Menadžment i administracija

Seminar

Copywriting – ključne reči za veću prodaju

15,600.00 din.(cena je iskazana bez PDV-a)

Ostavite utisak najkvalitetnije ponude!

Saznajte sve o veštini pisanja reklamnih, promotivnih i marketinških tekstova i zašto kompanije zapošljavaju kopirajtere da bi povećale prodaju

Ko?     Snežana Marković, uspešan kopirajter od 1998. godine, novinarka i ekonomista sa desetogodišnjim iskustvom u marketingu i kreiranju sadržaja
Kada? 30.08.2017. od 10 do 16 h
Gde?    Hotel 88 Rooms, Takovska 49, Beograd
Zašto? Zato što su originalan, kreativan i efektan sadržaj – neophodni za uspešnu prodaju!
Kako?  Intenzivni jednodnevni trening – praktično, interaktivno, konkretno

 

Šta ćete naučiti?

Poseban poklon!
Copywriting – kako da iskoristite maksimalan potencijal sadržaja, praktična skripta u PDF formatu koju dobijate GRATIS na svoj imejl nakon održavanja treninga.
  • Kratak uvod u kopirajting (copywriting)
  • Osnovne razlike u formatima sadržaja
  • Priprema za pisanje sadržaja / precizna pitanja1
  • Definisanje osnovne strukture teksta
  • Pojam konteksta (stil, medij, situacija…)
  • Formatiranje teksta
  • Pisanje efektnih naslova
  • Esencija dobrog sadržaja – jasnoća (vežba)
  • Osnove informativnog pisanja
  • Storytelling – pričanje priča u marketinške svrhe, kada, kako i zašto
  • Call-To-Action – poziv na akciju – kako pravilno usmeriti sadržaj ka prodaji
  • Određivanje ciljne grupe i skiciranje idealnog čitaoca
  • Šta je brif (brief) i kako ga kreirati – efikasna komunikacija sa agencijom ili kopirajterom
  • Kako izbeći najčešće greške u kopirajtingu

…i još mnogo toga što je važno i neophodno za ovladavanje i razumevanje veštine pisanja u marketinške svrhe.

SEMINAR JE NAMENJEN:
Kome je obuka namenjena?
Rukovodiocima, izvršnim menadžerima i članovima timova iz sektora marketinga, prodaje, advertajzinga, odnosa sa javnošću, internih i eksternih komunikacija, brend menadžerima, tim liderima, ofis menadžerima, poslovnim sekretarima i svima koji se bave kreiranjem sadržaja i pisanjem u marketinške, reklamne, prodajne ili informativne svrhe.

Svim prijavljenim učesnicima seminara nudimo poseban popust od 20% za kupovinu priručnika „Govori i pisana komunikacija za svaku poslovnu priliku“!

Za drugog i svakog narednog polaznika iz vaše organizacije ostvarite popust od 10% od redovne cene seminara!

88 Rooms Hotel

Takovska 49, Beograd 11000


Uplata po poslatoj profakturi mora biti izvršena najkasnije 3 dana pre dana održavanja seminara, ukoliko nije dogovoreno drugačije. Otkazivanje učešća je moguće najkasnije do pet radnih dana pre seminara. Učesnici koji posle ovog roka budu sprečeni da učestvuju na seminaru, biće u prilici da pošalju kolegu, u suprotnom nemaju mogućnost povraćaja novca. Zadržavamo pravo da otkažemo seminar i u tom slučaju sve uplate će biti u celosti vraćene. Kupcima Priručnika se tromesečnim ažuriranjem obezbeđuje visok nivo informisanosti i sigurnosti u poslovanju. Cena ažuriranja zavisi od obima. Ažuriranje niste u obavezi da prihvatite, a odjavljivanje sa liste primalaca možete izvršiti pisanim putem, slanjem dopisa. U slučaju da se kupac Priručnika odjavi sa liste primalaca ažuriranja, izdavač ne preuzima nikakvu odgovornost za aktuelnost sadržaja i usklađenost materijala sa važećim propisima. Potpisivanjem ove prijave prihvatate uslove koji su gore navedeni. Navedeni podaci sa narudžbenice se mogu upotrebiti u promotivne svrhe, ali ih nećemo prosleđivati trećim licima.

Preporučujemo:


Ostavite nam svoje podatke kako bismo Vas obavestili o novom terminu za izabranu edukaciju.








Pošaljite Vaše pitanje i odgovorićemo vam u najkraćem mogućem roku:







© Forum Media d.o.o. | 2018