ostvareni profit.
Ipak, i dalje je mnogo onih koji se još uvek nisu upustili u ovaj izazov, ili im web shop ne igra veliku ulogu u redovnom poslovanju iz više razloga:
- Kako izgraditi poverenje kod kupaca i pružiti im neophodnu sigurnost pri kupovini?
- Kako predstaviti proizvod a da zadovoljite sve potrebe kupca koje moraju biti ispunjene da bi se kupovina obavila?
- Koji je najbolji način internet plaćanja u Srbiji?
- Kako podstaći kupca da završi kupovinu?
- Da li i koliko negativni komentari mogu štetno uticati na prodaju, kako ih izbeći i postupiti ako se ipak dese?
Po prvi put organizujemo specijalan program seminara na temu e-trgovine sa poznatim ekspertima iz ove oblasti, koji će Vam odgovoriti na sva Vaša pitanja na osnovu svojih iskustava, dugogodišnjeg rada i suočavanja sa raznim problemima.
Na specijalnom programu seminara saznaćete:
- Koji su najveći problemi sa kojima se susreću online trgovci u Srbiji i kako da ih rešite
- Kako prevazići nepoverenje kupaca po pitanju plaćanja i uticati na dovršavanje kupovine
- Kako izgraditi brend od web shop-a?
- Kako pratiti prodaju, troškove, analizirati kupce?